Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESÄkuisten uusi viikko.**

16.04.2007 |

Pinoa pystyyn tytöt.:)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea yö taas takana. Supistelua, selkäkipua, liitoskipua, pissahätää... ei tullut taas nukkumisesta juurikaan mitään. :(

Mä en tajua, kun toisinaan on niitä öitä, jolloin saa todella hyvin nukuttua ja sitten on näitä... Huokaus!

Mä olen nyt huomannut, etten todellakaan pysty nukkumaan enää selälläni, kun tuntuu, että pään verenkierto loppuu siihen paikkaan. Millin mielestä kuitenkin selinmakuu on paras asento nukutella ja pistää aivan tosissaan hanttiin jos yritänkin kääntyä kyljelleni. Eilen illallakin heti kun vain aloitin kääntymisen, tuli kyljestä jalka ulos varmaan yli 10cm. Huusin ihan tuskasta kun iho tuntui repeävän. Ja kun kaikesta huolimatta käyn kyljelleni, alkaa sarjatulitus patjaa vasten (ja siis mun iho tietty välissä...). On se vaan hassu epeli. Todella kovapäinen. Mitäköhän siitä tulee, kun pääsee yksiöstään pihalle.

Meillä on tänään se haikaranpesän toinen valmennuskerta. Viimeksi oli ainakin todella hyvä ja vakuuttava kätilö kertomassa synnytyksestä. Tälläkertaa käsittelyssä olisi lapsivuodeaika.

Koitan tässä piakkoin vielä ottaa pienet unoset ja tulen uusiksi palstailemaan myöhemmin. Piti vaan päästä vähän valittamaan... hihi

Odessa79 ja Milli 33+3

Vierailija
22/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tänään tulla bussilla töihin kun mies jäi kotiin sairastamaan flunssaa esikoisen kanssa. Kävelin noin reilun kilometrin matkan bussipysäkiltä tänne töihin ja voi, että oli tuskaa! Vatsa veti ihan kivikovaksi koko ajan ja kohdunsuulle (tai jonnekin niille main) vihloi hurjasti... Piti pysähdellä koko ajan ja hammasta purren pääsin perille. Täällä töissä näin heti ensimmäiseksi yhden mun ystävän (joka myös siis työkaveri) ja purskahdin itkuun :´/... Vähän noloa vollottaa työpaikalla, mutta en voinu mitään. Ja kun tää mun ystävä on vielä miespuolinen niin en tiedä ymmärtääkö se tällaisia asioita... Oli vähän hämillään...

Nyt on taas kaikki hyvin kun pääsin istumaan! Ei supistele ja olo on mitä mainioin. Juttelen kyllä tuosta mun liikkumisesta huomenna neuvolassa kun ei siitä tunnu enää tulevan mitään. Harmittaa kauheena jos en tosiaan voi enää kävellä minkäänlaisia matkoja loppuraskaudessa! Olin niin odottanut, että kun jään äippävapaalle niin pääsen kaupungille kauppoja kierteleen vaikka joka päivä. *Huoh*

[b]rouvaii[/b]lle piti sanoa niistä sun " tyhmistä kysymyksistä" (joita ne ei tosiaan ole olleet!), että tällaisen palstan rikkaus on juuri siinä, että meitä on täällä ensisynnyttäjiä ja jo tämän kokeneita. Saa siis monipuolisesti vinkkejä ja kuulee erilaisia kokemuksia. Musta ihan loistava juttu! Itsellekin tulee hyödyllinen olo kun saa antaa vinkkejä teille ensikertalaisille :-).

[b]Maarula[/b]: mä kävin ekassa raskaudessa viikoittain äitiysjoogassa ja tykkäsin kyllä kovasti. Mietityttää vaan sun kohdalla, että oisko tää vähän myöhäinen ajankohta nyt vasta aloittaa se. Tuntui vaan itsestä silloin, että paikat kivasti venyivät siinä alkuvaiheessa ja tässä vaiheessa jos ois vasta aloittanut niin ois ollu liian rankkaa. Ei tän mahan kans enää ihan niin helposti veny ja taivu ;-). Mutta kokeile ihmeessä! Suosittelen.

