Puuttuuko sivustoltamme jotain? Kerro meille!
Me haluamme tehdä vauva.fi-sivustosta entistä mukavamman ja toimivamman paikan kaikille!
Onko sinulla mielessä joku ominaisuus, joka tekisi sivustosta vielä paremman? Tai oletko törmännyt johonkin tekniseen ongelmaan tai haasteeseen? Tällä hetkellä meillä on työn alla mm. viestien lainaus, keskusteluiden parempi löydettävyys ja sivuston personointi, mutta kaikki ideat ja palautteet ovat meille tosi tärkeitä.
Kysely on kaikille avoin ja auki torstaihin 30.10. klo 12 asti.
Kiitos, kun autat meitä kehittämään palvelua paremmaksi!
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poistoon mistä minä olen eri mieltä tai pahoitan mieleni.
Minäkin haluan tästä turvallisen tilan.
Aivan. Tulee kovin turvaton olo kun lukee vääriä mielipiteitä. Se on väkivaltaa, jos joku sanoo jotain, mistä en pidä!
Vierailija kirjoitti:
Joo, voisitte bannata p y s y v ä s t i botit ja muut saastuttajat.
Miten meinasit ihan itse tässä edes onnistua? Bännit IP:n sen ainoon tunnisteen? Puhelimella katkaiset netin ja yhdistät uudestaan ja taas uusi IP ja sama kyllä onnistuu kotonakin reitittimen kautta... Ja sitten kun esim. joissakin puhelinliittymissä on jaettuja IP-osoitteita, niin sit taas sinäkään pysty tänne kirjoittaa, kun sinulla on sama jonkun aikaisemmin bannitun kanssa.
Videoissa ei ole mitään pahaa. Ainakaan musavideoissa. Maailma nyt kehittyy ja puhelimet myös, miksei siis myös tämä vauva palstakin.
Voisi olla joskus yön auki palsta vaikka pitkien pyhien aikaan. Vappuna, juhannuksena, halloweenina ja uutenavuotena esimerkiksi.
Valmis hymiövalikoima, josta voi valita.
Pitkissä, esim. 100 sivua pitkissä, ketjuissa pitäisi päästä keskelle ketjua lukemaan ilman että joutuu skrollaamaan sivu kerrallaan eteenpäin. Ilmeisesti tietokonetta käyttäen on joku systeemi mutta kun selaan sivuja kännykällä niin sellaista ei ole.
Tekstin värien valinta ja palstan omat hymiövalikoimat.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän vahtia noita vihapuheita, joita oletettavasti ps röllit jankkaavat.
Mutta kai nyt kuitenkin vielä vihervasemmiston naiset saa jatkaa miesten ja oikeiston vihaamista ilman mitään rajoituksia niin kuin tähänkin asti?
Voisitte vähän puuttua tähän avoimeen sukuouolivihaan mikä täällä loistaa päivittäin vaikka se kohdistuukin miehiin ja Voisitte edes vähän puuttua tähän rikolliseen toimintaan missä naiset kehuskelevat ja jakavat miesten hyväksikäyttö neuvoja
Maxumuuri puuttuu. Esim, 100e/kk 😊
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla joskus yön auki palsta vaikka pitkien pyhien aikaan. Vappuna, juhannuksena, halloweenina ja uutenavuotena esimerkiksi.
Ei todellakaan!!! Keskustelua pitää rajoittaa entisestään kun en minä jaksa näin pitkään päivystää täällä että saan poistettua ja kiellettyä väärät mielipiteet ettei ne yleisty. 09-21 aika völi olisi sopiva niin kerkiän nukkumaankin kunnolla joskus
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä, esim. 100 sivua pitkissä, ketjuissa pitäisi päästä keskelle ketjua lukemaan ilman että joutuu skrollaamaan sivu kerrallaan eteenpäin. Ilmeisesti tietokonetta käyttäen on joku systeemi mutta kun selaan sivuja kännykällä niin sellaista ei ole.
Osoiteriville voi itse muuttaa sivunumeron, puhelimessakin sen jälkeen kun olet avannut jonkin muun kuin keskustelun ensimmäisen sivun.
Lainauksessa saisi näkyä milloin lainattu viesti on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoiteriville voi itse muuttaa sivunumeron, puhelimessakin sen jälkeen kun olet avannut jonkin muun kuin keskustelun ensimmäisen sivun.
Ei siihen vapaasti voi valita mitä tahansa sivunumeroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan!!! Keskustelua pitää rajoittaa entisestään kun en minä jaksa näin pitkään päivystää täällä että saan poistettua ja kiellettyä väärät mielipiteet ettei ne yleisty. 09-21 aika völi olisi sopiva niin kerkiän nukkumaankin kunnolla joskus
Tapa ittes
En! Tuosta tuli mieleen että käyttäjille voisi antaa mahdollisuuden bannata ihmisiä keskusteluista vaikka ei olekkaan nimimerkkiä kun tämän kommentin kirjoittajan kaltaiset ei ansaitse keskustelu mahdollisuutta kun ei puhu niin kuin haluan ja vaadin.
Et sä voi pakottaa mua keskustelemaan niinkuin sä haluat!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Vaihda tässä 27 tilalle joku muu sivu, vaikka 15, niin pääset sivulle 14.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6272000/puuttuuko-sivustoltamme-jotain-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Vaihda tässä 27 tilalle joku muu sivu, vaikka 15, niin pääset sivulle 14.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6272000/puuttuuko-sivustoltamme-jotain-…
Ei jaksan iitä nuolia näpytellä että pääsis puhelimella sille sivulle mihin haluan
Täysin samaa mieltä. Todella hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja poistettu ja toisaalta aivan kamalia ketjuja jätetään (kuten Olga Temosen sairautta koskevat ketjut), joita ei saa poistettu millään ilmoituksella. Mikään ei vie niin paljon intoa kuin ensin lainata keskustelua, jossa lainaus ei toimi, sitten tehdä siihen pitkä ja asiallinen vastaus ja todeta lähettämisen jälkeen ettei keskustelua enää ole.