Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.
Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.
Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..
Kommentit (73)
Kuka on niin tyhmä, että syö ylihinnoiteltuja leipiä?:D
Kerrankos ihminen erehtyy, mutta yleensä on parempi pitää höynähtämisensä omana tietonaan ja ottaa niistä opiksi tulevaisuuden kannalta.
Ai nää on jotain japanilaisia voileipiä? Pyydä ap seuraavaksi treffeille joku vähemmän influensseri trendimuija.
Koskahan tapahtuu ihme ja nainen sanoo treffeillä miehelle. Mennään kalliiseen kahvilaan tai ravintolaan ja minä maksan laskun.
Vierailija kirjoitti:
Ai nää on jotain japanilaisia voileipiä? Pyydä ap seuraavaksi treffeille joku vähemmän influensseri trendimuija.
Mikrossa lämmitetty lihapiirakkakin on parempaa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen testasi oletko nuuka pihtari, tai valheellista tietoa antanut (olet muka töissä, vaikka elät tuilla).
En ole ap ja olen töissä mutta en näe mitään syytä ostaa treffeillä naiselle ylihintaisia voileipiä kun ei ole edes varmaa antaako nainen pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikrossa lämmitetty lihapiirakkakin on parempaa
Joo. Jotenkin vaikuttaa että sinulle oma käsi on parempi kuin osaavammalle tarjolla ollut piirakka.
Jos tavoittelee top tier instamuijaa, niin mitä oletit? :D
Ihme kun et yrittänyt mennä Biltemaan kahville.
Nyt laitat viestin sille että kyllä sen kuuluu antaa pilua vastineeksi, on sikamaista vedättää miehiä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Laita mobilepayllä pyyntö että daami maksaa oman osuutensa niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Jos ei maksa, niin siviilikanne oikeuteen.
Kanteelle ei voi povata menestystä ilman kirjallista sopimusta kuka maksaa mitäkin. Täytyy myös tarjota vaihtoehto olla ostamatta mitään.
Ei kannata maksaa naiselle niillä treffeillä kun oletus on että sama tyyli jatkuu. Jos taas aiot saada maksullisen naisen itsellesi niin kannattaa varmaankin heti se osoittaa. Itse asuin helsingissä ja nainen tuli junalla aika läheltä luokseni viikonlopuiksi. Rahaa paloi aina melkoisesti. Ei minua haitannut kun tienasin hyvin. Mutta eräänä viikonloppuna kuulin nitinää että hänellä menee rahaa junalippuun. Se oli sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen testasi oletko nuuka pihtari, tai valheellista tietoa antanut (olet muka töissä, vaikka elät tuilla).
En ole ap ja olen töissä mutta en näe mitään syytä ostaa treffeillä naiselle ylihintaisia voileipiä kun ei ole edes varmaa antaako nainen pildeä.
Etkö uskalla kysyä? Annat sä pildee jos ostan sulle tollasen paremman voikkarin? Sinä pelaat ja siinä voi hävitä. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No ensi kerralla menet suoraan sinne huoltikselle ja treffaat siellä itsellesi sopivan miehen ;-)
t. Jorma?
Onko nämä samoja inceleitä jotka fantasioi että naiset jäisivät kotiin pois työelämästä ja mies muka elättäisi naisen? Sitten yhdestä voileivästä jo tälläinen poru.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä samoja inceleitä jotka fantasioi että naiset jäisivät kotiin pois työelämästä ja mies muka elättäisi naisen? Sitten yhdestä voileivästä jo tälläinen poru.
Sinä olet ainakin se sama geenilotossa hävinnyt joka rääkyy inceliä pahassa olossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensi kerralla menet suoraan sinne huoltikselle ja treffaat siellä itsellesi sopivan miehen ;-)
t. Jorma?
Toki, Jorma Iso-Jorma.
Mitä kettua on sandoleivät.
Ja mitä oot niin lapanen et tarjoot jollekin koppelolle kalliita leipiä.
Lyön vetoa että olet vanhapoika ja selkaisena pysyt.
Eri