Siitä Prisman kolmipyörästä vielä, että meidän tytöllä ei yllä siinä vielä jalat polkimille (tytön pituus n. 85cm), mutta siinä takana on sellainen " hylly" , jossa tyttö näppärästi pitää jalkojansa ja tykkää kyydistä kun pukataan sillä aisalla. Vois siis olla ihan hyvä myös 1v8kk -ikäiselle!

Pistetään tosiaankin uusi pino pystyyn vaikka viimeistään to-su kun me nyt ollaan näin aktiivisia. Hieno homma! Aika hiljasta meillä on ollutkin tähän asti kun vertaa muihin kuulaisiin.

-satu ja sintti rv 32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan oli sit samanmoinen kokemus kuin mulla 28+2. Mulla kans ihan yhtäkkisesti hulahti verta. Naikkarilla tutkivat (olin 2 yötä siellä) mutta syytä ei löytyny. Kohdunsuulta tuo vuoto näytti tulevan, mut ei osannu varmuudella edes sanoa tuliko se istukasta. Kuulemma suurin osa tulee. :/

Jatkuva pelkohan tässä on sit viimeset 3,5vkoa ollut, vaikkei ainakaan vielä uusia vuotoja oo tullu. Meiän pienen kirpun painoarvio oli 31+0 1,5kg vaikka siis ihan alakäyrää kulkee tuo arvio.

Saaramarialla on muutto vielä! Jaksamisia! Mä oon ite muuttanu esikoista oottaessa raskauden puolivälissä ja kyllä olinkin sit niin turvoksissa, että huh. Muista levätä!

Odessa: Mä en oo huomannu muita hengitysliikkeitä kuin hikan, mutta ultrassa viime viikolla näin, kun vauva hengitteli sisään-ulos. :) Lääkäri sanoi, että se ainakin on hyvä merkki, ajatellen jos vaikka syntyiskin aikaisemmin. Ja jos vauva oikein on selkä tota pintaa vasten, niin kyllähän ne varmasti voi havaita vatsan läpikin.

ON: Ilmoista on nautittu. Pihaa oon laitellu ja nukkunu/lukenu. Vauva viime viikon ultrassa oli kääntyny raivotarjontaankin! Ja nyt luulen, että on laskeutunu melko alas lantioon, kun viime päivinä on tuntunu ihan kauheeta paineen tunnetta ja vähän kuin istuis vauvan pään päällä. :O Siis tokaa oottaessa mulla oli tällaista paria viikkoa ennen synnytystä. Kävin synnärilläkin kun luulin, että nyt se tulee ulos. :D Ne sano, että se johtuu vaan siit, että vauva on niin matalalla lantiossa.

Hulda 31+5

Vierailija
24/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään menossa neuvolaan tällä viikolla. Ensi maanantaina mulla on taas äitipolille meno. Viime kerralla mä " tipuin" jo siitä täydestä äitipolimaksusta, on tullut siellä käytyä melkein useammin kuin neuvolassa. Jos nyt mitään hämminkiä ei maanantaina ole sillä käynnillä, niin ymmärsin edelliseltä kerralta, että kontrollit siellä voidaan lopettaa. Katoin taas noita vanhoja papereita aikaisemmista raskauksista. tokassa oli sama tilanne samoilla viikoilla kuin nyt ja kuopus syntyi 41+0...

Supistuksia tulee ja menee ihan kuin ennenkin. Lauantaina kävelin jopa pienen matkan lähikauppaan eikä ne siitä villiintyneet yhtään enempää kuin levossakaan. Ainut vaan, että vauva on jo niin alhaalla painamassa, että sen takia on mukava ottaa välillä ihan kunnon pötköttelysessioita. Kaikki mua tutkineet lääkärit toteavat joka kerta, että mun lantionmalli on semmoinen, että vauvat tipahtaa hyvin aikaisessa vaiheessa alas painamaan. Ihan normaalipäisiä nuo kumpikin ovat kuitenkin olleet :-) Se vaan tuntuu aika inhalta, kun on tunne, että pää tulee ulos hetkenä minä hyvänsä.

