Tässä ketjussa naiset saa kysyä miehiltä mitä vaan
Toisinpäin on kysely joka on minusta hyvä.
Tehdään siis samanlainen toisinpäin.
Kiitokset ideasta alkuperäisen kyselyn tekijälle.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten väkivaltaisuus (naisia kohtaan) on niin yleistä, että Suomi on EU:n toiseksi vaarallisin paikka naisille. Ei siis kannata kuunnella luuserimiesten ulinaa ja selityksiä.
Yksi luuserimiesten manipulointikeino on se, että he valittavat yksinäisyyttä (male loneliness epidemic) ja syyttävät naisia siitä, että luuserimiehet jäävät yksin. Katsos kun luuserimiehelle ei kelpaa homoseksi. Pitäisi saada nainen, vaikka luuserimies syvästi halveksii naisia.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttunut melkoisesti ja suht nopeasti eli miten te miehet ajattelette tästä kaikesta? Erityisesti miltä tuntuu olla mies nykypäivänä?
Ja lisäksi haluaisin kysyä mitä mieltä olette tästä vauva-sivuston keskustelupalstasta? Näin naisena kiinnostaa kun ainakin minusta tuntuu että täällä on melkoisia miesvihaaja-naisia. Se häiritsee koska olisi mukavampi jos täällä säilyisi hyvä keskustelufiilis mutta aika usein on ihan suoranaista vihaa mikä vie fiiliksen tänne kirjoittelusta.
Valkoihoisia on maailmassa noin 9%, arviot tosin hieman vaihtelevat. Selvä vähemmistö siis. Jostain syystä kuitenkin tämä vähemmistö tuntuu olevat kaiken pahan alku ja juuri, erityisesti miespuoliset valkoiset ihmiset tuntuvat olevan toksisinta, mitä ihmiskunnalla on tarjota. Ei tämä tosin minun maailmaani tai maailmankuvaani heiluta.
Länsimainen Judeo-Kristillinen kulttuuriperimä on kuitenkin tuottanut eniten hyvinvointia maailmalle kollektiivisesti. Tämän kulttuuriperimän tuotteena on syntynyt teknologisia ja lääketieteellisiä keksintöjä, joista koko maailma on hyötynyt. Lienee turha mainita, että suurin osa näistä on miesten tekemiä. Älykkyysosamäärien keskiarvossa miesten ja naisten välillä ei juuri ole eroa, mutta jakaumassa on. Miesten keskihajonta on suurempi, jolloin miehet ovat yliedustettuna jakauman molemmilla laidoilla. Tästä syystä suurin osa vankilassa olevista on miehiä ja samoin lähes kaikki maailman self-made miljardöörit ovat miehiä tai maailman sadan parhaan shakinpelaajan joukossa ei ole yhtään naista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei toki koske kaikkia miehiä, mutta miksi ette panosta itsenne kehittämiseen ja henkiseen kasvuun? Valitatte, että naiset ovat nirsoja ja että ette muutenkaan saa elämässänne sitä, mitä haluaisitte, ja kuinka kaikki on epäreilua. Mutta silti ette ole valmiita laittamaan tikkua ristiin parantaaksenne elämäänne. Ja sitten valitatte, kun nainen valitsee sellaisen miehen, jonka elämänhallinta on kaikin puolin kunnossa.
Miehet eivät panosta itsensä kehittämiseen, koska he ovat laiskoja. Miehet ymmärtävät erittäin hyvin, että miesten keskuudessa vallitsee selvä "nokkimisjärjestys". Rikkaat ja komeat miehet ovat huipulla ja he saavat helposti naisseuraa (seurustelukumppanit, yhden yön suhteet, prostituutio). Laiska mies tietää, että hän ei ole huipulla eikä edes keskitasoa. Hän jämähtää alemman luokan mieheksi ja kiukuttelee kuin teini. Jos tällainen mies saisi äkkiä rahaa (lottovoitto) hän alkaisi ostaa seksiä. Hän ei kehittäisi itseään (terapia, kuntosaliharjoittelu) koska hän on omasta mielestään jo "valmis". Rikas ja laiska.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina vonkaatte seksiä, elämässä on paljon tärkeämpiäki asioita. Ilman seksiä voi elää.
