Nyt tähän ketjuun ÄÄRETTÖMÄN kauniit tyttöjen nimet :)
Etsimme vauvallemme nimeä ja kokeillaan löytyisikö SE OIKEA täältä!
Kommentit (721)
Ingrid Isabel, Moonika, Annsofie, Greta, Roosa, Maija, Matilda
Lilja, Ninja, Minja, Silja, Pinja, Tinja
Meidän neiti sai vuosi sitten niemekseen:
Elle Leena Helena
ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Tyttö siro ja pikkuinen, mutta pippurinen, sopii mainiosti ja meistä kaunis nimi :)
Edith
Josefiina
Liina
Astrid
Elin (ruma kirjoitettuna, lausuttuna tosi kaunis...eelin)
Anna
Emma
Iida
Matilda
Alisa
Lotta
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 09:58"]
Meidän neiti sai vuosi sitten niemekseen:
Elle Leena Helena
ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Tyttö siro ja pikkuinen, mutta pippurinen, sopii mainiosti ja meistä kaunis nimi :)
[/quote]
Eihän nuo nimet sovi yhtään yhteen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2011 klo 01:38"]
Savanna
Noomi
Helen
Emmalin
[/quote]
GMC Savana on pakettiauto.. En ehkä sen mukaan nimeäisi tyttöäni.
Makuasia. Itse tykkäsin joskus lapsena ja muutama vuosi sitten vain vierasperäisistä nimistä, mutta nyt olen ihastunut kauniisiin vanhoihin suomalaisiin nimiin :)
Kauniita mielestäni (sekä vierasperäisiä että kotimaisia)
Kerttu (oman tyttäreni nimi)
Ester
Anna
Sanelma
Pilvi
Seela
Sointu
Alina
Helena
Miriam
Sylvia
Olivia (vähän puhkikulutettu tosin tällä hetkellä)
Ella
Ja onhan niitä toki muitakin kauniita.
Oma ehdoton suosikki on Nita :) myös Olivia ja Elena on tosi kauniita nimiä!
Venla, Viola, Lilja, Hilla, Sini, Emma, Tuuli
Maailman kauneimman tytön nimi on Siiri :)
Mutta muut voisivat kokeilla esim. Aurora (Eros Ramazottin biisi ei jätä kylmäksi), Linnea, Vieno tai ihan kotoinen Johanna. Maailman kauneimmaksi naiseksi valittu on nimeltään Gwyneth - ehkä siitä olisi apua. Angelianalla näyttää pyyhkivän kohtuullisen hyvin, vaikka ei listoilla näykään. Ja Jeesuksen äiti, Maria. Muutama ehdotus, ole hyvä.
kauniita nimiä:
Ilta, Jade, Aida, Tintti (tosi söpö), Lila, Amelia, Aava, Suvi, Selma, Lumia, Amanda, Matilda, Janette, Odessa,Eliana... mulla on aika sekava nimi maku. Ja en edes viitsinyt listata kaikkia joista tykkään.
Hih, hämmästelin, miten joku on voinut listata juuri kaikkein ihanimmat tytön nimet ensimmäisellä sivulla, kunnes huomasin, että ketju on aloitettu kaksi vuotta sitten ja tajusin itse vastanneeni siihen silloin :) Tuo oma lista näyttää kahden vuoden jälkeen edelleen samalta ja yhden nimistä olen saanut tässä välissä tyttärelle antaakin. Ihana kurkistus menneisyyteen.
no asun briteissä ja omien lapsien nimet ovat Poppy-Patricia Barbie Adele, Jane-Ophelia Queen Cleopatra ja Vania-Melody Melina Angeline
Jenda tai Serine tai jopa kokonimeksi Jenda Serine. Itse olisin nimennyt näin, mutta ei osunut tyttölasta.
Hannele, Sirpa, Leena, Susanna, Aune, Elma, Tiina, Jaana, Minna, Sari, Niina, Johanna, Mervi - ovat kyllä niin eksootisia nimiä nämä, että ei takuulla löydä yhtään tyttöä näillä nimillä ikäluokastaan.
Arwen
Aurora
Minda
Camilla
Milana
Milena
Rosalie
Rosanna
Vanilla
Claudia
Ariel
Arista