En jaksa enää kilpailla tasokkaista miehistä Tinderissä
Olen huomannut, että Tinderissä on tosi kova kilpailu tasokkaista miehistä. Kaikki kaupungin sinkkunaiset haluavat deittailla niitä samoja miehiä, joten näillä miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa. Ja jos sinulla on runsaasti valinnanvaraa ja sä tiedät, että oven takana on jonoksi asti upeita naisia, niin sen kumppanin pitäisi olla ihan mielettömän hyvä ja parisuhteen hyvä, jotta haluaisit lukita valinnan ja sitoutua. Minä en ainakaan tavallisena naisena jaksa enää kilpailla kauniiden naisten kanssa ja tyrkyttää parhaita puoliani.
Ja "tavalliset" miehet ovat itse ihan samanlaisia. Hekin ehkä voivat deittailla tavallista naista hetken aikaa, mutta koko ajan heillä jyskyttää päässä se ajatus, että "ehkä mun kuitenkin pitäisi koittaa yrittää löytää parempi nainen".
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Kyllä, mutta en ole tasokas mies.
AP Jaakko 36v
Miesten naismaku on laajempi, joten vastaavaa ongelmaa ei ole. Oma puolisoni on mulle tasokkain mahdollinen eli pullukka akateemisesti kouluttautunut videopeleistä tykkäävä goottinainen.
Minkä tahansa tasoisen polygamisen miehen tapailu on ajanhukkaa. Hän tulee joka tapauksessa keräämään haaremin, pettämään tai aiheuttamaan jotain järjetöntä draamaa, sillä tämä on apinoiden luonne.
Miehen tulisi olla suoraselkäinen ja moraalinen, ei antautua alhaisille vaistoilleen. Hänen täytyy ymmärtää mitän "husbandry" ja kunnioittaa tuota roolia muista syistä kuin vallan- ja seksinhimosta.
Ja tällöinkin hänen tulee sijoittaa naiseen, eikä naisen tarvitse häntä jahdata. Simppeli homma. Jos tällaista miestä ei naisen elämään ilmesty niin sitten nainen on itsekseen ja palvelee yhteiskuntaa, jumalaa, jne.
Ei mulla muuta kuin että niin kauan kuin päässä jyskyttää ajatus että ehkä mun kuitenkin pitäisi löytää parempi nainen/mies niin jatka etsimistä.
Koska kun kohtaat sen sun tyypin, sun päässä ei jyskytä enää kukaan tai mikään muu.
Odottakaa hyvät ihmiset sitä. Tyytyminen ei ole koskaan ketään onnelliseksi tehnyt.
Tämä on naisten ja miesten ihan itse luoma ongelma, josta kärsii kaikki ne jotka haluaa deittailla tässä nykyajassa.
Täydellinenkin suhde epäonnistuu jos ihmiset haluaa elämältään eri asioita. Esim toinen haluaa lapsia ja toinen on lapsivapaa. Lapsista ei voi tehdä kompromissia.
Noh, kyllä sieltä jotain löytyy.
Näin Top10 %:in kuuluvana miehenä sanoisin pikemminkin niin, että moni nainen asettaa tasavaatimuksen korkeammaksi kuin heidän oma tasonsa antaa myöten.
Korostan, että emme elä luokkayhteiskunnassa, mutta vaatimustason on korreloitava oman tason kanssa.
Myös tutustuminen luonteeseen ja persoonaan, on tärkeää, ja myös läheisyyden kipinä. Miehenä minua kiinnostaa naisen elämänarvot, perusrehellisyys ja luotettavuus.
Esimerkiksi aktiivisuus rakasteluun on hyvä tuoda julki, jos kolmansillakaan treffeillä ei tahdo käynnistyä rakasteluun, on todennäköistä, että pihtaamista esiintyy myöhemminkin suhteen aikana.
Eli ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Näin Top10 %:in kuuluvana miehenä sanoisin pikemminkin niin, että moni nainen asettaa tasavaatimuksen korkeammaksi kuin heidän oma tasonsa antaa myöten.
Korostan, että emme elä luokkayhteiskunnassa, mutta vaatimustason on korreloitava oman tason kanssa.
Myös tutustuminen luonteeseen ja persoonaan, on tärkeää, ja myös läheisyyden kipinä. Miehenä minua kiinnostaa naisen elämänarvot, perusrehellisyys ja luotettavuus.