Se pllunvonkaaminen on vienyt viimeisetkin halut, ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen Judeo-Kristillinen kulttuuriperimä on kuitenkin tuottanut eniten hyvinvointia maailmalle kollektiivisesti. Tämän kulttuuriperimän tuotteena on syntynyt teknologisia ja lääketieteellisiä keksintöjä, joista koko maailma on hyötynyt. Lienee turha mainita, että suurin osa näistä on miesten tekemiä.
Lienee turha mainita, että miehet ovat tuhansien vuosien ajan AKTIIVISESTI estäneet naisia hankkimasta koulutusta ja työtä. Vasta viimeisen 50 - 100 vuoden aikana naisten ihmisoikeudet ovat länsimaissa kehittyneet niin, että nainen voi opiskella mitä haluaa (lääketiede, politiikka, teknologia) ja osallistua niiden "teknologisten ja lääketieteellisten keksintöjen" tekemiseen. Miehet ovat itse vastuussa siitä, että ihmiskunnan historia (kirjoitettu historia) on suurilta osin miesten kirjoittamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina vonkaatte seksiä, elämässä on paljon tärkeämpiäki asioita. Ilman seksiä voi elää.
Monet miehet eivät voi. Jos pitää jalat ristissä, niin ei kannata ihmetellä, jos mies vilkuilee muualle. Minulla on 6-kymppisenä aktiivinen seksielämä, tosin vaimon kanssa ei ole ollut seksiä yli viiteen vuoteen.
Jos mies on niin heikko että hän ei pysty kontrolloimaan omia seksihalujaan, niin hän on lapsi. "Kaikki mulle heti nyt" -asenteella varustettu kiimainen teinipoika. Ei tämä tosin minun maailmaani tai maailmankuvaani heiluta. Mies saa käydä vieraissa (salasuhteet, prostituoidut) niin paljon kuin huvittaa. Minä en menetä mitään. Huono mies häipyy ja minun elämäni on parempaa ilman hänen sekoiluitaan.
Miehet eivät ole vielä tajunneet, että naiset (kohdulliset) päättävät seuraavan sukupolven asioista. Kuka syntyy ja kuka kuolee (abortti). Vahinkoraskauden voi aina keskeyttää, jos mies alkaa jo raskausaikana valittaa, että seksin vähyys ahdistaa häntä. Minua ei ahdista, joten mies voi häipyä ja ruveta homoksi. Miehillä on kovat seksihalut, joten paras seksisuhde on miesten välinen panosuhde.
Vertailetteko te miehet saunailloissa kalujenne kokoa kavereiden kanssa? Kellä on isoin? Runkkaatte yhdessä ja katsotte kellä kasvaa isoimmaksi...
Mun kaveri (nainen) kävi intin ja kertoi että siellä oli pojilla vähän villit leikit keskenään välillä.
Miltä se tuntuu, kun rakastellessa penis liikkuu vaginassa?
(Pahoittelen, jos tämä on jo kysytty. En jaksa lukea koko ketjua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä Aasian halpatuonti naisissa viehättää?
He pitää asunnon siistinä, tekee ruokaa, hoitaa lapsia, ja harrastaa seksiä.
Mutta suomalainen nainen tekee saman ja ei tarvitse elättää naisen koko sukua. 😳
Jos sinulla on muunlaisia kokemuksia suomalaisista naisista, katso peiliin. Sinulla on joko ennakkoluuloja tai huono naismaku tai olet 160 cm pitkä mies.
Pitikö tämän olla joku mainospuhe suomalaisten naisten puolesta.
Ei. En vain oikein ymmärrä onko sinulla edes mitään kokemuksia suomalaisista naisista? Tuon kaiken lisäksi suomalainen nainen tekee pitkän työuran palkkatöissä.
Minun otannallani suomalaiset naiset on juuri tuollaisia, syyttävät suomalaista miestä jopa siitä että ovat itse huonoja naisia
Sulla on toki voinut olla vain paska tsäkää suomalaisten naisten suhteen.
Itse pidän kodin siistinä, teen hyvää ruokaa ja seksiä harrastin mieheni kanssa 40 minuuttia sitten. Tienaan lähes yhtä hyvin kuin mieheni, eikä sitä mun sukua tarvitse rahoillamme elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät voi. Jos pitää jalat ristissä, niin ei kannata ihmetellä, jos mies vilkuilee muualle. Minulla on 6-kymppisenä aktiivinen seksielämä, tosin vaimon kanssa ei ole ollut seksiä yli viiteen vuoteen.