Jotain pesänrakennusviettiä on havaittavissa meilläkin. Tosin vähän pakostakin sen takia, että esikon huonetta on pitänyt järjestää ja laittaa kun ostettiin sille koulupöytä 7v lahjaksi. Niinpä sieltä huoneesta piti tilan puutteen vuoksi ottaa lipasto, josta nyt tulee vauvalle hoitotaso ja vaatteiden pitopaikka. Nyt siis ajattelin alkaa pikkuhiljaa laitella noita vaatteitakin valmiiksi. Joku hoitoalusta pitää vielä ostaa siihen lipaston päälle. Rintapumpun kunto pitää muuten myös tarkistaa... Kaikkea pientä tekemistä siis riittää vielä :-)

Voi voi, mun piti taas kommentoida vaikka kenen juttuihin... Jotkut jaksaa vielä pakertaa töissä, tsemppiä heille! Itse en jaksaisi kyllä enää olla töissä. Mullahan onkin nyt kesäloma menossa. Kahden viikon päästä alkaa oikea äitiysloma.

Ja niin, nuo verenvodot on tosi pelottavia ja säikäyttäviä juttuja, hui! Itsellä on kans vessakäynnillä pyyhkiessä tullut kirkasta verta paperiin, mutta tiedän varmasti sen tulleen vuotavista peräpukamista. Kyllä sen näkeminen ekan kerran sai sydämen jättämään yhden lyönnin väliin.

Miten te muut, joilla on jo isompiakin lapsia, teette äippäloman aikaan, ovatko lapset jossain hoidossa vai kotona? Meillä esikko aloittaa syksyllä koulun, mutta tuolle 5 veelle pitäisi keksiä joku oma juttu. Periaatteessa hänelle on hoitopaikka päiväkodissa koulun alkuun saakka myönnetty, mutta mä en oikein haluaisi viedä sitä päiväkotiin, kun olen itse kotona. Joku seurakunnan kerho voisi tulla kyseeseen tai jostain yksityisestä kielikylpypäikkäristä joku virikepaikka. Nekin pitäisi varmaan olla jo haettuna ja varattuna. Tässä vaiheessa kevättä taidetaan olla myöhässä..

Mutta, mulle on tullut postiin paketti, taidan tehdä retken hakemaan se. Sen verran hyvältä on tämä päivä tuntunut, että uskaltaudun vähän liikkeelle taas..

Vointeja kaikille!!

miira 32+4

Vierailija
25/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko käyneet jo katsomassa taaperolle sänkyä vai tuleeko teillä se perintönä jostain? Sen vuoksi vaan ajattelin, että kun meidän sängyllä oli neljän viikon toimitusaika eli pian olisi tullut kiire saada pinnasänky vapaaksi. Meilläkin oli tässä se ajatus, ettei esikoinen ajattele, että vauva vei hänen sänkynsä.

Viime yö meni todella hienosti uudessa sängyssä. Yhden kerran illalla tyttö tuli sängystä olohuoneeseen, mutta kun vein vaan takas niin sinne nukahti :-). Käviköhän tää tosiaan näin helposti??

-satu-

Vierailija
26/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin niin super ärsyyntynyt, veemäinen, väsynyt, lyhyt pinnainen ja tuskastunut olo, että oksat pois. En etes tiedä mistä tämä tämmöinen johtuu, kun en yleensä kovin helposti näin stressaannu ja ärsyynny vaan jaksan olla rauhallinen ja positiivinen.

Miira: Minulla on kuulemma ihan sama juttu tuon lantion/kohdunmallin ja kanssa eli että vauva ikään kun itsekseen automaattisesti kääntyy RT:n aika aikaisessa vaiheessa ja laskeutuu alaskin aikaisessa vaiheessa. Näin kävi esikoisella ja näin kävi tämän toisenkin kohdalla on ollut jo rv 19+ lähtien RT:ssä ja nykyisin pää painaa jo todella alhaalla.

Olen alkanut miettimään, että josko vauva olisi jo kiinnittynytkin, kun on tämä olo ja vointi niin radikaalisti muuttunut ihan muutamaan päivään. Liikkuminen, istuminen ja seisominen alkaa olla hankalaa. Koko ajan ihan järkyttävä paineen ja painon tunne alapäässä ja supistelemaankin on alkanut ihan ihan eri tavalla ja kipeästi samaan syssyyn. Tähän asti olen voinut niin milettömän hyvin, että jotenkin tuntuu, että sekin tässä masentaa, kun yhtäkkiä olo niin raskas ja hankala. Pitäisi jaksaa puuhata tätä muuttoa ja istua autossa se n. 1000km viikonloppuna ja tehdä sataa muuta asiaa, mutta, kun ei jaksaisi eikä pystyisi... Kumartuminenkin tuntuu nykyisin pahalta ja kipeältä. Ja tuo kumartuminen ja kyykkiminen saa yleensä pahimmat supistukset ja paineen tunteet aikaan. Välillä jopa vihloo tuohon munasarjojen kohtaan tosi ilkeesti. Voiskohan ne olla niitä kohdunkiinnike kipuja???

Anteeksi tämä kamala ja loputon valitus, mutta nyt ei paljon pysty muuhun ja ei jaksa hymiöitä laitella. Tyttö nukkumassa ja niin menen minäkin tästä päikkäreille, jospas tämä elämä näyttäisi vähän positiivisemmalta unien jälkeen.

Tuuli@ 32+3

Vierailija
27/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti mielen vähän synkäksi neuvolassa.

Painoa tullut yhteensä 15 kg!!!!!!!!

Viikkopainoon muutos 1,5 kg!!!!!!!

RR 123/86

Pissa puhdas

Hb 122

Sf 27 (sentin vähemmän kuin kaksi viikkoa sitten)

Kirpu oli raivotarjonnassa, sykkeet 145

Joudun nyt sitten viikon päästä jo kontrolliin tuon tipahtaneen kohdunpohjan korkeuden vuoksi. Samoin sokerirasitukseen koska painoa on tullut niin " rajusti" . Harmittaa, vi***taa, ärsyttää!

Nyt sitten ahdistaa ihan älyttömästi nämä loppuajan työt. Olen omasta mielestä ollut tosi reipas, ja teen välillä aika pitkää päivää, ja nyt tuli vaan sellainen olo, että pitäisiköhän vähän himmata tahtia. Toisaalta näitä hommia ei tee kukaan muu jos minä en niitä tee, ja mitä sitten jos en ehdi tekemään kaikkea ennen äitisylomaa, johon on enää kolme ja puoli viikkoa!!*?!?!?!?!?!?!? Eilinen työpäivä alkoi jo klo 9.00, ja kotona olin 22.30. Tänään aloitin vasta 10.30, mutta tiedän olevani taas kotona vasta kymmenen aikoihin. Koko viikkoa on kauheaa reissaamista, ja vielä seuraavakin. Häntäluu huutaa hoosiannaa kun pitää istua niin paljon... ja siitä se painon nousukin varmasti johtuu kun ei ehdi liikkumaan niin paljon kun haluaisi. Kohta taitaa tulla rajat vastaan ettei edes pääse liikkumaan, ja sitten menee kyllä hermo ihan totaalisesti!

Pieni tunteiden purkaus pitkästä aikaa. Antakaa anteeksi. Nyt lähden savustamaan hermojani tuonne tienpäälle...

Cana & kirppu 31+1

Vierailija
28/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas hurja pino on jo kasaantunut....Varmaankohta voi siirtyä päiväpinoihin.

En ole sitten kolmeen viikkoon käynyt koneella, ei ole ollut yhteyttä ; ) Toivottavasti tänne kuuluu kaikille hyvää, vanhat pinot on lukematta ja varmaan jääkin ; ( Kun hommiaon hullun lailla.

Me siis muutettiin kuun vaihteessa ihan vaiheessa olevaan asuntoon..... Muutama huone jo näyttää asuttavalta ; ) Hirveästi on kaikkee hommaa. Maalasin juuri olohuoneen seinän, jos sais peräseinälle illalla tapetin ja vaikka kattolistat viikonloppuna! Pihallekin olis ihana mennä rapsuttelemaan.....

Oma vointi on kohtalainen. Välillä on ihan hirveää turvotusta vatsassa, maha kasvaa päivän aikana kaksinkertaiseksi ja on niin kipeäettei tahdo voida kävellä!!! ONKO MUILLA OLLUT SAMAA???? Nyt olen jättänyt maitotuotteet ja ruisleivän sekä hiivajutut pois niin on vähän helpottanut......

Maha on törkeän iso! Keskikäyrällä mennään mutta elopainoa tullut huimat 16kg!!!!! Ahistaa välillä ja on huono omatunto kun olisin jo valmis luopumaan masusta! Kait mä olen liian vanha tähän ; ) Vauva liikkuu kovasti ja nyt tuntuu olevan hikka.....

Neuvolassa (uudessa) kävin viime viikolla, kaikki oli okei, veikkaili hyvänkokoista vauvaa?? Ens viikolla mulla onkin se ultra siellä perinnöllisyyspolilla niin saa vähän vinkkejä mikä jättiläinen sieltä on tulossa.

Vierailija
29/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli toisten lasten hoidosta......

Meillä on isosiskot vielä tämän ja ens viikon päiväkodissa ja sitten jäävät kotiin mun kanssa ja en aio viedä hoitoon kun olen kotona. Täytyy keksiä jotain kerhotoimintaa varmaan.....tytöt siis 4v ja vajaa 3v.

Mulla on vielä pari viikkoa aikaa tuunata tätä kämppää kaikessa rauhassa.... Torstaina muuten alkaa äitiyslomakin......

Vointeja kaikille ; )

Tiina 30+6 kait

Vierailija
30/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNATAN PÄIVÄPINOJA!! hirvee homma lukee neljä sivua kerralla.. ja nyt vasta tiistai..

Neuvolassa käyty tänään ja saldoa:

Hb 126 ( ^ )

pissi -

RR 133/81

paino +3,5kg (lähtöön) (vko +700g)

Sf 30

RT

syke ja liikkeet +, ++

Olo sama kun viimekskin.. ei juuri muutosta suuntaan tai toiseen..

Musta tuntuu että maha olis laskettanu kun jotenkin helpompi hengittää ja ahistustakaan ei oo..

Samaa mun äitikin on kysyny että onko sun mahas jo laskenu..? Tollanen roikutin se kyllä on.. ihan erinlainen kun pojista!

Eilen siivosin meidän varastoon tilaa eli kaatopaikalle kärryllä tavaraa vaan pois.. ikinä ei noin tilava oo ollu.. nyt mahtuu sit vaunut ja poikien akkumönkijäkin sinne ilman että tavarat tippuu/kaatuu päälle.

Kamalasti piti juttuja kirjotella, mutta en muista enään mitä kukakin oli kirjotellu.. liian pitkä pino... päivä pinot olis hyviä..muistais paremmin kuulumiset..

Mulla kanssa ollu eilen ja tänään pinna norm. kireämmällä.. eilen asiaa vauhditti saapuneet veroehdotukset ja tänään vaan ei jaksais mitään tehä... pelkän huushollin sotkut hermostuttaa ja sitten poikien mesominen... voi kun olis vaan hiljasta edes hetken... pää hajoooo!!!!

Pakko mennä sänkyyn makaan hetkeks.. se on mun rauhottumisalue!

ais niin... 3 viikon päästä viimenen lääkärineuvola edessä..

mani ja purri 32+5

Vierailija
31/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollu yhdellä jos toisella kaikenlaista mutta hienoa että kaikilla on masu naperot vie malttaneet pysyä masussa!

Hurjaa kyl silti et pian tässä alkaa varmaa tosiaan ekoja vauveleita syntyä???

Itel viikkoja ny 30+1,neuvola alkaa olla kahen viikon välein..Huh ku tuntuu et aika menis äkkii vaik tiän et loppuvaihe matelee kummiski..

Lääkäris olin tänään uupumuksen takia ja hän kirjoittiki saikkua äitiysloman alkuun joka on 19.5.Samal lähti lähete synnytyssairaalaan synnytystapa-arvioon kun esikoinen tuli sektiol ahtaan lantion vuoksi.

Juu ja neuvolas olin myös, kaikki ok; RR 100/68,hb 117,painoa oli tullu kolmes viikos 900g,eli kokonaispainoa on tullu tasan 5 kiloa johon olen tosi tyytyväinen.Sf mitta 27.

Joopas,en näköjään " osaa" kirjoittaa kuin hyvin omanapaista tekstiä..Olen muutenki huomannu itessä sen et ajatukset pyörii tosi paljo oman itteni ympäril..No ehkä se kuuluu asiaan!

Hienoa myös todeta et nää kesäkuisten viikkopinot on tullu näin isoiksi ja pitkiksi!Itse kun olen laiska kirjottaja mut käyn kyl useammankin kerran päiväs lukemas teiän kuulumisia!

Hyviä vointeja kaikille!

-Tessa-

Vierailija
32/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vetäsin esikon kanssa 2,5 h päiväunet, joten vielä ei uni maistu ja istun koneella. Olen ollut tosi väsynyt, vaikka yöt ovat menneet paremmin kuin pitkään aikaan. Esikko 2 v. on oppinut viimein nukkumaan öitä putkeen, ou jee! Joten joudun heräilemään vain omiin pissareissuihini.

jostapa GALLUP: montako kertaa käyt vessassa yöllä? Mulla yleensä 1, joskus 2 kertaa toistaiseksi.

KIINAN-PÖPÖLLE: Totesin taas kerran tänään esikon päiväuninukutusshowssa, että en varmaankaan voi siirtää häntä pinniksestä veke ennen kuin vauva on syntynyt. Meidän tättähäärä kyllä tulee sieltä sängystä pois varmasti sen sata kertaa ainakin päikkäreillä ja mulla ei ole voimia kantaa häntä sinne aina takaisin. Neiti on nimittäin varsin omapäinen tapaus ja joudun häntä roudaamaan potkivana lähestulkoon joka kerta esim. ulkoa sisälle, kaupassa yms. kun hän ei tule pelkästään pyytämällä. Meillä olis mummolassa yks vanha sänky, joka vaatisi kyllä kunnostamista. jos ei kukaan jaksa kunnostaa, niin turvaudumme Ikeaan ;) Mistä ja millaisen sängyn te hankitte?

Ostettiin la uusi lipasto Ikeasta lastenhuoneeseen, jota vauvan ja esikon kamat saa sinne. Se vaan haisee niin voimakkaasti maalilta, että ollaan nyt monta päivää tuuletettu sitä! siis sellanen valkoinen Malm-peruslipasto. Meillä on yöpöytinä tuollaiset tammenväriset, mutta ne eivät kyllä lemunneet yhtään. Varmaan se valkoinen maali tekee ton katkun ja mä kun olen niin herkkänenuinen, ettei viiti laittaa heti vauvanvaatteita sinne haisoomaan.

Joopa joo, torstaina pitäis lähteä esikon kans kyläreissulle 170 kilsan päähän. Ollaan vain 1 yö, ei jaksa enempää nukkua vieraissa nurkissa. Kukas se lähtikään 1 000 kilsan päähän, Tuuliako?

Muuttajille lohdutukseksi, että mekin muutettiin esikkoa odottaessa jotain viikolla 34 muistaakseni. Ihan jees meni, kun en nostellut mitään ja anoppi siivosi uudessa kodissa.

ON: ihan jees, vähän masuun koskee välillä, kun esikkoa roudailen, mutta ei selkeitä suppareita. Vaavi oli raivotarjonnassa maanantaina, toivottavasti ei ala kääntyilemään enää tuolla.

Ny nukkumaaaaan!

Uula rv 33 tasan

Vierailija
33/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt ei nukuta tippaakaan, mutta olen onneksi huomattavasti paremmalla tuulella, kun aikaisemmin päivällä.

Odottelen miestä raksalta kotiin ja pyörin odotellessani täällä netissä.

Uula lähdetään tulevana viikonloppuna sinne häihin ja sinne hääpaikalle tulee suuntaansa noin 500km matkaa ja kun ollaan reissussa vaan se pe-su niin siitä tulee se n.1000km viikonlopulle istumista autossa. En kyllä odota yhtään tuota reissua, vaikka on toki kiva mennä sinne häihin, käydä pitkästä aikaa kotiseudulla ja nähdä rakkaita, läheisiä ihmisiä. Mutta tuo autossa istuminen on ihan turkasen piinaavaa jo lyhyemmilläkin matkoilla..

Mulla on muuten vatsa toiminut ihan älyttömän monta kertaa tänään?? Mistähän moinen? Joku vatsatauti tulee taas ekana mieleen.

G: Kysymykseen vessareissujen määrästä/yö minun on pakko laittaa pyöreä nolla. En siis tosiaan herää koko yön aikana kertaakaan vessaan tai mihinkään muuhunkaan. Paitsi, jos esikoinen inahtaakin niin heti valpastun ja herään, mutta muuten saan nukkua yöni todella hyvin. Sikäli omituista, kun päivällä kuitenkin juoksen vähän väliä pissillä.

Pitäiskös meidän jo huomenna siirtyä päiväpinoihin? Mitäs olette mieltä?

Tuuli@ 32+3