Facen yksinäiset sinkut. Sokeakin näkee, miksi niin moni mies jää ilman kumppania
Ne kuvat... Miksi miehet ottaa itsestään kuvia, joissa näyttävät masentuneilta? Toiseksi, moni näyttää 10-20 vuotta vanhemmalta kuin ovat. 50v miehet on jo vanhan papan näköisiä. Vaikea kuvitella, että monikaan innostuisi näistä
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustalla vielä likainen kämppä ja tyhjät kaljapullot.
Täytyy varmaa liittyä, jos saan etua siitä, että on oma kämppä suht siisti eikä tänne ole pulloakaan kaljaa tai alkoholia roudattu koskaan niin ei niitä kuviinkaan eksy. En mikään himosiivoaja ole, mutta ei yksikään vaatekappale loju ikinä lattialla, tiskialtaasta et löydä likaista astiaa kun ne tiskataan sillä sekunnilla kun on mätetty safkat, vessanpönttö noh.. sieltä voisi vaikka juoda veden, se on aina kirkkaan puhdas myös silloinkin kun ei ole ketään tulossa käymään. Tällä tavalla itse viihdyn kodissani, joten ei kaikki miehet ole sotkuisia ja piittaamattomia.
M50
Siisti koti on kyllä kiva juttu. Kävelevä penisteline ölisemässä ja piereskelemässä kodissa ei.
Jos tuolla tavalla ajattelet miehistä niin en ihmettele jos olet sinkku loppuelämäsi. Onnea valitsemallesi tielle
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittää näyttää kuvissa kuten ovat parhaimmillaan. Nättinä, laitettuna, hymyilevänä, imarteleva kuvakulma.
Miehet vastaavasti ei panosta yhtään. Kunhan nyt on joku tärähtänyt vanha kuva, risaisissa verkkareissa ja likaisessa t-paidassa. Tai pahempaa, ilman paitaa. Ällöä...
Mutta ymmärrättehän naiset. Juurikin tämä on se syy miksi minusta miehenä tuntuu että 95% naisista eivät ole millään tavalla haluttavia, koska en mitenkään saa sitä mielikuvaa minkälainen se nainen on keskiviikkoaamuna 6 aikoihin kun juo aamukahvia. Mulla on torstaina treffit naisen kanssa ja sanoin että oo mahdollisimman luonnollinen ja oo ninku kotona ainakin arkena, mua varten ei tarvitse meikata eikä laittautua. Mitä enemmän niihin kuviin on tyrkytetty itseään, sen varmemmin en niistä tykkää. Mies
Joo kävin äsken katsomassa niin ei tuo naisten tasokaan päätä huimaa. Se vahva meikki ja räikeä hiusväri ei tee nuorekkaaksi vaikka kuinka luulette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittää näyttää kuvissa kuten ovat parhaimmillaan. Nättinä, laitettuna, hymyilevänä, imarteleva kuvakulma.
Miehet vastaavasti ei panosta yhtään. Kunhan nyt on joku tärähtänyt vanha kuva, risaisissa verkkareissa ja likaisessa t-paidassa. Tai pahempaa, ilman paitaa. Ällöä...
Naisen logiikka: haluan näyttää parhaat puoleni, jotta muut kokisivat minut mahdollisimman miellyttävänä
Miehen logiikka: haluan näyttää mitä olen pahimmillani, jotta vain ne jotka voivat kiinnostua minusta pahimmillani, oikeasti kiinnostuvat
Seuraus: naiset saa helvetisti tykkäyksiä, miehet tosi vähän. Miksiköhän näin?
Mutta naiset ei sitten todellisuudessa näytäkään siltä miltä kuvassa kuin ehkä kerran vuoteen juhlissa.&n
Ei ole siitä kyse. Vaan mies haluaa nähdä mitä nainen on oikeasti. Ei kiinnosta vähääkään ne juhlakuvat. Olet sellainen joskus, miksi et laita niitä mitä olet oikeasti arkena kotona? Jos laittaisit, saattaisin oikeasti tykätäkkin ja olla aidosti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rehellisyydestä plussaa heille.
