Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko enää tilaisuutta miehelle joka saapuu hiukan myöhässä kaksille ensimmäisille eikä pahoittele lainkaan?

Vierailija
26.10.2025 |

Siis ei mikään iso myöhästyminen, jotain vajaa 10 minuuttia, mutta molemmilla kerroilla tuli paikalle kuin ei mitään. Pelkkä "sori kun olen vähän myöhässä" olisi riittänyt. Tuntuu että tyyppi ei kauheasti kunnioita tai arvosta muiden ihmisten aikaa. Olenko kohtuuton? 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ap kuullut koskaan akateemisesta vartista?

Ok, minäkin menen treffeille sitten kun itselleni sopii. Eli en todennäköisesti ollenkaan, ellei mies tajua itse lähettää ovelleni etukäteen maksettua taksia. Etkö ole koskaan kuullut tällaisesta tavasta? :)

Vierailija
62/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaaminen oli julkisessa paikassa, on huonoa käytöstä, mutta kotona on kohteliasta myöhästyä muutama minuutti. Ei enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt tokalla kerralla pois odotettuani 5 minuuttia. Ja olen lähtenytkin, etenkin tilanteissa joissa ilmoitan olevani paikalla, ja vasta sitten mies kertoo "heiii myöhästyin junasta, olen siellä 20min päästä, soriiii". Tämä on tapahtunut monesti, ovat siis tienneet jo ainakin esim sen 20 minuuttia että tulevat olemaan reilusti myöhässä, mutta eivät ilmoita siitä oma-aloitteisesti! Wtf! Suoraan blokkiin ja yksin kahville. 

Kunnioitan itse toisten aikaa, enkä jaksa kouluttaa aikuisia ihmisiä. 

Vierailija
64/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse seuraavan kerran 30min. myöhässä. Tarkkailisin sivummalta koska mies tulee ja tulisi itse vielä myöhemmin sen enempää selittelemättä ja katsoisin mikä on reaktio. Sen jälkeen mahdollisesti dumppaisin.

Aina pakko pelata pelejä. 

Vierailija
65/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla tässä ketjussa on tarvetta madaltaa rimaa miehille. Mieheltä ei saisi odottaa mitään, tai on kohtuuton ja tiukkapipoinen. Näinhän se ei ole, vaan naisen ei kannata tyytyä vähään, koska yksin on parempi kuin huonon kanssa.

Se mikä liikuttaa on kemia, joko sitä on tai ei ole. Ei oo oikeasti väliä joku 10 minuutin myöhästyminen, johan se menee parkkipaikkaa etsiessä helposti.

Jos tulee autolla, pitää varata aikaa siihen parkkipaikan etsimiseen. Eikö tämä ole ihan itsestäänselvyys.

Et sinä tärkeästä työhaastattelustakaan myöhästyisi tuolla tekosyyllä, koska  sinulle on tärkeää  antaa hyvä kuva itsestäsi. Jos sulla ei ole mitään mielenkiintoa antaa naiselle hyvää kuvaa, ei sen naisen kannata treffeilla sinua. 

Vierailija
66/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi tuossa kohtaan hylkyyn se, että hänellä on noin huonot käytöstavat.

Tämä. Jos ei osaa pahoitella, niin hylkyyn. Kertoo siitä, että ei osaa huomioida muita eli toisinsanoen itsekäs paska. 

Vierailija
67/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: Eikä pahoinpitele lainkaan.

Vierailija
68/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyminen jopa kaksi kertaa putkeen voi olla inhimllistä, jos jännitykseltään ei ole saanut pahoiteltua.. vaikka outoahan se oliskin. Lähtisin mä ehkä vielä kolmansillekin treffeille, mutta huomauttaisin ajoissa olosta.

Itsehän pyrin olemaan etuajassa, mutta joskus joukkolliikenne tekee kepposia, hälytysajoneuvot tai Helsingin jatkuvat tietyöt. Silloin lähetetään viestiä ja pahoitellaan heti, kun huomaa olevansa myöhässä.

