Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa naiset saa kysyä miehiltä mitä vaan

Vierailija
26.10.2025 |

Toisinpäin on kysely joka on minusta hyvä.

Tehdään siis samanlainen toisinpäin.

Kiitokset ideasta alkuperäisen kyselyn tekijälle.

Kommentit (404)

Vierailija
361/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta on miehekästä?

Vierailija
362/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulussa (peruskoulu, lukio, ammattioppilaitos) oli nuorena vaikeinta?

t. kasvatustieteilijänainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te aina vonkaatte seksiä, elämässä on paljon tärkeämpiäki asioita. Ilman seksiä voi elää.

Miksi mies olisi naisen kanssa tai nainen miehen kanssa parisuhteessa ilman seksiä?

Vierailija
364/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vainoatte monta vuotta,vaikka nainen ei ole kiinnostunut sinusta.Miksi ette luovuta?On tosi  pelottavaa,kun seurailette.

Ykkösluokalla päiväkerhossa tykkäsin yhdestä tytöstä, ja halusin aina istua sen viereen. En silloin osannut lukea toisen kehonkieltä, ja minulla kesti parikin kuukautta ymmärtää että hän ei kaivannut huomiotani. Toisella kerralla kuvittelin, että olisin voinut edes ystävystyä vanhojen tansseissa parini kanssa, kun hän oli minut parikseen pyytänyt. Jälleen kerran noin kuukauden yritin jutella, kunnes hän sanoi suoraan ettei halua olla ystäviä. Itsellä siis oma sosiaalisten taitojen puute johti tuohon, että päädyin antamaan huomiota ihmisille, jotka eivät sitä kaivanneet. Kolmannella kerralla olin jo varovaisempi, ja odotin rauhassa, että nainenkin osoittaa kiinnostuksensa.

Vierailija
365/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pese käsiäsi käytyäsi vessassa? 

Yritän, vaikka tähän on vaikea vastata. Itse pesen kädet, mutta esim. huoltoaseman vessassa vain 30-50% miehistä pysähtyy hanojen ääreen. Osa on varmasti huonotapaisia juntteja, jotka eivät laiskuuttaan jaksa jäädä pesemään. Veikkaan kuitenkin, että yleisemmin kyse on harhasta, jossa mies alitajuisesti ajattelee, etteivät kädet nyt niin pahasti sotkeentuneet. Miehille kun on tyypillistä, että erilaisissa ulkotöissä ja autoa rassatessa kädet sotkeentuvat öljystä ja milloin mistäkin aineista. Ei niitä viitsitä silloinkaan pestä joka välissä, korkeintaan pyyhkäistään haalareihin/rättiin ja vasta ennen ruokataukoa puhdistetaan tarkemmin. Siihen verrattuna etenkin pissareissun jälkeen kädet voivat tuntua riittävän puhtailta. 

Kaikki naisetkaan eivät todellakaan pese käsiään, kun käyvät vessassa. Tämä on ollut minulle järkytys.

t. nainen 

Vierailija
366/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vainoatte monta vuotta,vaikka nainen ei ole kiinnostunut sinusta.Miksi ette luovuta?On tosi  pelottavaa,kun seurailette.

Ykkösluokalla päiväkerhossa tykkäsin yhdestä tytöstä, ja halusin aina istua sen viereen. En silloin osannut lukea toisen kehonkieltä, ja minulla kesti parikin kuukautta ymmärtää että hän ei kaivannut huomiotani. Toisella kerralla kuvittelin, että olisin voinut edes ystävystyä vanhojen tansseissa parini kanssa, kun hän oli minut parikseen pyytänyt. Jälleen kerran noin kuukauden yritin jutella, kunnes hän sanoi suoraan ettei halua olla ystäviä. Itsellä siis oma sosiaalisten taitojen puute johti tuohon, että päädyin antamaan huomiota ihmisille, jotka eivät sitä kaivanneet. Kolmannella kerralla olin jo varovaisempi, ja odotin rauhassa, että nainenkin osoittaa kiinnostuksensa.

Odotatko yhä?

Vierailija
367/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista etsit ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä parisuhteeseen juuri sinun kanssasi?

Vierailija
368/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat hyvät ja huonot puolesi?

Vierailija
369/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaamisesta selviäminen, ja tästä aiheutuneen surun piilottelu. Itse opiskelu oli helppoa.

Vierailija
370/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olisit parisuhteessa naisen kanssa joka ei tykkää laittautua tai meikata ollenkaan, haittaisko se?

Ei, ellei olla menossa jonnekin oopperaan, juhliin tms.

Päinvastoin, ihmettelen naisia jotka meikkaavat luontopolulle.

Eli naisen on oikeasti meikattava, kun lähdette juhliin. Eli se haittaisi sua, jos ei meikkaa?

Riippuu naisen luonnonkauneuden tasosta. Aika harvalla on esim. niin hyvä iho vielä keski-iässä, ettei se tarvitse mitään ehostetta. Haittaisiko sinua, jos mies ei mitenkään laittautuisi arkivetimiä kummemmin ennen juhliin lähtöä?

eri

Laittaahan se mieskin sitten meikkiä peittääkseen sen keski-ikäisen ihonsa?

Vierailija
371/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat hyvät ja huonot puolesi?

Hyviä: Suht terveelliset elämäntavat, ei päihteitä yms, liikun aika paljon ja syön terveellisesti

Huonot: Sosiaalisten taitojen puute. Roikun liikaa tietokoneella.

Vierailija
372/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaamisesta selviäminen, ja tästä aiheutuneen surun piilottelu. Itse opiskelu oli helppoa.

Kiitos vastauksestasi! Varmaankin monella on sama kokemus. Paljon tsemppiä sinulle!

Minua kiinnostaisi myös tietää miten pojat kokevat sen, että kouluissa suurin osa opettajista on naisia. Entä miten pojat suhtautuvat miesopettajiin? Onko nais- ja miesopettajiin suhtautuminen ylipäätään erilaista?

-sama kysyjä

Vierailija
373/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on muuttunut melkoisesti ja suht nopeasti eli miten te miehet ajattelette tästä kaikesta? Erityisesti miltä tuntuu olla mies nykypäivänä?

Ja lisäksi haluaisin kysyä mitä mieltä olette tästä vauva-sivuston keskustelupalstasta? Näin naisena kiinnostaa kun ainakin minusta tuntuu että täällä on melkoisia miesvihaaja-naisia. Se häiritsee koska olisi mukavampi jos täällä säilyisi hyvä keskustelufiilis mutta aika usein on ihan suoranaista vihaa mikä vie fiiliksen tänne kirjoittelusta.

Olen kyllä huomannut että täällä on varsin paljon misandriaa, se periaatteessa ahdistaa minua sillä on mahdotonta tietää onko minulla esimerkiksi naispuolisia työkollegoita jotka esittävät jotain duunissa, mutta tosiasiassa vihaavat miehiä (ja minua). En tiennyt että on niin paljon katkeruutta miehiä kohtaan, myös historiallista sellaista. Eli ollaan herne nenässä siitä miten köyhää naista kohdeltiin vaikkapa 200 vuotta sitten tms.

Kiinnostaisi tietää mikä ikäjakauma täällä on... eli onko pääasiassa keski-ikäisiä naisia? eli onko se misandria mitä näen täällä enemmänkin jotain vanhuuden tuomaa kyynisyttä?

Vierailija
374/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

En, kymmenisen vuotta ollaan nyt yhdessä oltu.

Vierailija
375/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olisit parisuhteessa naisen kanssa joka ei tykkää laittautua tai meikata ollenkaan, haittaisko se?

Ei, ellei olla menossa jonnekin oopperaan, juhliin tms.

Päinvastoin, ihmettelen naisia jotka meikkaavat luontopolulle.

Eli naisen on oikeasti meikattava, kun lähdette juhliin. Eli se haittaisi sua, jos ei meikkaa?

Riippuu naisen luonnonkauneuden tasosta. Aika harvalla on esim. niin hyvä iho vielä keski-iässä, ettei se tarvitse mitään ehostetta. Haittaisiko sinua, jos mies ei mitenkään laittautuisi arkivetimiä kummemmin ennen juhliin lähtöä?

eri

Laittaahan se mieskin sitten meikkiä peittääkseen sen keski-ikäisen ihonsa?

Miehillä on aina huono iho. Iästä riippumatta. Ei tarvita meikkiä

Vierailija
376/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se että oli pakko hyväksyä koulu instituutiona, se että piti opetella asioita joita ei kiinnostanut. Sain ensimmäisen hermoromahduksen ja itkukohtauksen joskus kolmos-luokalla kun tuntui että koulu oli jo silloin niin vaikeaa. En koe edes aikuisena että oikeasti "opin" mitään peruskoulussa, se oli vain sosiaalinen kanava itselleni.

Vierailija
377/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitatte deittiprofiiliin kalakuvia? 

Miksi te laitatte kuvia teidän harrastuksista?

Vierailija
378/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Varmaankin monella on sama kokemus. Paljon tsemppiä sinulle!

Minua kiinnostaisi myös tietää miten pojat kokevat sen, että kouluissa suurin osa opettajista on naisia. Entä miten pojat suhtautuvat miesopettajiin? Onko nais- ja miesopettajiin suhtautuminen ylipäätään erilaista?

-sama kysyjä

En kokenut opettajien sukupuolen vaikuttaneen opiskelukokemukseeni mitenkään, joten opettajien naispainotteisuus ei ollut minulle ongelma. Lähestulkoon kaikki niin mies- kuin naisopettajani olivat mielestäni hyviä. Suhtautumiseroja en itsestäni liiemmin tunnista, mutta ehkä satuin panostamaan enemmän sellaisilla kursseilla joiden naisopettajaan olin salaa ihastunut.

Vierailija
379/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö naisista?

Onko ihan sama kuka sieltä baarista mukaan lähtee, vai olisiko ko. naisen syytä olla mukavakin?

Vierailija
380/404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta on miehekästä?

Mikä nyt stereotyyppisesti miehekästä on, niin hyvässä kuin pahassa. En ajattele että tämä miehekkyys olisi mikään itseisarvo jota miehen tulisi aina tavoitella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän