Miksi miehet kyselevät baarissa onko kaikki hyvin?
Aina kun olen baarissa, yleensä illan aikana tulee monta kertaa joku huolestunut mies kysymään onko minulla kaikki hyvin. Omasta mielestäni olen laittanut nätit meikit baariin ja näytän ihan hyvältä. Tuntuu jotenkin loukkaukselta ulkonäköäni kohtaan kun luulen näyttäväni hyvältä, ja sitten näytänkin niiden miesten mielestä siltä että minulla ei ole kaikki hyvin? Käytän alkoholia vain hyvin vähän, joten kyse ei ole siitäkään että olisin humalassa. Mitä teidän mielestä tarkoittaa jos mies kysyy naiselta onko kaikki hyvin? Minulle tulee olo, että näytän joltain avohoitopotilaalta josta ollaan huolissaan. Itse tykkäisin ennemmin että minulle sanottaisiin vaikkapa että näytätpä kauniilta.
Kommentit (179)
Mietin jo, että oonko jotenkin huono meikkaamaan kun aina kun olen meikannut tulee miehet kysymään onko kaikki hyvin. Näyttääköhän joku smokey eyes -meikki mulla sitten siltä että on silmät mustana tai jotain? Sit kysyin kaveriltakin, onko nämä mun meikit jotenkin huonosti. Mutta kaveri sanoi että ne on hyvin, ne on kuin jonkun ammattimeikkaajan tekemät.
Se on iskurepliikki, ja siihen on tasan kaksi vastausta.
1. Näyttääkö siltä ettei olisi?!
2. No nyt on!
Vierailija kirjoitti:
Multa on kysytty myös miksi olen niin vakava. Baarissa pitäisi sitten vissiin olla koko ajan suu messingillä.
Hauskaahan sinne lähdetään pitämään. Myrtsinä baarissa oleminen on kuin nauraisi onnesta oman lapsen hautajaisissa.
Baarit on outoja paikkoja, joissa näköjäänyhtäkkiä voi puhutella tuntematonta ja sanoa mitä vain henkilökohtaista. Mitä kuuluu täysin ventovieraalle, jonka olemassaolosta en tiennyt sekuntia aiemmin, miten voin. Kaupan kassajonossa, teatterin lämpiössä, kirjastossa jne olisi aivan mielipuolista ruveta joltain tuntemattomalta kyselemään tämän voinnista.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia? Onko teiltä tultu kysymään baarissa onko kaikki hyvin? Onko nykyään tapana kysyä niin vai näytänkö siis joltain avohoitopotilaalta?
Ei.
Setämies yrittää vain manipuloida sinua. Miehillä on typerä kuvitelma, että ne on jotain "suojelijoita" ja että yksinäinen nainen on munaa vailla. Että "myötätunnolla" saa pillua "suojelun tarpeessa" olevilta naisilta.
Jatkossa kysyt näiltä, onko niillä kaikii hyvin ja voisko ne painua vaikka helvettiin häiritsemästä.
Koska olet 🐘norsunvittunaamainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on kysytty myös miksi olen niin vakava. Baarissa pitäisi sitten vissiin olla koko ajan suu messingillä.
Hauskaahan sinne lähdetään pitämään. Myrtsinä baarissa oleminen on kuin nauraisi onnesta oman lapsen hautajaisissa.
Jep, miksi mennä baariin murjottamaan? Onko se naisten tapa voimaantua?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja niiden ylianalysoinnit. Parempi kysyä vain että mitäs tsubut.
Tai tsirpulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Allu, joka mulkoilee yksin nurkassa?
Voi luoja että te miehet olette yksiniitisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ihan perusilme silloin kun on tultu kysymään onko kaikki hyvin. Siis ei myrtsi ilme mutta ei mikään hymykään. Baarissa on siis niin hauskaa että pitäisi olla joku kestohymy päällä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä määrittelet baarin hauskanpitopaikaksi, mutteivat kaikki mene sinne nauramaan. Voi mennä baariin rentoutumaan, juomaan pari drinkkiä, tapaamaan ystävää tai tanssimaan. On monta muutakin mahdollisuutta olla baarissa kuin nauraminen.