Jos tyyppi on asenteeltaan myöhästyjä, niin soronoot.

Vierailija
69/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla toimitaan kun jatkuvasti myöhästelevät naisen kanssa että ei niille anneta mahdollisuutta kun ei ne arvosta sinun aikaa kun odotuttaa ja odotuttaa kun tulee aina myöhässä sovitusta

Vierailija
70/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa kroonisia myöhästelijöitä, tiedän itsekin pari, eivät koskaan ole ajoissa missään. Heille saattaa itselleen tuollainen pieni myöhästyminen olla niin normaalia, että eivät edes huomaa pyytää anteeksi.

Jos tyyppi olisi muuten kaikin puolin lupaavan oloinen, saattaisin antaa vielä kolmannen mahdollisuuden. Sanoisin, että yritä seuraavalla kerralla olla ajoissa paikalla, minä tykkään täsmällisyydestä.

Vierailija
71/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö mällit mällykkeet?

Vierailija
72/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti krooninen myöhästelijä. En laittaisi jatkoon. Omat enkat on n. 10 min. myöhässä, mut ilmoitin siitä ja ajomatkaa oli n. 1 h, joten oli vaikea olla täsmälleen paikalla.

Vastapuolella on ollut kaksi kertaa n. puolen tunnin myöhästyminen. Kumpikin toki ilmoitti siitä viestillä. Toisella oli pidempi matka kuin mulla tapaamispaikkaan ja hän oli ajanut jonkin matkaa väärään suuntaan, joka tavallaan ymmärrettävää. Mutta toisella oli selvästi mua lyhyempi matka ja oli päättänyt, että pyykit täytyy laittaa aamusta pyörimään ja odottaa koneen ääressä, että saa pyykit myös kuivumaan ennen treffeille lähtöä. Olisi luullut, että osaisi vähän ennakoida. Puoli tuntia treffijännityksessä odotteleminen on turhauttavaa. Oli kuitenkin pätevä syy jäädä odottamaan, kun treffikohde itsessään oli tärkeä. Kummatkaan miehet eivät päässeet jatkoon.

Vierailija
73/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös olemassa naisia, jotka haluavat panna ensitreffeillä, ilmestyvät niille 20min myöhässä, joilla on yhteishuoltajuus koirasta exän kanssa, ym. touhua. Ehkäpä ap:n mies sopisi tällaiselle naiselle, joka on samalla tavalla "rento" kuin tämä ap:n treffimies.

Vierailija
74/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alle 10 minuutin myöhästyminen ilman pahoittelua kertoo enemmän aikakäsityksen erilaisuudesta kuin välttämättä huonoista käytöstavoista. Kaikki eivät miellä, että kello viideksi sovittu vapaa-ajan tapaaminen tarkoittaa todellakin tapaamista tasan kello viisi, vaan heidän ajattelutavassaan se tarkoittaa tapamista noin kello viisi ehkä varttitunnin tarkkuudella. Deitti ei pyytänyt anteeksi myöhästymistään, koska hänen aikakäsityksensä mukaan hän oli paikalla ajoissa sovittuun aikaan.

Jos tyyppi olisi muuten mukava, ottaisin tämän asian ensin puheeksi ja kysyisin häneltä, miten hän mieltää sovitut tapaamisajat.

Itselleni kyllä lopullinen niitti erään tyypin tapailulle oli se, kun hän kertoi etukäteen tulevansa käymään kotiini yhden ja kahden välillä, mutta hän sitten tuli kello kolme eikä mitenkään pahoitellut myöhästymistään. Oli kaunis päivä ja olisin mielelläni käynyt kävelyllä ennen tapaamista, jos olisin tiennyt, että hän tuleekin vasta kolmelta. Tämä oli ennen sitä aikaa, kun kaikilla oli kännykät, joten en voinut kysyä viestillä tarkempaa saapumisaikaa.