Mieheni on 68 ja onneksi hänellä on aktiivinen seksielämä minun kanssani. Onkohan vaimosi sairas? Jos on, ymmärrän tilanteesi ja sen että et ole eronnut. Ehkä vaimollasikin on aktiivinen seksielämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitko antaa silloin 5 vuotta sitten vaimollesi klitorisorgasmin kun rakastelitte?
Ehkä vaimosi on löytänyt miehen, jonka kanssa seksi on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pllunvonkaaminen on vienyt viimeisetkin halut, ei enää ikinä.
Sepä ikävää, jos miehenä koet sen asian noin. Miehelleni se vonkaaminen on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vertailetteko te miehet saunailloissa kalujenne kokoa kavereiden kanssa? Kellä on isoin? Runkkaatte yhdessä ja katsotte kellä kasvaa isoimmaksi...
Mun kaveri (nainen) kävi intin ja kertoi että siellä oli pojilla vähän villit leikit keskenään välillä.
No ei todellakaan. En ole ihan poikanen enää, mutta tuskinpa jätkät ovat niin paljon muuttuneet, että tällaisia harrastelisivat. Kellään tullut tietääkseni mieleenkään tällaiset omana armeija-aikanani.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu, kun rakastellessa penis liikkuu vaginassa?
(Pahoittelen, jos tämä on jo kysytty. En jaksa lukea koko ketjua)
Mitenhän sen kuvailisi. Tavaraakin on erilaisia ja toiset tuntuu paremmalta kuin toiset. Tuntuu lähinnä kun peniksen ympärillä liikkuisi joku lämmin, kostea ja pehmeä asia.
"Länsimainen Judeo-Kristillinen kulttuuriperimä on kuitenkin tuottanut eniten hyvinvointia maailmalle kollektiivisesti."
Ja sukkia käyttävät ovat tehneet valtavasti tieteellisiä ja teknologisia läpimurtoja. Tämä ei tarkoita, että sukkien käyttö olisi hyvä selitys ko. edistysaskelille. Korrelaatio ei ole kausaatiota.
Asettuu ihan helposti. Tosin kapealla ja kovalla penkillä/satulassa paikat puutuvat nopeasti, joten joutuu välillä polkemaan seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies asettelee varustuksensa pyörän satulan päälle? Eikö pyöräily tee kipeää?
Asettuu ihan helposti ja luonnollisesti. Tosin kapealla ja kovalla penkillä/satulassa paikat puutuvat nopeasti, joten joutuu välillä polkemaan seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Joissain kahviloissa tai baareissa kun ollut vessa, joka on sekä miehille ja naisille niin usein on kusta lattialla. Kuinka joillekin miehille se vessanpönttöön tähtääminen voi olla niin hankalaa? Onko heidän vehkeessään tai silmissään jotain vikaa?
Suuaukko tarttuu tai "muurautuu" kiinni lujasti, jos vessareissusta on pitkä aika tai alapää on "hikeentynyt" eri syistä. Jos suuaukkoa ei avaa sormilla, paineella tuleva suihku ruutaa mihin vain, pahimmillaan housuille. Siisteintä hoitaa reissu istualtaan, vaikka se on miesten kirjoittamattomien sääntöjen mukaan melkein laitonta. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pese käsiäsi käytyäsi vessassa?
Yritän, vaikka tähän on vaikea vastata. Itse pesen kädet, mutta esim. huoltoaseman vessassa vain 30-50% miehistä pysähtyy hanojen ääreen. Osa on varmasti huonotapaisia juntteja, jotka eivät laiskuuttaan jaksa jäädä pesemään. Veikkaan kuitenkin, että yleisemmin kyse on harhasta, jossa mies alitajuisesti ajattelee, etteivät kädet nyt niin pahasti sotkeentuneet. Miehille kun on tyypillistä, että erilaisissa ulkotöissä ja autoa rassatessa kädet sotkeentuvat öljystä ja milloin mistäkin aineista. Ei niitä viitsitä silloinkaan pestä joka välissä, korkeintaan pyyhkäistään haalareihin/rättiin ja vasta ennen ruokataukoa puhdistetaan tarkemmin. Siihen verrattuna etenkin pissareissun jälkeen kädet voivat tuntua riittävän puhtailta.