Itse näin nelikymppisenä sinkkumiehenä hajoilen, kun treffeille mennessä se kuvissa ihan simpsakkana ja menevänä mimminä esittäytynyt onkin oikeasti juuri 20v vanhemman näköinen tantta.
Vuosi takaperin deitillä oli kuvissa lumisia maisemia ja gogglet päässä, joten oletin hänenkin pitävän laskettelusta ymv. Itse siis vietän viikon joka talvi alpeilla kaveriporukassa ja toisen vapaalaskureissuissa. Mukana myös kavereiden puolisoita ja mietin jo, että saisko tästä matkaseuraa.
Juu ei. Tämä kuva oli jostain 20 vuoden takaa, kun ollut yhden kerran (1) suksilla jossain hiihtokoulussa :D
No miksei saisi? Ota mukaan vaan ja kouluta. Vai ajattelitko, että nainen haluaa laskea kanssasi ja ot
Miksi? Minä miehenä kait vastaan virkkaukseen että oi, mahtavaa, tykkään villasukista, osaatko kutoa sellaisen norjalaisen villapaidan, arvostan suuresti heitä jotka sellaisia jaksaa ja osaa kutoa. Empaattisena miehenä olen kiinnostunut naisen asioista ja harrastuksista, enkä syötä vain omiani.
Yleensä kun mies hakee naista niin naiset arvostelee miestä heti ja haukkuu ulkonäköä niillä yksinäiset palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikka: haluan näyttää parhaat puoleni, jotta muut kokisivat minut mahdollisimman miellyttävänä
Miehen logiikka: haluan näyttää mitä olen pahimmillani, jotta vain ne jotka voivat kiinnostua minusta pahimmillani, oikeasti kiinnostuvat
Seuraus: naiset saa helvetisti tykkäyksiä, miehet tosi vähän. Miksiköhän näin?
Mutta naiset ei sitten todellisuudessa näytäkään siltä miltä kuvassa kuin ehkä kerran vuoteen juhlissa.&n
Miks laitat semmosen kuvan miltä et koskaan tule näyttämään parisuhteen aikana. Sinäkään et voi sitten valittaa kun otan kuvan George Clooneyn naamari päässä. Ollaan me melkein saman näköisiä, on minullakin muutama hius päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrättehän naiset. Juurikin tämä on se syy miksi minusta miehenä tuntuu että 95% naisista eivät ole millään tavalla haluttavia, koska en mitenkään saa sitä mielikuvaa minkälainen se nainen on keskiviikkoaamuna 6 aikoihin kun juo aamukahvia. Mulla on torstaina treffit naisen kanssa ja sanoin että oo mahdollisimman luonnollinen ja oo ninku kotona ainakin arkena, mua varten ei tarvitse meikata eikä laittautua. Mitä enemmän niihin kuviin on tyrkytetty itseään, sen varmemmin en niistä tykkää. Mies
Tähän vielä naisen kommentti tuohon mitä sanoin. "Ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan jotka ajattelevat tuolla tavalla".
Pareja ei synny koska kertskäyttökulttuuri jossa ei nåhdä toista ihmisenä, omine tarpeineen, mielipiteineen, arvoineen, ei nähdä toista tunteellisena inhimillisenä lihaa ja verta olevana olentona vaan käyttötavara esineenä ja seksiobjektina jonka täytyy täyttää tietty "arvo" , ulkonäkö, paino, ikä, status että kelpaa, sit jos sattuukin päätymään suhteeseen kyllästytään toiseen kun tajutaan ettei se vastaakaan sitä täydellistä mielikuvaa jona se toinen toista pitänyt tai sitten vain kyllästytään katsomaan samaa naamaa ja vaihdetaan lennosta toiseen,, koskee niin miehiä että naisia, nykyään pidetään pitkänä parisuhteensa jos toisen kanssa on kauemmin kuin sen yhden vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun mies hakee naista niin naiset arvostelee miestä heti ja haukkuu ulkonäköä niillä yksinäiset palstoilla.
