Puuttuuko sivustoltamme jotain? Kerro meille!
Me haluamme tehdä vauva.fi-sivustosta entistä mukavamman ja toimivamman paikan kaikille!
Onko sinulla mielessä joku ominaisuus, joka tekisi sivustosta vielä paremman? Tai oletko törmännyt johonkin tekniseen ongelmaan tai haasteeseen? Tällä hetkellä meillä on työn alla mm. viestien lainaus, keskusteluiden parempi löydettävyys ja sivuston personointi, mutta kaikki ideat ja palautteet ovat meille tosi tärkeitä.
Kysely on kaikille avoin ja auki torstaihin 30.10. klo 12 asti.
Kiitos, kun autat meitä kehittämään palvelua paremmaksi!
Kommentit (1048)
Vierailija kirjoitti:
Enkkakko sensuuria voisi lieventää reilusti. Vaikka joku ahdistuu vääristä mielipiteistä niin ei sen kaikesta loukkaantuja pidä hallita koko keskustelua. Palauttakaa sananvapaus tuosta poliittisen korrektiuden sensuurista. Vaikka vihervasemmisto piireissä halutaan kieltää keskustelu monista aiheista niin se ajatusmalli ei sovi keskustelupalstalle.
Kipeistä asioistakin pitää voida keskustella esimerkiksi maahan muuton negatiivisista asioista pitää voida keskustella vaikka se aiheuttaisi jollekin pahoja tunteita kun sen keskustelun kieltäminen aiheuttaa vain rasismin kasvua ja tunteiden patoutumisen ja se purkautuu pahimmalla mahdollisella tavalla kun ei niistä saa keskustella.
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten tuo nyt eroaa niistä Sanna Marinin kommenteista? Ja miksi nimenomaan Marinia ei saisi haukkua, jos muita poliitikkoja saa? Samat säännöt kaikille, on se sitten Teemu Keskikalja tai Paavo Arhinmäki."
Et tule saamaan tähän mitään selkeää vastausta.
Alapeukkuja kylläkin.
Joskus vuonna 2055, kun Nizzassa eläkepäiviä viettävä Sanna on keskivertokansalaiselle enää hatara muistikuva, Vauva-foorumin uumenissa persu-kyborgi aloittaa aamun klo 7:00 viestillä: "Kyllähän hallitus nyt muuten olisi onnistunut, mut ku Sanna." Ja että ihan on ruma persekin ja varmaan on jotenkin veronmaksajien rahoilla ostettu tänään aamupalakin siellä Nizzassa.
Kaunis ja älykäs nainenhan tuo on. Toisaalta, jos miljarditolkulla laittaa julkista rahaa tuleen, saa siitä kuullakin seuraavat 50 vuotta. Ovathan ihmiset edelleen katkeria vaikkapa Iiro Viinaselle, ja ihan syystäkin.
Palauttakaa palsta poliittisesti neutraaliksi tästä vihervasemmiston viha palstasta jossa saa vain vihata miehiä ja oikeistoa mutta vasemmistoa ja naisia pitää vain mielistelyä ja ylistää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla joskus yön auki palsta vaikka pitkien pyhien aikaan. Vappuna, juhannuksena, halloweenina ja uutenavuotena esimerkiksi.
Ei todellakaan!!! Keskustelua pitää rajoittaa entisestään kun en minä jaksa näin pitkään päivystää täällä että saan poistettua ja kiellettyä väärät mielipiteet ettei ne yleisty. 09-21 aika völi olisi sopiva niin kerkiän nukkumaankin kunnolla joskus
Tapa ittes
En! Tuosta tuli mieleen että käyttäjille voisi antaa mahdollisuuden bannata ihmisiä keskusteluista vaikka ei olekkaan nimimerkkiä kun tämän kommentin kirjoittajan kaltaiset ei ansaitse keskustelu mahdollisuutta kun ei puhu niin kuin haluan ja vaadin.
Et sä voi pakottaa
Kyllä voin kun olen selvästikin niin paljon parempi ihminen kuin sinä!
Vaikene moukka jos et osaa keskustella parempien ihmisten määritelmien mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla joskus yön auki palsta vaikka pitkien pyhien aikaan. Vappuna, juhannuksena, halloweenina ja uutenavuotena esimerkiksi.
Ei todellakaan!!! Keskustelua pitää rajoittaa entisestään kun en minä jaksa näin pitkään päivystää täällä että saan poistettua ja kiellettyä väärät mielipiteet ettei ne yleisty. 09-21 aika völi olisi sopiva niin kerkiän nukkumaankin kunnolla joskus
Tapa ittes
En! Tuosta tuli mieleen että käyttäjille voisi antaa mahdollisuuden bannata ihmisiä keskusteluista vaikka ei olekkaan nimimerkkiä kun tämän kommentin kirjoittajan kaltaiset ei ansaitse keskustelu mahdollisuutta kun ei puhu niin kuin haluan ja
korjatkaa tämä lainaustoiminto kun tämä on aivan kuraa 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Joo. Toimiva moderointi esimerkiksi olisi kiva. Tiiättekö sellainen, että asialliset ketjut eivät häviäisi kuin pieru Saharaan vain siksi että joku järkijättö niitä liputtaa, ja toisaalta selkeästi laittomat avaukset poistettaisiin. Ihan tällaisia perusjuttuja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä, esim. 100 sivua pitkissä, ketjuissa pitäisi päästä keskelle ketjua lukemaan ilman että joutuu skrollaamaan sivu kerrallaan eteenpäin. Ilmeisesti tietokonetta käyttäen on joku systeemi mutta kun selaan sivuja kännykällä niin sellaista ei ole.