Vierailija kirjoitti:
Baarit on outoja paikkoja, joissa näköjäänyhtäkkiä voi puhutella tuntematonta ja sanoa mitä vain henkilökohtaista. Mitä kuuluu täysin ventovieraalle, jonka olemassaolosta en tiennyt sekuntia aiemmin, miten voin. Kaupan kassajonossa, teatterin lämpiössä, kirjastossa jne olisi aivan mielipuolista ruveta joltain tuntemattomalta kyselemään tämän voinnista.
Mummo ei ole koskaan käynyt ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Noloa se on baarissakin kun kyselijä itse tuskin pysyy jaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri mietin, että onko tuo joku epäsuora tapa piruilla toiselle. Jos joku on laittanut meikit viimeisen päälle ja itsensä oikein nätiksi, tullaan muka oikein huolestuneena kyselemään onko kaikki hyvin. Siinä on joku piiloviesti että et näytä hyvältä, näytät avohoitopotilaalta.
En usko että siinä mitään piruilua on. Minulle tulee impulssi kysyä tuo useinkin, jos vastaan kävelee onnettoman näköinen nainen. He ovat pelokkaan näköisiä yleensä. En kuitenkaan koskaan kysy sitä, en tiedä miksi.
Onnettomat miehet taas ovat vihaisen näköisiä, heitä ei tee mieli lähestyä millään tavoin, etten saa turpaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia? Onko teiltä tultu kysymään baarissa onko kaikki hyvin? Onko nykyään tapana kysyä niin vai näytänkö siis joltain avohoitopotilaalta?
Ei.
Setämies yrittää vain manipuloida sinua. Miehillä on typerä kuvitelma, että ne on jotain "suojelijoita" ja että yksinäinen nainen on munaa vailla. Että "myötätunnolla" saa pillua "suojelun tarpeessa" olevilta naisilta.
Jatkossa kysyt näiltä, onko niillä kaikii hyvin ja voisko ne painua vaikka helvettiin häiritsemästä.
👵🏻>📞>112>🚑>🏥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä määrittelet baarin hauskanpitopaikaksi, mutteivat kaikki mene sinne nauramaan. Voi mennä baariin rentoutumaan, juomaan pari drinkkiä, tapaamaan ystävää tai tanssimaan. On monta muutakin mahdollisuutta olla baarissa kuin nauraminen.
Tanssitkin suupielet alaspäin. Ei Herrajjumala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä määräile. Mä oon käynyt yhdellä myös kun vituttaa suunnattomasti ja tuollaisen änkeilijän takia pitää ottaa toinenkin lisävitutukseen.
Älkää yrittäkö kontrolloida naisten olotiloja, saatte vain polven palleihin. Vai nautitteko siitäkin kuten muustakin itsenne häpäisystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo ei ole koskaan käynyt ulkomailla?
Asun ulkomailla, joten joo, olen siis pakostakin käynyt. Juon aamukahvia ja luen tätä täysin omituisia avauksia täynnä olevaa palstaa ja joskus on niin outoja juttuja, että jopa vastaan. Onneksi täällä missä asun ei ole pakko hymyillä. Joku hymyilee, joku ei. Vointia ei ole tapana tiedustella.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet 🐘norsunvittunaamainen nainen.
Siitä puhe mistä puute. Incel-ihmiskyrpä näkee kaikkialla pilluja, muttei ikinä saa niitä.
Multa kysyttiin varsinkin nuorempana aina välillä miksi näytän niin vakavalta. Tutut miehet ovat väittäneet, että se on iskurepliikki, mutta ei kyllä ole toiminut yhtään kertaa. Otan sen automaattisesti kritiikkinä, ikään kuin en saisi näyttää siltä miltä näytän. Kerran jopa lievästi kilahdin kysyjälle ja kysyin, luuleeko hän oikeasti että haluaisin kertoa jollekin tuntemattomalle, jos olisi joku henkilökohtainen syy näyttää vakavalta. Olin vaan niin kurkkuani myöten täynnä tuota kysymystä.