Ihan oikeastikko kirjoittavat suoraan kommentteihin? En ikinä kehtaisi laittaa omaa kuvaa haukuttavaksi vaikka ei naamassa mitään vikaa olekaan ja naisiakin saatu.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tänne voi linkittää mitään esimerkkikuvaa naisten esim tinder kuvista. Ajatteleeko naiset oikeasti että sellainen sentin kerros meikkiä naamassa ja näyttää samalta kuin lähettäisi tekoälylle sanna marinin kuvan ja käskisi laittaa istumaan sohvalle musta toppi päällä on miesten mielestä kaunis ja haluttava. Voin miehenä suoraan sanoa että lähes kaikki naiset menevät vasuriin sen takia että ei ole mitään luonnollista eikä aitoa. Kuvina on aina se viinijuoppo kuva, salilta, ravintolasta, ne miehen mielestä kaikista etovimmat. En koskaan halua naista jonka kuvat ovat niistä juhlahetkistä.
Mutta mikä ongelma tässä nyt on, kun voit swaipata vasemmalle? Ei naisilla olekaan tavoitteena miellyttää siellä kaikkia miehiä, vaan löytää itselleen sopivaa seuraa. Miesten profiileissa on aika paljon noita viinejä, kuntosalia (ja muuta urheilua), ravintoloita, joten veikkaan, että näiden tiimoilta samanhenkiset löytävät kyllä toisensa. Ja sinä teet just oikein, kun swaippaat vasemmalle ne, joiden ulkonäkö ei miellytä. Kunpa muut miehet oppisivat saman! Nykyisinhän moni swaippaa oikealle ja alkaa sitten nurista, että on liikaa meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
No rehellisyydestä plussaa heille.
Itse näin nelikymppisenä sinkkumiehenä hajoilen, kun treffeille mennessä se kuvissa ihan simpsakkana ja menevänä mimminä esittäytynyt onkin oikeasti juuri 20v vanhemman näköinen tantta.
Vuosi takaperin deitillä oli kuvissa lumisia maisemia ja gogglet päässä, joten oletin hänenkin pitävän laskettelusta ymv. Itse siis vietän viikon joka talvi alpeilla kaveriporukassa ja toisen vapaalaskureissuissa. Mukana myös kavereiden puolisoita ja mietin jo, että saisko tästä matkaseuraa.
Juu ei. Tämä kuva oli jostain 20 vuoden takaa, kun ollut yhden kerran (1) suksilla jossain hiihtokoulussa :D
Mitä hemmettiä? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä voisit swaipata vasemmalle ne, jotka eivät ole laittaneet itsestään toivomiasi kuvia? Tässä me ihmiset olemme erilaisia. Esim. minulle ei ole niinkään olennaista se, miltä mies näyttää keskiviikkoaamuna klo 6, eli ei ole sillä lailla väliä, onko hänellä unen jäljiltä silmissä turvotusta ja meneeko tukka sekaisin vai nouseeo ylös. Minulle on olennaisempaa, millainen on miehen oma tyyli, eli millaisena hän kokee olevansa oma itsensä - koen että se kertoo persoonasta enemmän kuin se, mihin suuntaan tukka on takussa heti heräämisen jälkeen. Itselleni ei myöskään ole kiinnostuksen kannalta ratkaisevaa se, miltä joku näyttää vastaheränneenä. Mutta jos sun mielestä on, silloin sinun kannattaa tietysti preferoida niitä profiileita, joissa ei ole esim. meikkiä.