Vierailija
75/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alle 10 minuutin myöhästyminen ilman pahoittelua kertoo enemmän aikakäsityksen erilaisuudesta kuin välttämättä huonoista käytöstavoista. Kaikki eivät miellä, että kello viideksi sovittu vapaa-ajan tapaaminen tarkoittaa todellakin tapaamista tasan kello viisi, vaan heidän ajattelutavassaan se tarkoittaa tapamista noin kello viisi ehkä varttitunnin tarkkuudella. Deitti ei pyytänyt anteeksi myöhästymistään, koska hänen aikakäsityksensä mukaan hän oli paikalla ajoissa sovittuun aikaan.

Jos tyyppi olisi muuten mukava, ottaisin tämän asian ensin puheeksi ja kysyisin häneltä, miten hän mieltää sovitut tapaamisajat.

Itselleni kyllä lopullinen niitti erään tyypin tapailulle oli se, kun hän kertoi etukäteen tulevansa käymään kotiini yhden ja kahden välillä, mutta hän sitten tuli kello kolme eikä mitenkään pahoitellut myöhästymistään. Oli kaunis päivä ja olisin mielelläni käynyt kävelyllä ennen tapaamista, jos o

Minulle se kertoo suomenkielen huonosta osaamisesta, jos ei ymmärrä kello viiden ja noin kello viiden eroa.

Vierailija
76/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kroonisia myöhästelijöitä, tiedän itsekin pari, eivät koskaan ole ajoissa missään. Heille saattaa itselleen tuollainen pieni myöhästyminen olla niin normaalia, että eivät edes huomaa pyytää anteeksi.

Jos tyyppi olisi muuten kaikin puolin lupaavan oloinen, saattaisin antaa vielä kolmannen mahdollisuuden. Sanoisin, että yritä seuraavalla kerralla olla ajoissa paikalla, minä tykkään täsmällisyydestä.

Minä en. En jaksaisi kroonista nyöhästelijää. Todennäköisesti on muitakin haasteita elämänhallinnassa.

Vierailija
77/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en. En jaksaisi kroonista nyöhästelijää. Todennäköisesti on muitakin haasteita elämänhallinnassa.

No minä tiedän isompiakin paheita ihmisissä, kuin taipumus myöhästyä. Olen itse aina ajoissa, jopa etuajassa paikalla, enkä minäkään varmaan pidemmän päälle jaksaisi aina myöhästelevää kumppania. Uskon kuitenkin, että jokaisella on mahdollisuus kehittyä ja yrittäisin "kouluttaa" hänet säntillisille tavoille. Tekisin kyllä hyvin selväksi, että minä arvostan täsmällisyyttä, enkä halua joutua odottelemaan.

Vierailija
78/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla tässä ketjussa on tarvetta madaltaa rimaa miehille. Mieheltä ei saisi odottaa mitään, tai on kohtuuton ja tiukkapipoinen. Näinhän se ei ole, vaan naisen ei kannata tyytyä vähään, koska yksin on parempi kuin huonon kanssa.

Se mikä liikuttaa on kemia, joko sitä on tai ei ole. Ei oo oikeasti väliä joku 10 minuutin myöhästyminen, johan se menee parkkipaikkaa etsiessä helposti.

Kemiasta vaan ei ole hyötyä, jos toiselle se suhde on alusta asti luokkaa hälläväliä.

Kyllähän se on hälläväliä tuommoiselle kello-kaijalle tai -kallelle. Kytätään kellosta aikaa :D Ei helvetti :D

Vierailija
79/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kyllä lopullinen niitti erään tyypin tapailulle oli se, kun hän kertoi etukäteen tulevansa käymään kotiini yhden ja kahden välillä, mutta hän sitten tuli kello kolme eikä mitenkään pahoitellut myöhästymistään. Oli kaunis päivä ja olisin mie

Minulle se kertoo suomenkielen huonosta osaamisesta, jos ei ymmärrä kello viiden ja noin kello viiden eroa.

Kyllä se on aina se noin kello viisi tämmöisessä tapauksessa. Ihan itseään saa syyttää jos menee etuajassa paikalle murjottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan