Olen tienannut Vintedissä 56,40 kuukaudessa
Ja tarkoitan tienannut. Olen myynyt joko ilmaiseksi saamaani vaatetta tai tavaraa tai myynyt voitolla ostamaani.
Kommentit (74)
että melkein 57 euroa kuukaudessa, hirveellä häsläämisellä.. Minä taasen tienasin 20 kertaa tuon verran kuukaudessa tekemättä yhtään mitään...
Paljonko sulla menee aikaa ilmoitusten tekemiseen, viestittelyyn, tavaroiden pakkaamiseen, lähettämiseen...? Kuulostaa melko pieneltä summalta vaivaan nähden.
Oletko siis tyytyväinen vai pettynyt tuohon summaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako Vinted tulot toimeentulotukeen?
Vaikuttavat tietenkin.
Mutta ne voi pitää vinted tilillä? Kysyykö kela vinted saldoja nykyään?
Vierailija kirjoitti:
että melkein 57 euroa kuukaudessa, hirveellä häsläämisellä.. Minä taasen tienasin 20 kertaa tuon verran kuukaudessa tekemättä yhtään mitään...
Mitähän hirveää häsläämistä on myydä Vintedissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne itsekseen sinne myyntiin mene, eikä pakettiin, eikä paketit kuljetukseen.
Tuo 20 x summa minulle tulee ihan vain olemalla.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla menee aikaa ilmoitusten tekemiseen, viestittelyyn, tavaroiden pakkaamiseen, lähettämiseen...? Kuulostaa melko pieneltä summalta vaivaan nähden.
En ole ap, mutta vastaan silti. Yhden tuotteen kuvaamiseen ja kuvien rajaamiseen ei kauaa mene. Kun ostaja ostaa tuotteen, niin ei siinä mitään tarvitse viestitellä. Tavaran pakkaamiseen ei mene kauaa. Paketin vien postiin ohimennen kun käyn kaupassa. Aika pieni vaiva, että saa kätevästi myytyä ylimääräiset tavarat pois.
Ei ehkä kannata olettaa asioita joista ei itsellä ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne itsekseen sinne myyntiin mene, eikä pakettiin, eikä paketit kuljetukseen.
No aha. Et sitten ylevänä ymmärrä, että me kaikki ei olla samanlaisella tilanteessa kuin sä.
Ei ole mitenkään erityisen aikaa vievää myydä Vintedissä. Älä oleta asiasta kun ei kerran ole kokemusta.
Myisiittekö Vintedissä käsitöitänne, jos teillä olisi turhia mitkä lojuu kotona? Vai voiko saada "bannit"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aha. Et sitten ylevänä ymmärrä, että me kaikki ei olla samanlaisella tilanteessa kuin sä.
Ei ole mitenkään erityisen aikaa vievää myydä Vintedissä. Älä oleta asiasta kun ei kerran ole kokemusta.
äärettömän paljon vaivalloisempaa kuin olematta tekemättä mitään ja silti saada moninkertaisesti rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äärettömän paljon vaivalloisempaa kuin olematt
Et sitten edelleenkään ylimielisenä ymmärtänyt, että kaikilla ei ole samanlainen elämäntilanne kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten edelleenkään ylimielisenä ymmärtänyt, että kaikilla ei ole samanlainen elämäntilanne kuin sulla.
no mitenköhän on tällainen tilanne? Olisikohan siksi että en ole tuhlannut aikaani turhanpäiväiseen puuhasteluun vaan rakentanut tilanteeni määrätietoisella ja pitkäjänteisellä toiminnalla. Ja ensi viikolla jälleen paranee tulevaisuuden tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mitenköhän on tällainen tilanne? Olisikohan siksi että en ole tuhlannut aikaani turhanpäiväiseen puuhasteluun vaan rakentanut tilanteeni määrätietoisella ja pitkäjänteisellä toiminnalla. Ja ensi viikolla jälleen paranee tulevaisuuden tilanne.
Sä todellakin olet tyhmä.
Kaikki ulkomaille lähettämäni paketit on kadonneet. Vinted kyllä korvaa summan, mutta toista kuukautta saa odottaa. Ja paljin tehdään tarjouksia, ja kun hyväksyn tarjouksen, ei tyypistä kuulu enää mitään. Eli samaa hupisekoilijaa siellä kuin Torissakin.