Ja ainakin itse kokisin tosi ärsyttävänä sen, jos ekoille treffeille mies alkaisi ohjeistaa, että miten minun pitäisi olla ja minkä näköisenä tulla paikalle. Lähden siitä, että jokainen tulee treffeille sellaisena, jollaisena haluaa itse tavata uuden ihmisen - ja tämä valinta kertoo hänestä sitten myös jotain. Olisitko sinä sitten mielissäsi, jos teidän kahvilatreffeille tulisi joku yöpuvussa tai aamutakissa sillä perusteella, että sellaisissa vaatteissa hän usein on kotona? Ja jos kerran et halua naista joka meikkaa, niin eikö olisis fiksumpaa laittaa vain meikittömät profiilit oikealle sen sijaan, että alat jaella meikkiohjeita ihmiselle, joka saattaa sitä paitsi tulla treffeille suoraan töistä, jossa ei ole suotavaa näyttää siltä, miltä näytti aamulla klo 6? Oma mielenkiintoni ainakin lopahtaisi tuollaisista "ei tarvitse meikata" -tyyppisistä ohjeista. Ei ole tapana kysellä tuntemattomilta mieheltä, saanko meikata vai en. Äläkä imartele itseäsi - vaikka naisella olisi meikkiä, se ei välttämättä ole suinkaan sinua varten laitettu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000011581704.html
Kivalla kuvalla mies sai kymmeniä viestejä. Nainen sai 700 viestiä ja 140 dickpiciä
Yllättävän paljon viestejä sai mies, jonka ainoat toiveet kumppanille olivat ikä ja ajokortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein oletat? Jos max 5% naisista on sinusta haluttavia/kiinnostavia, niin eikö se ole jo aika paljon? Ei minunkaan mielestäni miehistä tuota isompi määrä mitenkään haluttavia tai kiinnostavia ole. Sen takiahan kumppanin etsiminen hyvin monella voi kestää kauan, kun oikeanlaisia ihmisiä ei tule vastaan ihan koko ajan. Tuntuu jotenkin siltä kuin sinä olettaisit Tinderin olevan jokin mittatilauskatalogi, josta jokainen saa toiveittensa mukaisia naisia/miehiä loputtoman valikoiman. Mutta eihän se niin ole. Samat ihmiset sielläkin ovat kuin livemaailmassa, ja eipä livemaailmassakaan suurin osa herätä omaa kiinnostusta. Sen sijaan, että keskityn valittamaan siitä, miten vääränlaisia ovat ne 95% niin kannattaisi keskittyä siihen 5%:iin, joiden joukossa niitä kiinnostavia saattaa jopa olla. Tiedän kyllä, että on puuduttavaa swaippailla vasemmalle satopja epäkiinnostavia - tiedän, koska sellaista se minullekin naisena on, kun lähes jokainen mies on jotain täysin muuta kuin mitä etsin - mutta sitten kun oikeanlainen ihminen osuu kohdalle, niin ehkäpä se on kaiken sen vaivan arvoista.
Itse kuulun pariin facen sinkkuryhmään.
Luulin ennen liittymistäni, että sieltä voisi oikeasti löytää kumppanin tai edes treffiseuraa. Hah. Ei löydä. Ei siellä kukaan ketään kelpuuta.
Huvittavinta ehkä se, kun nainen laittaa sinne kuvansa, hän saa helposti tykkäyksiä ja viestejä jopa sadoilta eri miehiltä. Siltikään he eivät löydä sopivaa kumppania.
Sitten kun mies laittaa kuvansa, voipi olla ettei siitä tykkää yksikään nainen.
Netti kyllä hyvin avaa silmät. Ymmärtää, mikä on homman nimi deittimarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ennen liittymistäni, että sieltä voisi oikeasti löytää kumppanin tai edes treffiseuraa. Hah. Ei löydä. Ei siellä kukaan ketään kelpuuta.
Huvittavinta ehkä se, kun nainen laittaa sinne kuvansa, hän saa helposti tykkäyksiä ja viestejä jopa sadoilta eri miehiltä. Siltikään he eivät löydä sopivaa kumppania.
Netti kyllä hyvin avaa silmät. Ymmärtää, mikä on homman nimi deittimarkkinoilla.
