Miksi miehet kyselevät baarissa onko kaikki hyvin?
Aina kun olen baarissa, yleensä illan aikana tulee monta kertaa joku huolestunut mies kysymään onko minulla kaikki hyvin. Omasta mielestäni olen laittanut nätit meikit baariin ja näytän ihan hyvältä. Tuntuu jotenkin loukkaukselta ulkonäköäni kohtaan kun luulen näyttäväni hyvältä, ja sitten näytänkin niiden miesten mielestä siltä että minulla ei ole kaikki hyvin? Käytän alkoholia vain hyvin vähän, joten kyse ei ole siitäkään että olisin humalassa. Mitä teidän mielestä tarkoittaa jos mies kysyy naiselta onko kaikki hyvin? Minulle tulee olo, että näytän joltain avohoitopotilaalta josta ollaan huolissaan. Itse tykkäisin ennemmin että minulle sanottaisiin vaikkapa että näytätpä kauniilta.
Kommentit (41)
Pelimiesten käsikirjasta tuollainen.
Ennen multa ei kysytty tuollaista, mutta nykyään kysytään. Onko tämä joku nykyajan ilmiö? Nykyään oon kyllä nelikymppinen, että ehkä joku ihmettelee mitä nelikymppinen nainen tekee baarissa.
Ei suomalaiset lähesty tuntemattomia baarissa. Ulkomaalaisille suomalaisten tyyneys ja hymyilyttämyys ovat outo asia ja siksi kyselevät tyhmiä
#miesvihanäkyväksi
En tiedä miksi viitsitte....
- Ippe!
- Ni?
- Onks kaikki okei?
- Okei.
- Ookei.
Ei ole kysytty, itseasiassa mua ei oo koskaan miehet lähestyneet baareissa. Pienet olemattomat tissit ja ruma naama ja päälle vielä resting bitch face pitävät kyllä ihmiset loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei tulisi mieleen mennä kysymään tuntemattomalta ihmiseltä onko kaikki hyvin, ellei sitten toinen itke tai näytä muuten siltä että joku on todella huonosti.
Äänensävystä jo kuulee, että useimmat kysyvät niin vttuillakseen ja aiheuttaakseen pahan mielen.
Tiedän vain yhden ihmisen, jolla ei ole siinä ilkeilyä taustalla. Tajusin sen, kun kysyin, että onko hänellä kaikki hyvin. Hän aloitti sellaisen vuodatuksen vaivoistaan, että olisi mennyt puoli tuntia kuunnellessa. Eli tämä poikkeus kyselee sitä ilmeisesti vastakysymyksen toivossa.
näytät siltä, että aiot hypätä junan alle ja miehet näkevät siinä mahdollisuuden, että ehkä sinulta saa vielä kerran pillua ennen sitä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikesta pitää luoda mt-ongelma?
useimmilla naisilla on mt-ongelma, joten se on oletusarvo
Variksenpelättimiltä näyttäviltä on helppo kysyä tuota. Paras jos parahtaa itkuun.
Jos sun meikki näyttää siltä että olisit itkenyt?
Ne on portsareita. Miksi aloitat juomisen jo iltapäivällä?
Vierailija kirjoitti:
Ne on portsareita. Miksi aloitat juomisen jo iltapäivällä?
Kun ei oo parempaakaan tekemistä
Enpä ole kuullut, että kukaan kävisi yksin baarissa. Nainen ainakaan. Kysyisin ehkä itsekin, jos olisin mies ja näkisin jonkun yksin. Eihän se ole turvallista. Raiskaajiako te odotatte vai asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut, että kukaan kävisi yksin baarissa. Nainen ainakaan. Kysyisin ehkä itsekin, jos olisin mies ja näkisin jonkun yksin. Eihän se ole turvallista. Raiskaajiako te odotatte vai asiakkaita?
Mies joka olettaa muiden miesten jatkuvasti r@ iskaavan naisia tai yksinäisen naisen myyvän itseään on niin suuri Red Flag, että ei ole pahempaa nähty. Vain hyvin sairas mieli tuottaa tuollaisia mielikuvia ihmisistä.
Ehkä niille on opetettu, että tuollaista kuuluu naiselta kysyä. Minulta deitti kysyi sitä konsertissa. Oltiin käyty jo drinkillä, siitä konserttiin. Istuin rauhassa penkillä ja katsoin laulajaa, oli hyvä ja taisin vähän hymyilläkin. Sitten puskista tulee tuo 'onko kaikki hyvin'. En tiedä miksi kysyi. Ehkä olisi pitänyt tuijottaa häntä eikä laulajaa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset lähesty tuntemattomia baarissa. Ulkomaalaisille suomalaisten tyyneys ja hymyilyttämyys ovat outo asia ja siksi kyselevät tyhmiä
Kyllä ne lähestyy kun ovat juoneet vähän.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono iskurepliikki, itse tykkäisin mieluummin jos kehuttaisi ulkonäköä.
Pelkästään rumia muijia pystyy pokaamaan kehumalla ulkonäköä
Miksi kaikesta pitää luoda mt-ongelma?