Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tienannut Vintedissä 56,40 kuukaudessa

Vierailija
26.10.2025 |

Ja tarkoitan tienannut. Olen myynyt joko ilmaiseksi saamaani vaatetta tai tavaraa tai myynyt voitolla ostamaani. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kans 90 e "ilmaiseksi" kun äiti antoi kaksi muovipussillista vaatteitaan, jotka oli menossa uffille. Sanoin, että voisin koittaa myydä ne ja suurin osa meni, kun oli vaan 1-5 euroa vaate.

Vierailija
22/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se toimii.Olen kuullut mut en tarpeeks perehtynyt.Ajatelmissa vaikka sen kautta laittaa ylimääräsiä vaatteita kiertoon.

Sinne rekisteröidytään ja ladataan kuvat ja myyntipuheet perään. Hyvin helpoksi tehty. Jos joku ostaa tuotteesi, saat siihen lähetyskoodin, sekä Vintediin, että sähköpostiin. Kirjoitat koodin paketin päälle ja posti tulostaa lähetystarran, kun viet sen postiin. Myynnit menevät 'saldoon' josta voit ne ottaa pankkitilille tai käyttää Vintedissä ostamiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kirpputorilta 280 euroa puhtaana käteen !

Siis voittoa? Vai olitko maksanut tavaroista enemmän? 

Vierailija
24/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan VEROT! Muuten rikot lakia, rikollinen.

Vierailija
25/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla summalla maksaa mm. puhelin- ja sähkölaskun. Rahaa se on pienempikin summa, pöljät.

Vain idiootti käyttää hirveästi aikaa ja vaivaa noin mitättömän summan saamiseksi. Sen saa paljon pienemmälläkin työllä, jopa kokonaan ilman työtä. 

Ei mulla ainakaan hirveästi mene aikaa ja vaivaa, kun myyn Vintedissä tuotteita. Kummallisia oletuksia sulla. Pääsen eroon ylimääräisistä tavaraoista ja saan rahaa elämiseen. Katsos, kun kaikilla ei ole rahatilanne hyvä ja rahaa otetaan sieltä mistä saadaan. 

Vierailija
26/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako Vinted tulot toimeentulotukeen?

Vaikuttavat tietenkin.

Vierailija
27/74 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se toimii.Olen kuullut mut en tarpeeks perehtynyt.Ajatelmissa vaikka sen kautta laittaa ylimääräsiä vaatteita kiertoon.

Sinne rekisteröidytään ja ladataan kuvat ja myyntipuheet perään. Hyvin helpoksi tehty. Jos joku ostaa tuotteesi, saat siihen lähetyskoodin, sekä Vintediin, että sähköpostiin. Kirjoitat koodin paketin päälle ja posti tulostaa lähetystarran, kun viet sen postiin. Myynnit menevät 'saldoon' josta voit ne ottaa pankkitilille tai käyttää Vintedissä ostamiseen. 

Kiitos vastauksesta!

Näkeekö myyjä kuka ostaa tai ostaja myyjän nimen?

Voiko paketin viedä johonkin postiautomaatti- lokeroon?

Vierailija
28/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Näkeekö myyjä kuka ostaa tai ostaja myyjän nimen?

Voiko paketin viedä johonkin postiautomaatti- lokeroon?

Tulostetussa tarrassa näkyy sekä ostajan, että myyjän tiedot. En ole varma tuosta, että voiko paketin toimittaa lokeroon, vai täytyykö se lähetystarra hakea tiskiltä. Ostaja valitsee toimitustavan, postin lisäksi muistaakseni Matkahuolto toimittaa näitä ja joku muukin toimija, en nyt muista mikä. 

Vierailija
29/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kans 90 e "ilmaiseksi" kun äiti antoi kaksi muovipussillista vaatteitaan, jotka oli menossa uffille. Sanoin, että voisin koittaa myydä ne ja suurin osa meni, kun oli vaan 1-5 euroa vaate.

Halvoilla hinnoilla siellä saakin myytyä. Mitään kallista ei kannata siellä myydä koska liikkeellä on paljon huijareita etenkin valitettavasti ulkomaalaisissa kuten puolalaisissa. Väittävät tuotteen saatuaan, että tuote on feikki ja Vinted saattaa mennä myyjän puolelle jolloin ostaja saa sekä tuotteen että rahat takaisin siitä. Ta

Vierailija
30/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvoilla hinnoilla siellä saakin myytyä. Mitään kallista ei kannata siellä myydä koska liikkeellä on paljon huijareita etenkin valitettavasti ulkomaalaisissa kuten puolalaisissa. Väittävät tuotteen saatuaan, että tuote on feikki ja Vinted saattaa mennä myyjän puolelle jolloin ostaja saa sekä tuotteen että rahat takaisin siitä. Ta

Onneks ne tekee usein tarjouksia, joista kieltäydyn poikkeuksetta. Suomalaisten tarjouksiin suhtaudun suopeammin, eikä ne ole niin härskejä. 

Vierailija
31/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin summa vaikuttaa toimeentulotukeen. Olen itse pienituloinen eläkeläinen, saan käteen alle 1000e kuukaudessa. Siitä vuokraan 400e, lääkkeisiin menee joka ikinen kuukausi vähintään 150e, plus sähkö ja puhelin. Kelan mielestä mulla on 130e liian suuret tulot että olisin oikeutettu toimeentulotukeen.

Vierailija
32/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikin summa vaikuttaa toimeentulotukeen. Olen itse pienituloinen eläkeläinen, saan käteen alle 1000e kuukaudessa. Siitä vuokraan 400e, lääkkeisiin menee joka ikinen kuukausi vähintään 150e, plus sähkö ja puhelin. Kelan mielestä mulla on 130e liian suuret tulot että olisin oikeutettu toimeentulotukeen.

Saat kuitenkin asumistukea? Jos et saa toimeentulotukea, niin sitten sun kannattaa myydä Vintedissä tai vastaavissa. 

Vierailija
33/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hurja summa 😄

Yritäppä ite. Siis saada puhdasta voittoa kirpparikaupalla, ei niin, että maksat jostain rätistä viisisataa ja myyt satasella, vaan myyt sen hankkimasi kamppeen voitolla. 

Vierailija
34/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selling any cosmetics, beauty products or devices

Mitäs tuo nyt tarkoittaa? Saahan siellä käyttämätöntä kosmetiikkaa myydä ja sille on kategoriakin.

Vierailija
35/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako Vinted tulot toimeentulotukeen?

Kunhan ei näy pankkitilillä

Vierailija
36/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ajattelit sijoittaa tuon huiman summan?

Lääkkeisiin tai ruokaan. 

Vierailija
37/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä summa minusta. Ite oon puoliammattilainen ja hyvänä kuukautena "tienaan" 500-700, mutta sen eteen joutuu aika paljon tekemään töitä, kiertelemään huutokauppoja, kirppareita, selaamaan roskalavaryhmiä ja kauppa-alustoja, olla valmiina lähtemään nopeallakin aikataululla jonkin tavaran perään ja punnita aina sitäkin, että mikä kannattaa, bensa on kallista. Auto on aika välttämätön, mutta mulla on vain henkilöauto, joten olen keskittynyt pientavaraan. Onneksi posti on kävelymatkan päässä, niin siitä ei tule kuluja ja pakkausmateriaalia haalin koka paikasta. 

Tässä nyt vähän menee ihmisillä puurot ja vellit sekaisin, voihan sitä kirpparilta saada useita satasiakin, mutta yleensä niistä kamoista on sitten kuitenkin maksettu huomattavasti suurempia summia. 

Vierailija
38/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau nba tähti tienaa tuon sekunnissa.

Vierailija
39/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuntipalkkasi

Vierailija
40/74 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittoa eli vähennettynä ostoskulur vai?