Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko enää tilaisuutta miehelle joka saapuu hiukan myöhässä kaksille ensimmäisille eikä pahoittele lainkaan?

Vierailija
26.10.2025 |

Siis ei mikään iso myöhästyminen, jotain vajaa 10 minuuttia, mutta molemmilla kerroilla tuli paikalle kuin ei mitään. Pelkkä "sori kun olen vähän myöhässä" olisi riittänyt. Tuntuu että tyyppi ei kauheasti kunnioita tai arvosta muiden ihmisten aikaa. Olenko kohtuuton? 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP:lla olla dildoshow tiedossa taas.

Vierailija
22/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat ihmisten tavat ärsyttävät itseäni ja yksi noista harvoista on myöhästely. Ei satunnainen vahinkomyöhästyminen, vaan tapa olla myöhässä aina. Tiedän, että monilla on aikaoptimismia ja mitä kaikkea, mutta omasta mielestäni myöhässä oleminen tapana on itsekästä. Miksi pitää antaa toisten odotuttaa itseään? Joten menis mulla kahdesta kerrasta jo hylkyyn tuollanen treffikumppani. Myöhästymisajalla ei väliä, ei ole paha odotusaika, mutta toistuvuus kertonee siitä, että luvassa jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse seuraavan kerran 30min. myöhässä. Tarkkailisin sivummalta koska mies tulee ja tulisi itse vielä myöhemmin sen enempää selittelemättä ja katsoisin mikä on reaktio. Sen jälkeen mahdollisesti dumppaisin.

Kannattaakohan kenenkään alkaa sun kanssa parisuhteeseen, jos alkukin on tollaista valtapeliä.

Vierailija
24/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kerralla katsoisin sormien läpi, toisella kerralla sanoisin asiasta. Kolmannella kerralla jos tapahtuu niin sitten ei jatkoon.

Kyllä se jo eroilla treffeillä kertoo ihan riittävästi, ellei tosiaan pahoittele ja kerro hyvää syytä myöhästymiseen.

Itse kun olen lähtenyt treffeille todella ajoissa. Olen ollut jännittynyt ja halunnut pitää huolta siitä,  että annan itsestäni mahdollisimman hyvän kuvan, onhan kysessä mielestäni tärkeä tapaaminen.

Niin jos toinen saapuu "hälläväliä" -asenteella paikalla myöhässä, niin en kyllä varmaan jäisi edes paikalle viettämään edes niitä ekoja treffejä. 

Vierailija
25/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi näin.

Mainitsin saapuessaan, että hän on 45 minuuttia myöhässä.

Varmaan näki jo mun naamasta tullessaan, että olin närkästynyt. Ei pahoitellut lainkaan vaan sai raivarin siitä, että mainitsin myöhästymisestä.

Alkoi sitten huutamaan suoraa kurkkua, että hänellä on kiireinen elämä ja muitakin velvoitteita kuin istua treffeillä ja lisäksi oli ollut ennen treffejämme syömässä omassa kaveriporukassaan, ja syöminen oli venynyt.

Poistuin paikalta tietenkin heti. Tuli selväksi, että kulttuurisen taustamme erilaisuus ei natsannut kun en naisena hyväksynyt moista kohtelua.

Vierailija
26/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vahingossakaan sano miehelle että hei, arvostan täsmällisyyttä ja harmittaa kun tulet myöhässä oli se vaikka pari minuuttia.

Moni nainen ei halua olla se kouluttaja, joka opettaa miehen ihmismäisille tavoille, kun kasvatus on vanhemmilta jäänyt tekemättä. 

Mä itse olen aina etuajassa. Kaikki lapseni on myöhästelijöitä. Ei ole siis kasvatuksesta ja esimerkistä kiinni. Luonteenpiirre.

Vierailija
27/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vahingossakaan sano miehelle että hei, arvostan täsmällisyyttä ja harmittaa kun tulet myöhässä oli se vaikka pari minuuttia.

Moni nainen ei halua olla se kouluttaja, joka opettaa miehen ihmismäisille tavoille, kun kasvatus on vanhemmilta jäänyt tekemättä. 

Ei ole mitään kouluttamista kommunikoida omia tunteita ja tarpeita. Mies tehköön mitä tehköön saamallaan tiedolla ja ap voi vetää siitä omat johtopäätöksensä.

Ikävämpää päättää tapailu tyyliin "sä teit jotain joka häiritsee mua ja sinun olisi pitänyt lukea ajatukseni ja tunteeni ilman että kerron niistä".

Jos joudun kommunikoimaan, että "odotan sinulta peruskäytöstapoja" niin ollaan kyllä menty pieleen. Ne pitäisi olla itsestään selvy

Ihmisillä on sen verran erilaisia käsityksiä ja tottumuksia niin sen suuremalla syyllä sitä omaa suuta vain auki. Yhden peruskäytöstavat ovat että osataan syödä 6 aterinparin illallinen ja toiselle että ei piereskellä ruokapöydässä.