Osoiteriville voi itse muuttaa sivunumeron, puhelimessakin sen jälkeen kun olet avannut jonkin muun kuin keskustelun ensimmäisen sivun.
Ei siihen vapaasti voi valita mitä tahansa sivunumeroa
Kyllä voi, puhelimessa otat osoitteen muokkaus-tilaan ja osoitteen lopussa on sivunumero jonka voit muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palauttakaa palsta poliittisesti neutraaliksi tästä vihervasemmiston viha palstasta jossa saa vain vihata miehiä ja oikeistoa mutta vasemmistoa ja naisia pitää vain mielistelyä ja ylistää
Miehiä saa kyllä vihata, he ovat sen ansainneet.
Miksi tämä miesvihaaja ei saa banneja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poistoon mistä minä olen eri mieltä tai pahoitan mieleni.
Näinhän se menee. Siksi vaikuttaa satunnaisgeneraattorilta, koska iso joukko ihmisiä pahoittaa mielensä eri asioista.
Täällä on niin paljon liikennettä, että ei näitä kaikkia viestejä lueta. Siellä on joku counter liputusten määrän ja ketjun pituuden funktiona, ja ketju poistuu kun kriittinen massa on saavutettu. Voisin itse asiassa kokeilla tähän ketjuun. Tai tehdään oma testiketju.
Kokeilin, ei toiminut.
Jotenkin olisi ollut vähemmän masentava vaihtoehto tuollainen 2000-luvun palstan ratkaisu. Todellisuus lienee se, että palstan moderaattorit ovat yksinkertaisesti huonoja, ja poistavat ketjut, joista eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä, esim. 100 sivua pitkissä, ketjuissa pitäisi päästä keskelle ketjua lukemaan ilman että joutuu skrollaamaan sivu kerrallaan eteenpäin. Ilmeisesti tietokonetta käyttäen on joku systeemi mutta kun selaan sivuja kännykällä niin sellaista ei ole.
Osoiteriville voi itse muuttaa sivunumeron, puhelimessakin sen jälkeen kun olet avannut jonkin muun kuin keskustelun ensimmäisen sivun.
Kyllä voi, puhelimessa otat osoitteen muokkaus-tilaan ja osoitteen lopussa on sivunumero jonka voit muuttaa.
Ei se toimi sillee että jos mä haluaisin mennä sivulta 1 vaikkapa sivulle 57 nii siinä pitää hirveästi näpytellä ensin muita sivuja
Seuranhaku-osa. Aihe vapaan lisäksi vaikka Kumppani vapaa tai Seura vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö inceliä
Mieher r aiskaavat ja pahoinpitelevät naisia koko ajan, ja pitävät yllä sortavaa patriarkaattia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Vaihda tässä 27 tilalle joku muu sivu, vaikka 15, niin pääset sivulle 14.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6272000/puuttuuko-sivustoltamme-jotain-…
Mä oon se joka tämän aloitin. Kun luen näitä ketjuja kännykällä niin tuo sivun numero ei näy missään. Miten sen saa näkyviin?
KETÄÄN EI KIINNOSTA V!TTUAKAAN UUTISSPÄMMIP@SKA!!! SELLAINEN SUODATUSTOIMINTO, JOKA SUODATTAA UUTISSPÄMMIPASKAT HEL..VETTIIN PALSTALTA ALTA AIKAYKSIKÖN. KIITOS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö inceliä
Mieher r aiskaavat ja pahoinpitelevät naisia koko ajan, ja pitävät yllä sortavaa patriarkaattia
Vihervassulla meni tunteisiin kun sanoi incelliksi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toimi sillee että jos mä haluaisin mennä sivulta 1 vaikkapa sivulle 57 nii siinä pitää hirveästi näp
Olisi kätevää että sen sivunumeron voisi itse kirjoittaa ja keskustelun alaosan sivunumero-osassa.
Miten sivunumeron saa muokkaustilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö inceliä
Vihervassulla meni tunteisiin kun sanoi incelliksi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vihaan miehiä!
Etkö ymmärrä???
Sika!
Ja mä vihaan naisia
Huoris!
Mode puuttuu. Automaatti on liian armoton ja on tuhonnut pysyvästi paljon hyviä tekstejä ja hävittänyt tietoa, mitä ei ole julkaistu muualla. Sanomalla pyyhkii kaikesta päätellen oikein hyvin, että on vara tällaiseen.
Enkkakko sensuuria voisi lieventää reilusti. Vaikka joku ahdistuu vääristä mielipiteistä niin ei sen kaikesta loukkaantuja pidä hallita koko keskustelua. Palauttakaa sananvapaus tuosta poliittisen korrektiuden sensuurista. Vaikka vihervasemmisto piireissä halutaan kieltää keskustelu monista aiheista niin se ajatusmalli ei sovi keskustelupalstalle.
Kipeistä asioistakin pitää voida keskustella esimerkiksi maahan muuton negatiivisista asioista pitää voida keskustella vaikka se aiheuttaisi jollekin pahoja tunteita kun sen keskustelun kieltäminen aiheuttaa vain rasismin kasvua ja tunteiden patoutumisen ja se purkautuu pahimmalla mahdollisella tavalla kun ei niistä saa keskustella.