Puuttuuko sivustoltamme jotain? Kerro meille!
Me haluamme tehdä vauva.fi-sivustosta entistä mukavamman ja toimivamman paikan kaikille!
Onko sinulla mielessä joku ominaisuus, joka tekisi sivustosta vielä paremman? Tai oletko törmännyt johonkin tekniseen ongelmaan tai haasteeseen? Tällä hetkellä meillä on työn alla mm. viestien lainaus, keskusteluiden parempi löydettävyys ja sivuston personointi, mutta kaikki ideat ja palautteet ovat meille tosi tärkeitä.
Kysely on kaikille avoin ja auki torstaihin 30.10. klo 12 asti.
Kiitos, kun autat meitä kehittämään palvelua paremmaksi!
Kommentit (1048)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sivunumeron saa muokkaustilaan?
Kannattaisiko käydä ensin ajamassa se ATK-ajokortti, ja vasta sitten mennä nettiin?
Sulta ei kysytty
"Lällällieru et voi sanoa edes meitä huåriksi, koska täällä se on kielletty!
Voin sanoa sinua inceliksi, siaksi ja ihmishylkiöksi niin paljon kun haluan.
Sika!!!!"
Kuka hemmetti edes kirjoittaa tolleen??.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä, esim. 100 sivua pitkissä, ketjuissa pitäisi päästä keskelle ketjua lukemaan ilman että joutuu skrollaamaan sivu kerrallaan eteenpäin. Ilmeisesti tietokonetta käyttäen on joku systeemi mutta kun selaan sivuja kännykällä niin sellaista ei ole.
Osoiteriville voi itse muuttaa sivunumeron, puhelimessakin sen jälkeen kun olet avannut jonkin muun kuin keskustelun ensimmäisen sivun.
Ei siihen vapaasti voi valita mitä tahansa sivunumeroa
Kyllä voi. Vaihda tässä 27 tilalle joku muu sivu, vaikka 15, niin pääset sivulle 14.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6272000/puuttuuko-sivustoltamme-jotain-…
Mä oon se joka tämän aloitin. Kun luen näitä ketjuja kännykällä niin tuo sivun numero ei näy missään. Miten sen saa näkyviin?
Kosketa osoite-kenttää, sitten kun avaa seuravaan näkymän, kosketa kynää ja osoitin siirtyy osoiterivin loppuun jossa on myös se sivunumero. Muuta numero ja kosketa alhaalta "Siirry".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sivunumeron saa muokkaustilaan?
Kannattaisiko käydä ensin ajamassa se ATK-ajokortti, ja vasta sitten mennä nettiin?
Sulta ei kysytty
Mutsis pillu
Miksi ei voi kommentoida asiallisesti?
Poistakaa koko paska. Ei täällä kirjoita enää kuin na t sit/putinistit. En itse jaksa enää edes lukea kuin hyvin harvoin kun joku tekee oikeasti älykkään keskustelun - ja sekin aina lopulta pilataan öyhötyksellä mikä ei liity koko aiheeseen. Mitä järkeä rahoittaa heille megafoni jolla jopa vahingoittaa Suomea, kärjistämällä yhteiskunnallinen keskustelukulttuuri, vaikuttamalla mielipiteisiin kepulikonstein jne..
Persu sanan jankuttaja hullun voisi estää kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen ajojahti pois ja moderointi poliittisesti neutraaliksi. Esim presidentin vaalien aikaan täällä oli otsikko, että "Pekka Haavisto olisi paras presidentti". Se aloitus sai olla ja keräsi paljon kommentteja. Itse laitoin useamman kerran aiheen, että "Jussi Halla-aho olisi paras presidentti", niin se poistettiin joka kerta hyvin nopeasti.
Jos ketju täyttyy asiattomuuksista ja ne myös ilmoitetaan, ketju poistuu. Eli olet joko spämmännyt tuota aloitustasi (palstan sääntöjen vastaista) ja/tai täyttänyt sen ketjun rasismilla, tappouhkauksilla tai muulla laittomalla. Eli ei poistettu poliittisista syistä vaan sääntöjen rikkomisen takia.
Varmasti se Haavisto keskustelukin on ollut täynnä homovihaviestejä joihin ihmiset eivät jaksa reagoida ilmoittamalla asiattomaksi, joten ketjukin sai pysyä.
No joopa joo. Se ketju poistui jo ennen kuin siihen edes kerkesi tulla juurikaan vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palauttakaa palsta poliittisesti neutraaliksi tästä vihervasemmiston viha palstasta jossa saa vain vihata miehiä ja oikeistoa mutta vasemmistoa ja naisia pitää vain mielistelyä ja ylistää
Miehiä saa kyllä vihata, he ovat sen ansainneet.
Miksi tämä miesvihaaja ei saa banneja???
Itkettääkö inceliä
Mieher r aiskaavat ja pahoinpitelevät naisia koko ajan, ja pitävät yllä sortavaa patriarkaattia
Vihervassulla meni tunteisiin kun sanoi incelliksi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Esim tän incelli jankuttajan voisi estää.
Sut vois estää kun haukut incelliksi
Vierailija kirjoitti:
Järkevä moderointi puuttuu.
Tämä on räikeä valhe ja naisvihaa.
Katso tätäkin sivua, aivan asiallista keskustelua.
Kunnollinen moderointi. Kouluttakaa modeja järkevään moderointiin! Viimeaikoina on poistettu asiallisiakin kommentteja ja välillä kokonaisia keskusteluja on hävinnyt.
En tiedä millä perustein keskuteluja poistetaan ja kuka niitä tekee. Mutta ylläpitäjät vaikuttaa todella sekalaiselta sakilta. Toiset ottaa herneen nenään pienestäkin.
Järkevä keskustelu puuttuu kun mua haukuttiin tässä ketjussa incelliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen ajojahti pois ja moderointi poliittisesti neutraaliksi. Esim presidentin vaalien aikaan täällä oli otsikko, että "Pekka Haavisto olisi paras presidentti". Se aloitus sai olla ja keräsi paljon kommentteja. Itse laitoin useamman kerran aiheen, että "Jussi Halla-aho olisi paras presidentti", niin se poistettiin joka kerta hyvin nopeasti.
Jos ketju täyttyy asiattomuuksista ja ne myös ilmoitetaan, ketju poistuu. Eli olet joko spämmännyt tuota aloitustasi (palstan sääntöjen vastaista) ja/tai täyttänyt sen ketjun rasismilla, tappouhkauksilla tai muulla laittomalla. Eli ei poistettu poliittisista syistä vaan sääntöjen rikkomisen takia.
Varmasti se Haavisto keskustelukin on ollut täynnä homovihaviestejä joihin ihmiset eivät jaksa reagoida ilmoittamalla asiattomaksi, joten ketjukin sai pysyä.
No joopa joo. Se ketju poistui jo ennen kuin siihen edes kerkesi tulla juurikaan vastauksia.
Sitten olet jäänyt saman aloituksen spämmimisestä automaattisen moderoinnin hampaisiin. Kannattaa lopettaa se niin säästät aikaasi eikä tule paha mieli turhaan.
Incel sanan käytön voisi estää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle jankuttamaan mulkku.
Yritä keskustella järkevästi!
Erikoisesti valikoidut sensuroidut sanat. Vihervassaria käytetään ainoastaan haukkumistarkoituksessa vaikka se ei edes tarkoita mitään, mutta n a t s i a ei saa sanoa edes historiallisessa kontekstissa. Saa sanoa pillu mutta ei m u l k k u, ja tätä naisvihaajat hyödyntää haukkuessaan ja seksuaalisesti häiriköidessään. Jne jne jne.
Vierailija kirjoitti:
incel
Miksi tuo incellistä jauhaja ei ole saanut banneja palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle jankuttamaan mulkku.
Yritä keskustella järkevästi!
Yritä olla jankuttamatta.
Lopeta mun konmettien lainaaminen jos kerran niin kovasti haluat että lopetan
Bännit miesvihasta. Lisäksi teillä on trollaavia modeja täällä. Spämmäävät aloituksia joissa käytetään kiellettyjä sanoja mutta silti aloitus ei poisteta automaattisesti. Konola jauhelihamies on moderaattori esim.