Ihan normaalia puhua siitä mikä on itselle tärkeää kun maailmassa on niin monta erilaista vipeltäjää.

Vierailija
28/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa AP:lla olla dildoshow tiedossa taas.

Näinhän se on. Ronkelit runkkaa.

Vierailija
29/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on sen verran erilaisia käsityksiä ja tottumuksia niin sen suuremalla syyllä sitä omaa suuta vain auki. 

Itse etsin sen verran tasokasta miestä, että hän ymmärtää edes pahoitella myöhästymistään. Jokainen tietenkin itse päättää, minkä tasoiseen mieheen tyytyy.

Vierailija
30/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kouluttamista kommunikoida omia tunteita ja tarpeita. Mies tehköön mitä tehköön saamallaan tiedolla ja ap voi vetää siitä omat johtopäätöksensä.

Ikävämpää päättää tapailu tyyliin "sä teit jotain joka häiritsee mua ja sinun olisi pitänyt lukea ajatukseni ja tunteeni ilman että kerron niistä".

Jos joudun kommunikoimaan, että "odotan sinulta peruskäytöstapoja" niin ollaan kyllä menty pieleen. Ne pitäisi olla itsestään selvy

Ihmisillä on sen verran erilaisia käsityksiä ja tottumuksia niin sen suuremalla syyllä sitä omaa suuta vain auki. Yhden peruskäytöstavat ovat että osataan syödä 6 aterinparin illallinen ja toiselle että ei piereskellä ruokapöydässä.

Ihan normaalia puhua siitä mikä on itselle tärkeää kun maailmassa on niin monta erilaista vipeltäjää.

Musta on hauskaa (oikeasti ei) kun ihmiset tekvät kaikenlaisia säännöksiä ja olettavat että muut noudattavat niitä (kuten sun edellä).

"Mulle sopiva määrä on kolme ruusua treffeille. Yksi on liian vähän ja viisi liikaa. Lähden heti treffeiltä jos joku ei noudata mun sääntöjä. Ollu aika hiljaista viimeaikoina."

Vierailija
31/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ap kuullut koskaan akateemisesta vartista?

Vierailija
32/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tässä ketjussa on tarvetta madaltaa rimaa miehille. Mieheltä ei saisi odottaa mitään, tai on kohtuuton ja tiukkapipoinen. Näinhän se ei ole, vaan naisen ei kannata tyytyä vähään, koska yksin on parempi kuin huonon kanssa.

Vierailija
33/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on sen verran erilaisia käsityksiä ja tottumuksia niin sen suuremalla syyllä sitä omaa suuta vain auki. 

Itse etsin sen verran tasokasta miestä, että hän ymmärtää edes pahoitella myöhästymistään. Jokainen tietenkin itse päättää, minkä tasoiseen mieheen tyytyy.

Tasokas mies ei taivu joka tuulenpuuskasta ja vaatimuksesta.

Vierailija
34/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen Wt-rinsessa ole kuullunt muusta kuin 5 min. pikaisesta ABC:n WC-osastolla.

Vierailija
35/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tässä ketjussa on tarvetta madaltaa rimaa miehille. Mieheltä ei saisi odottaa mitään, tai on kohtuuton ja tiukkapipoinen. Näinhän se ei ole, vaan naisen ei kannata tyytyä vähään, koska yksin on parempi kuin huonon kanssa.

Se mikä liikuttaa on kemia, joko sitä on tai ei ole. Ei oo oikeasti väliä joku 10 minuutin myöhästyminen, johan se menee parkkipaikkaa etsiessä helposti.

Vierailija
36/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen Wt-rinsessa ole kuullunt muusta kuin 5 min. pikaisesta ABC:n WC-osastolla.

Sinähän se tiedät kokemuksesta. Kiitos kun kerroit.

Vierailija
37/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein otin hatkat ensitreffeiltä, tuli sitten 10 minuuttia myöhässä.

Nyt ollaan oltu naimisissa iät ja ajat ja 2 lastakin :D

Vierailija
38/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Nainen ei odota miestä treffeille.

Vierailija
39/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu oli vaan mielessään.

Aikansa olis liirumlaarumia pitäny ja sitte olis pitäny pitsipöksyt riisua, et olis saanu kastaa kyrppäänsä!

Vierailija
40/79 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se tiedät kokemuksesta. Kiitos kun kerroit.

Juu, kyllä teidät Wt-rinsessat tiedetään. Sovitte hyvin siihen 5 min. pikaiseen ja sen pidemmälle ei teidän kanssa edetäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi