Aijotteko mennä äiti Ammann halattavaksi?
Espoon Metro Areenalla järjestetään suuri halaustilaisuus sunnuntaina, kun hengellinen johtaja äiti Am ma saapuu vierailulle Suomeen. Kiertueen ainoa Pohjoismaiden vierailu on Espoossa.
Kommentit (47)
Onko äiti mamma vielä elossa? Ihana kuulla! Nyt on kyllä aika paljon noroa liikenteessä, että toivottavasti mamma pitää hyvää huolta käsihygieniasta.
Menisin enemmin Armanin halattavaksi
Menisin, jos kyseessä olisi hehkeä blondi. Halailun lisäksi hinkkaisin urakalla jalkoväliäni blondia vasten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Äiti Ammanin Ashramissa Keralassa. Sieltä sain halin kahtena iltana. Molempina se oli pettymys. Semmonen kevyt mukahali, jossa ei oltu edes kovin lähekkäin. Eli ei, en ole menossa hänen halattavakseen.
Minua kiinnostaa tunsitko jotakin ns energiaa hänen lähellään? Tästä fanitädit puhuvat, ja kovimmat jopa kertovat A:n olevan jumalan inkarnaatio. Ja ihan siis suomalaisilta faneilta tällaista puhetta
Pitää uskoa.
Mihin? Jumaluuteen? Sittenkö vasta se energia tuntuu kun uskoo m
Höpö höpö. A on lapseton.
Kyllä ihan mielelläni voisin käydä halaamassa, mutta en asu siellä päin Suomea ja tuollaiset tapahtumat nykyään tahtoo maksaa, niin sekin on itselle sellainen tekijä etten menisi vaikka olisi rahaa. Olen itse kokenut oman henkisen heräämisjuttuni reilu 4 vuotta sitten ja minä näen asian silleen, että jos jostakin henkisyyteen tms. liittyvästä asiasta peritään rahamaksi, niin se on humpuukia ja sen tietää jokainen oikeasti henkisesti herännyt. Ja minä en siis tiedä periikö tämä nainen maksua, mutta kommentoin yleisellä tasolla, koska paljon on vastaavanlaisia asioita joista peritään rahaa ja tietynlaiset yksinkertaiset ihmiset tunkevat niihin kahmalokaupalla rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoa - aiotteko.
En aio. Henkilöpalvontakultti. Tekohymyä ja mukapyyteetöntä rakkautta. Pikkukakkostasoista pellehermannointia.
Me Savossa emme aio, vaan aijjomme :)
eri
Olen menossa av-mamman halattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan mielelläni voisin käydä halaamassa, mutta en asu siellä päin Suomea ja tuollaiset tapahtumat nykyään tahtoo maksaa, niin sekin on itselle sellainen tekijä etten menisi vaikka olisi rahaa. Olen itse kokenut oman henkisen heräämisjuttuni reilu 4 vuotta sitten ja minä näen asian silleen, että jos jostakin henkisyyteen tms. liittyvästä asiasta peritään rahamaksi, niin se on humpuukia ja sen tietää jokainen oikeasti henkisesti herännyt. Ja minä en siis tiedä periikö tämä nainen maksua, mutta kommentoin yleisellä tasolla, koska paljon on vastaavanlaisia asioita joista peritään rahaa ja tietynlaiset yksinkertaiset ihmiset tunkevat niihin kahmalokaupalla rahaa.
Tilaisuus itsessään taitaa olla ilmainen. Kierrätettävät palvontahilavitkuttimet ja muut ojennettavat lahjat maksullisia. Sen sijaan löytyy jos jonkin sortin pyrkyriä jotka mielellään keppihevostelevat *uransa* ohella A:lla.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa av-mamman halattavaksi.
Come To Mama 😻
En aio mennä hakemaan koronaa tai flunssaa siinä tungoksessa.
Vierailija kirjoitti:
En aio mennä hakemaan koronaa tai flunssaa siinä tungoksessa.
Eikö sinulla ole rokotukset kunnossa?
Otsikkoon saa mahdutettua virheitä.
En todellakaan. Olen kerran ollut ko tapahtumassa, ja oudot vibat on lievä ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
A m m a on kielletty sana palstalla.
Sen takia.
Älkää menkö, saatte voimat kimppuunne. Sairastutte henkisesti ja/tai fyysisesti. Tästä "ämmästä" todellakin kannattaa pysyä erossa. Vievät samalla rahanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A m m a on kielletty sana palstalla.
Sen takia.
Miksi on kielletty? 😳
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olen kerran ollut ko tapahtumassa, ja oudot vibat on lievä ilmaus.
Viboja kutsutaan myötätunnoksi ja rakkaudeksi. Se Suomeen halaamaan tulemisen teko on sitä rakkautta mikä kumpuaa myötätunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viboja kutsutaan myötätunnoksi ja rakkaudeksi. Se Suomeen halaamaan tulemisen teko on sitä rakkautta mikä kumpuaa myötätunnosta.
Öööööh?
Matt. 15:4
Sillä Jumala on sanonut: 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Joka kiroaa isäänsä tai äitiänsä, sen pitää kuolemalla kuoleman'.