Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijotteko mennä äiti Ammann halattavaksi?

Vierailija
25.10.2025 |

Espoon Metro Areenalla järjestetään suuri halaustilaisuus sunnuntaina, kun hengellinen johtaja äiti Am ma saapuu vierailulle Suomeen. Kiertueen ainoa Pohjoismaiden vierailu on Espoossa.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Olen kerran ollut ko tapahtumassa, ja oudot vibat on lievä ilmaus. 

Viboja kutsutaan myötätunnoksi ja rakkaudeksi. Se Suomeen halaamaan tulemisen teko on sitä rakkautta mikä kumpuaa myötätunnosta.

Ai kauheeta sentään, että rakkautta. Myötätuntoa saavat mennä hakemaan, ketkä tuntevat myötätuntohalausta tarvitsevansa, ja jotka ajattelevat sillä tulevansa autetuksi. Mulle tulee oudot vibat pelkästä ajatuksesta. Vähän samoja, kuin jostain Niilo Ylivainion kaatamisseremonioista aikoinaan. Näyttikin aika erikoiselta. 

Vierailija
62/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa tänne nyt kommentoineista kävi viimeksikin. Törpöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt tävät val koisa orjin a öitä myöten ja koko ajan lisää pitäisi tehdä.

Nainen hymyilee kuvissa, todellisuus on toinen. Se on marionetti. Mikäs siinä, kun palvellaan jalkojenpesua myöten.

Ta loudellista hyväk si käyttöä pahi mmillaan.

Halaan lämpimästi omia läheisiäni.

Vierailija
64/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus loistaa poissaololla yhteisössään. Se on henkilökultti.

Vierailija
65/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tätä hyväksikäyttäjää. Saatte vielä pahan voimat kimppuunne. 

Vierailija
66/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matt. 19:29

Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.

Matt. 12:48,49

Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?" Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

Näin ollen, jos Jeesus kutsuu opetuslapsiaan Jumalaksi ja Jeesus on Jumala, on myös Jumalalla Jumala. 

Joh. 10:34

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Näin ollen, miksi A (äiti) ei voisi olla Jumalan persoona?

Voit jankuttaa vaikka maailman tappiin asti, se ei todesta yhtään mitään. Kyseessä on huyväksikäyttöorganisaatio, jonne ei pidä kenenkään viedä rahojaan tai itseään. Varokaa tätä!

Vierailija
67/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.

Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?" Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

Näin ollen, jos Jeesus kutsuu opetuslapsiaan Jumalaksi ja Jeesus on Jumala, on myös Jumalalla Jumala. 

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Näin ollen, miksi A (äiti) ei vo

Voit jankuttaa vaikka maailman tappiin asti, se ei todesta yhtään mitään. Kyseessä on huyväksikäyttöorganisaatio, jonne ei pidä kenenkään viedä rahojaan tai itseään. Varokaa tätä!

Missä menee hyväntekeväisyyden ja hyväksikäytön raja? Olisiko jotain tekemistä oman tahdon kanssa?

Matt. 6:10

tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa

Vierailija
68/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette ju

Saat vielä vastata siitä että käytät raamatun sanaa pahuuden levittämiseen.

Vierailija
69/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on näkynyt tänään päivityksiä ihmisiltä, jotka ovat käyneet halaamassa Ammaa. Mennäänkö sinne polvillaan, kuten joku sanoi? 

Vierailija
70/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän lais

Saat vielä vastata siitä että käytät raamatun sanaa pahuuden levittämiseen.

Mistä lähtien evankeliumi on muuttunut pahuudeksi?

Vierailija
71/75 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaista oli? Miksi A on kielletty tällä palstalla?Ihmettelen kovasti.

Vierailija
72/75 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän jaksaa halata tuhansia tuntemattomia? Eikö tule yhtään epämukava olo?

Vierailija
73/75 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon Ammann?

Vierailija
74/75 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Mulla on ihania läheisiä jotka haluavat aina kun tavataan.

Vierailija
75/75 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaistapahtuma halauksineen päivineen. Lahjoittaa ken tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän