Ex meni vihille salarakkaansa kanssa
Heillä oli 5 vuoden salasuhde liittomme aikana. Molemmat olivat perheellisiä. Lopulta jäivät kiinni. Tuntuu kuvottavalta heidän liittonsa, kaksi kyytä kietoutuu yhteen.
Kommentit (98)
Kohta, jos ei jo nyt, on kummallakin uudet salarakkaat.
Sun exä ei rakastanut sua, joten ole tyytyväinen siitä että liitto loppui, ja jatka nyt omaa elämääsi miettimättä enää exää.
Tiedän tunteen. Ansaitsevat todella toisensa ja loppuelämän, jossa epäilevät toisiaan pettäjinä
Vierailija kirjoitti:
Sun exä ei rakastanut sua, joten ole tyytyväinen siitä että liitto loppui, ja jatka nyt omaa elämääsi miettimättä enää exää.
Tuskin rakastaa tätä seuraaaakaan. Kaikki ihmiset eivät rakasta lainkaan. Nk. flat attachment.
Mä olen pettäjä ja parisuhteessa ollut 26v. En epäile, pettääkö puolisoni, vaan toivon sitä.
Minäkin menin salarakkaan kanssa naimisiin. Yhdessä nyt 20 vuotta. Vaihtamalla todellakin parani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin rakastaa tätä seuraaaakaan. Kaikki ihmiset eivät rakasta lainkaan. Nk. flat attachment.
No sitähän me ei tiedetä 🤷
Olivat ilmeisesti todella rakastuneita, kun menivät naimisiin. Avioliitossa olo ei ole elinkautinen vankeustuomio. Sen aikana voi todella rakastua johonkin toiseen, eikä ole pakko roikkua kiinni siinä epäonnistuneessa liitossa. Sinun kannattaisi lopettaa eksäsi kyttääminen ja hankkia uusi oma elämä.
Minäkin menin naimisiin salarakkaani kanssa. Valitettavasti hän menehtyi 37 vuoden avioliiton jälkeen. Kerran olin pettäjä, mutta en toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän me ei tiedetä 🤷
Tiedän omasta kokemuksesta, että näin asia on. Kiinnytään nopeasti, hoetaan rakkautta, uskotaan itse rakkauteen - ja sitten siirrytään lennosta seuraavaan ja taas samat siinä suhteessa.
Tuollaiset ihmiset vievät pahuuden pois elämästäsi. Anna viedä. Nauti vapaudesta ja auringonpaisteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olivat ilmeisesti todella rakastuneita, kun menivät naimisiin. Avioliitossa olo ei ole elinkautinen vankeustuomio. Sen aikana voi todella rakastua johonkin toiseen, eikä ole pakko roikkua kiinni siinä epäonnistuneessa liitossa. Sinun kannattaisi lopettaa eksäsi kyttääminen ja hankkia uusi oma elämä.
Avioliitto on "kunnes kuolema meidät erottaa" -sopimus. Sakramentti, jonka rikkomisesta on vakavat seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on "kunnes kuolema meidät erottaa" -sopimus. Sakramentti, jonka rikkomisesta on vakavat seuraukset.
Se on sakramentti, jos olet katolinen tai ortodoksi. Luterilaisten sakramentit ovat kaste ja ehtoollinen.
Rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu. Hyväksykää se. Joskus vaan eletään elämä yhdessä ihan vaan tottumuksesta.
Mistä sait vihiä. Onko vihikoira.
Vaikka mitä sanotaan, Älä ajattele, tuo on viimeisin kunnon sivallus kasvoihin. Mun ex oli narsisti ja nautti kaikesta tuskastani. Teki kaikkea, minkä tiesi koskevan. Tuntuu jotenkin hullulta, kun on ollut todella rakas henkilö ja lasten isä.
jos exäsi ei ole narsisti, he vain rakastavat toisiaan ja täysin luonnollista? Mutta sattuuhan sekin. Sinulle kuitenkin huippuhyvää elämää ilman petollisuutta!
Minun mieheni petti röyhkeästi, oli kulkenut julkisesti petoskumppaninsa kanssa työmatkoillaan ja monet tiesivät, minä en. Toki epäilin, mutta olin vainoharhainen hullu.
Nuo ajat olivat hirveitä.
Kun petos vahvistui, lähdin samantien. Sen jälkeen alkoi vielä hurjempi aika.Kostoja, loukkauksia, (olin maailman rumin ihminen, jota kukaan ei huoli) kuoleman uhkauksia, osituksessa vei kaiken, koska hän oli julmasti jätetty, syvästi kärsivä osapuoli. Näin hän kertoi kaikkialla.
Olen onnellinen, nyt elämäni on kaunista ja puhdasta lasteni kanssa. Se tärkeintä! Olin niin henkisesti puhki aiemmin, nyt ehdin vihdoin antaa lapsilleni minun parasta äitiyttä!
Katkeran naisen tility kun huomasi että ei ollutkaan paras ja kaunein kun ex mies valitsi paremman naisen. Eikö exäsi olsii saanut mennä naimisiin enää ollenkaan vai mikä tämä katkeran tilityksen pointti oli?
Päästä irti itsesi takia.