Mitä huvittavaa siinä on, että nainen ei löydä kumppania saduista viesteistä huolimatta? Kannattaa huomioida nyt se, että naisen saamasta sadasta viestistä ainakin puolet todennäköisesti on sellaisia, joista jo aloitusviestistä käy ilmi, että mies etsii seksiseuraa - osa on varattuja pettäjiä ("haluan olla täysin rehellinen ja pelata avoimin kortein, joten kerron nyt heti alkuun, että olen kyllä naimisissa, mutta emme puolison kanssa ymmärrä toisiamme ja suhde on aika lailla varikolla"), osa avoimessa suhteessa eläviä, osa sitten sinkkuja, jotka etsivät seksiseuraa. Sitten niistä lopuista viesteistä 10 on sellaisia, jotka laittavat viestiksi vain "moi" tai "kaunis oot" tai "mitäs kaunokaisen iltaan", eikä näiden kanssa viestittely sen kummemmaksi muutu, vaikka nainen tähän erehtyisi vastaamaan. 20 on täysin väärän ikäisiä, esim. 15-20 vuotta vanhempia miehiä tai sitten jotain todella paljon nuorempia, jotka toki saattavat ollakin etsimässä pelkkää seksiä jonkun "puuman" kanssa. 10 on jotain passiivisaggressiivisia tai riidanhaastajia, joiden aloitusviestissä on jo jotain uhriutumista, misogyniaa tai hyökkäävää sanailua. Sitten 10 on laittanut varsin fiksun ja kivan viestin, ja vaikka ovat mukavia, fiksuja ja ehkä kiinnostaviakin miehiä, niin tarkempi viestittely paljastaa, että 5% kanssa ollaan kuitenkin liian erilaisia tai toiveet suhteelle eivät tavalla tai toisella kohtaa, ja sanotaan heipat ja hyvät jatkot ihan hyvässä hengessä. Sitten 5% eli 5 miestä vaikuttaa kiinnostavilta ja potentiaalisilta, joiden kanssa toteutuu ehkä treffejäkin, mutta koska jokainen kohtaaminen ei johda suhteeseen, voi tässäkin käydä niin, että kiinnostus ei yhdenkään kanssa ole molemminpuolinen - tai sitten taas käy ilmi jotain, minkä takia ei suhde onnistukaan, vaikka kumpikin ehkä jo ehti sitä vähän toivoa.
Että ei se niin kummallista ole, että sadan viestittelijän joukosta ei löydy suhdetta. Siitä sadasta voi tosiaan lopulta vain 5 kpl olla potentiaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa siinä on, että nainen ei löydä kumppania saduista viesteistä huolimatta? Kannattaa huomioida nyt se, että naisen saamasta sadasta viestistä ainakin puolet todennäköisesti on sellaisia, joista jo aloitusviestistä käy ilmi, että mies etsii seksiseuraa - osa on varattuja pett
Pelkkää seksiä etsiviä ja liian vanhoja miehiä voi olla enemmänkin kuin tässä esitetyt määrät. Jopa kaikki sata viestiä voi olla näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tänne voi linkittää mitään esimerkkikuvaa naisten esim tinder kuvista. Ajatteleeko naiset oikeasti että sellainen sentin kerros meikkiä naamassa ja näyttää samalta kuin lähettäisi tekoälylle sanna marinin kuvan ja käskisi laittaa istumaan sohvalle musta toppi päällä on miesten mielestä kaunis ja haluttava. Voin miehenä suoraan sanoa että lähes kaikki naiset menevät vasuriin sen takia että ei ole mitään luonnollista eikä aitoa. Kuvina on aina se viinijuoppo kuva, salilta, ravintolasta, ne miehen mielestä kaikista etovimmat. En koskaan halua naista jonka kuvat ovat niistä juhlahetkistä.
Mutta mikä ongelma tässä nyt on, kun voit swaipata vasemmalle? Ei naisilla olekaan tavoitteena miellyttää siellä kaikkia miehiä, vaan löytää itselleen sopivaa seuraa. Miesten profiileissa on aika paljon noita viinejä, kuntosalia (ja muuta urheilua), ravintoloita, joten veikka
Ei mitään. Mutta sitten kun kuitenkin niitä mätsejäkin on tullut todella paljon. Ja niistä melkein kaikki valittaa sitä ettei hyviä miehiä ole ollenkaan, kaikki vinkuu vain jotain seksiä tms. Niin oisko se niin että ei niitä hyviä miehiä kiinnosta mitkään feikkinaiset? Aika vähän on niitä naisia joita voisi johonkin kelpuuttaa.
Ehkä kannattaakin mieluummin kysellä toisen vapaa-ajan vietosta eikä tehdä sanan "menevä" perusteella omia tulkintoja. Kun nainen kertoo harrastavansa virkkausta ja sienimetsää, voi menevä mies todeta, ettei ole hänen juttunsa, kun hänen elämänsä on vauhtiurheilua päivästä toiseen ja haluaa samanlaisen kumppanin. TÄMÄN taia miestenkin pitäisi opetella tekemään sitä karsintaa vähän muunkin kuin kuvien ja ulkonäön perusteella.