Esimerkiksi aktiivisuus rakasteluun on hyvä tuoda julki, jos kolmansillakaan treffeillä ei tahdo käynnistyä rakasteluun, on todennäköistä, että pihtaamista esiintyy myöhemminkin suhteen aikana.
Eli ei jatkoon.
Seksiaddikti ei kuulu top 10% vaan bottom 10%. Top 90% on erittäin harvaa, kuin kaasun omaista, taivaallista ja aatteellista väestöä, ja bottom 10% pakkautuu täyteen kaltaisiasi hubriksessa eläviä, materialistisia i diootteja.
Raha ja kauluspaita, pukukaan, eivät nosta tasoasi. Ne nostavat varallisuuttasi. On olemassa jaloja metalleja ja jaloja kaasuja. Sekä roskaa. Käyttäessäsi k yrvästäsi sanaa penis ja nussimisesta sanaa rakastelu ei tee sinusta parempaa. Puhut edelleen kyrvistä ja n ussimisista. Olet alinta kastia.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei jatkoon.
Vaatimustason on korreloitava oman tason kanssa? 😂
Onko top 10 miehet autisteja?
En oo ikinä kilpaillut enkä aio ikinä kilpailla kenestäkään miehestä. Joko se menee toisin päin tai sitten jonkun kanssa polut vaan kohtaa ilman mitään kilpailuja. Tai sitten jään yksin, who knows. N33
Vierailija kirjoitti:
Eli ei jatkoon.
Eli jos top 10 mies rakastuu ihastuttavaan, vähän vanhempaan pullukkanaiseen, niin ei voi ryhtyä suhteeseen.
Tai top 10 nuori fitness-nainen rakastuu pullukkaan tavikseen, jolla on menossa työttömyysjakso, niin ei voi ryhtyä suhteeseen.
Koska vaatimustason on korreloitava oman tason kanssa.
Tavis miehiä ei kukaan nainen halua ja suomessa on yli 600 000 tavis miestä sinkkuna. Näin pieni maa ja paljon tavis miehiä yksin jotka ei koskaan saa kumppania koska iso joukko naisia haluaa niitä komeita miehiä joita on pieni määrä.
Tinderissä on naisia joilla on huono itsetunto koska niitä naisia on monet kerrat jätetty ja nimenomaan komeat miehet jättäneet parin panokerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on laajempi, joten vastaavaa ongelmaa ei ole. Oma puolisoni on mulle tasokkain mahdollinen eli pullukka akateemisesti kouluttautunut videopeleistä tykkäävä goottinainen.
Minullekin joskus parisuhteessa kerrottu, että olen kelpaava kaikista vioistani huolimatta, kun tietää ettei parempaakaan voi saada.
Ja toki ihmetelty kun tästä "kehusta" pahoitin mieleni ja "aina sun kanssa saa kävellä munankuorilla!".
Ei ole ollut vuosiin enää mitään hinkua parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei jatkoon.
😀 Tällaisilta niljakkeilta säästyy, kun säästää itseään avioon tai mahdolllisimman lähelle sitä. Tiedän että kuulostaa vanhoilliselta, mutta moni nainen menee tähän ansaan, että on pakko suostua seksiin heti, "muuten se luulee..." Ei ole.
Onneksi sain oman top 1 miehen jo nuorena. Huhheijaa millaiseksi tämä on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin joskus parisuhteessa kerrottu, että olen kelpaava kaikista vioistani huolimatta, kun tietää ettei parempaakaan voi saada.
Ja toki ihmetelty kun tästä "kehusta" pahoitin mieleni ja "aina sun kanssa saa kävellä munankuorilla!".
Ei ole ollut vuosiin enää mitään hinkua parisuhteisiin.
Miten tuo liittyy lainaamaasi viestiin? Pointtini oli se, että miehillä ei ole mitään yksikäsitteistä tasomuodostelmaa vaan eri miehiä kiinnostavat erilaiset naiset. Minulle puolisoni on huipputasokas, mutta erilaisista naisista pitävälle kaverilleni hän olisi jossain siellä ihan pohjalla.
Tasokkaat miehet ja naiset ei tarvitse tinderiä mihinkää.
Tuon takia en käytä tinderiä enkä muitakaan deittipalveluita