Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kyselevät baarissa onko kaikki hyvin?

Vierailija
28.10.2025 |

Aina kun olen baarissa, yleensä illan aikana tulee monta kertaa joku huolestunut mies kysymään onko minulla kaikki hyvin. Omasta mielestäni olen laittanut nätit meikit baariin ja näytän ihan hyvältä. Tuntuu jotenkin loukkaukselta ulkonäköäni kohtaan kun luulen näyttäväni hyvältä, ja sitten näytänkin niiden miesten mielestä siltä että minulla ei ole kaikki hyvin? Käytän alkoholia vain hyvin vähän, joten kyse ei ole siitäkään että olisin humalassa. Mitä teidän mielestä tarkoittaa jos mies kysyy naiselta onko kaikki hyvin? Minulle tulee olo, että näytän joltain avohoitopotilaalta josta ollaan huolissaan. Itse tykkäisin ennemmin että minulle sanottaisiin vaikkapa että näytätpä kauniilta. 

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä metsien miehiä, joilta puuttuvat käytöstavat ja äly.

Evoluution umpisuolia.

Vierailija
62/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on kahdenlaisia: tolvanoita ja ääliöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihanasta ja perustellusta kommentistasi. 

Vierailija
64/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa on kysytty myös miksi olen niin vakava. Baarissa pitäisi sitten vissiin olla koko ajan suu messingillä. 

Hauskaahan sinne lähdetään pitämään. Myrtsinä baarissa oleminen on kuin nauraisi onnesta oman lapsen hautajaisissa.

Mulla on ollut ihan perusilme silloin kun on tultu kysymään onko kaikki hyvin. Siis ei myrtsi ilme mutta ei mikään hymykään. Baarissa on siis niin hauskaa että pitäisi olla joku kestohymy päällä koko ajan?  

Mistä tiedät mikä on perusilmeesi? Minulle on usein sanottu, että näytän huolestuneelta. Koskaan en ole peilistä omasta mielestäni siltä näyttänyt, mutta hyvin ilmeisesti siltä usein näytän.

Vierailija
65/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, tuo Euroopan wannabe-jenkkilä. On hymyiltävä suu korvissa nykyään. 

Vierailija
66/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa on kysytty myös miksi olen niin vakava. Baarissa pitäisi sitten vissiin olla koko ajan suu messingillä. 

Hauskaahan sinne lähdetään pitämään. Myrtsinä baarissa oleminen on kuin nauraisi onnesta oman lapsen hautajaisissa.

Mulla on ollut ihan perusilme silloin kun on tultu kysymään onko kaikki hyvin. Siis ei myrtsi ilme mutta ei mikään hymykään. Baarissa on siis niin hauskaa että pitäisi olla joku kestohymy päällä koko ajan?  

Mistä tiedät mikä on perusilmeesi? Minulle on usein sanottu, että näytän huolestuneelta. Koskaan en ole peilistä omasta mielestäni siltä näyttänyt, mutta hyvin ilmeisesti siltä usein näytän.

Silti on lupa mennä baariin ilman muiden asiakkaiden kuulusteluja. 

Vierailija
67/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti on lupa mennä baariin ilman muiden asiakkaiden kuulusteluja. 

Muilla on lupa kysyä sinulta kysymyksiä.

Vierailija
68/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on iskurepliikki, pelimiehiäNo aika hiton huono "iskurepliikki".

Sama kun yrittäisi "iskeä" tyyylin, näytät jotenkin sairaalta/ avohoitopotilaalta/et ole varmaan ihan ok.. tms...

ja en ole ap.

Vierailija
69/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihanasta ja perustellusta kommentistasi. 

Täytyy ymmärtää että työttömyys masentaa ja itkettää naisia. 

Vierailija
70/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän paikka maailmassa sitten olisi sellainen missä sopii mennä keskustelemaan tuosta noin tuntemattomien kanssa jolla ei todellakin baari???

Vierailija
71/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän paikka maailmassa sitten olisi sellainen missä sopii mennä keskustelemaan tuosta noin tuntemattomien kanssa jolla ei todellakin baari???

Lesbojooga. 

Vierailija
72/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä? Jos minulta tulisi joku ventovieras kysymään onko kaikki hyvin niin katsoisin todella hitaasti. Ajattelisin että kyseessä joku autisti tai muuten vajaa, henkilö jolla ei ihan ole sosiaaliset normit hallussa taikka luonteva ja ns. normaali vastakkaisen sukupuolen lähestyminen.

Olisin todennäköisesti melko tyly tai vähäsanainen ja hakeutuisin tilanteesta pois mahdollisimman pian, koska noin tunkeilevalla kysymyksellä avaavalla tyypillä on varmaan ongelmia rajojen kanssa, potentiaalinen hullu/stalkkeri jne.

Siis voisiko joku valaista miten tämä muka ideaalitilanteessa menisi, siis tämän "pelimiehen" näkökulmasta? :D

Vierailija
73/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin baari, muttei tällä otsikon keskustelunavauksella. Sehän on tässä aiheena. Tökerö  tapa yrittää tutustua toiseen ihmiseen on olettaa jotain tosi henkilökohtaista hänestä. 

Vierailija
74/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa avausviesti ajatuksella uudestaan. Onko sinusta todellakin ok mennä kyselemään jonkun tuntemattoman henkisestä tilasta tuosta noin vaan avausrepliikkinä? Eihän tässä ollut aiheena saako baarissa puhua tuntemattomille, vaan MITÄ siellä baarissa on sanottu ja kyselty! Got it???

Vierailija
75/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota tapahtuu useinkin, niin kyse lienee siitä, että jotenkin tahtomattasi viestität ympärillesi, että sulla ei ole kaikki hyvin. Tuskin se sen kummempaa on.

Monien täällä pitäisi ymmärtää, että suurin osa miehistä on ihan kunnollisia, eivätkä pelaile mitään pelejä, yritä alistaa, yms. He ovat, no, normaaleja. Monilla toki on haasteita kommunikaation kanssa eivätkä oikein osaa lähestyä naisia, mutta sellaista se vaan nykyisin on.

Eli ei kannata loukkaantua, vaan miettiä. Toki voi ihan kysyäkin asiasta - voit vaikka kysyä joltakin että näytänkö jotenkin siltä että olisin ihan hukassa. Tuosta saisi varmasti ihan hauskan keskustelun, jos vaan pystyt pitämään oman mielen kurissa etkä provosoidu.

Vierailija
76/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa avausviesti ajatuksella uudestaan. Onko sinusta todellakin ok mennä kyselemään jonkun tuntemattoman henkisestä tilasta tuosta noin vaan avausrepliikkinä? Eihän tässä ollut aiheena saako baarissa puhua tuntemattomille, vaan MITÄ siellä baarissa on sanottu ja kyselty! Got it???

Yritäpä rauhoittua. Jos mielesi kääntää tuon kysymyksen siten, että se on epäily mielenterveydestä, niin vilkaisepas peiliin. Suurin osa ihmisistä on ihan hyväntahtoisia - ei voi olla niin suuri joukko haluaa pahoittaa just sun mielen. Se vaan ei mene noin.

Eli rauhoitu ja mieti.

Vierailija
77/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia? Onko teiltä tultu kysymään baarissa onko kaikki hyvin? Onko nykyään tapana kysyä niin vai näytänkö siis joltain avohoitopotilaalta?  

Tuli mieleen vastaava tilanne itselläni, mutta sukomattominta oli tapahtumapaikka.

Pyöräilin tavallisesti iltapäivällä kauppaan, ja kaupan pihalla oli rekkaparkissa , jonka kuski työnsi päänsä ikkunasta ja kysi kuuluvasti onko kaikki o.k? Niinku WTF...??I?

kinä en ollut tyyppiä nähnyt, ja etäältä hänkin nälki minut siinä polkemassa vain ohi.

Niinku mitä sen tyypin mielessäkin oikein liikkui..???

Vierailija
78/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä rauhoittua. Jos mielesi kääntää tuon kysymyksen siten, että se on epäily mielenterveydestä, niin vilkaisepas peiliin. Suurin osa ihmisistä on ihan hyväntahtoisia - ei voi olla niin suuri joukko haluaa pahoittaa just sun mielen. Se vaan ei mene noin.

Eli rauhoitu ja mieti.

Ne ihmiset on täysiä juntteja, jotka eivät ymmärrä, ettei tuntematonta lähestytä noin. T. eri

Vierailija
79/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysellään baarissa usein onko kaikki hyvin vaikka olen mies. Kysyjä saattaa olla mies tai nainen?

Vierailija
80/179 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rauhoitu ja mieti.

Luepa koko keskustelu. En todellakaan ole ainoa, joka pitää tuollaisten kyselijää huonokäytöksisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän