Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto

Mistäs meinaat saada hienon mersun 20 tonnilla?

No sanotaa suht hieno auto, mulla on 1000 € romu ja velkaa 45 tuhatta

Vierailija
22/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia miten heillä on noin hyvin asiat, on autoa ja rahaa ja kavereita ja kaikkee?

Miten heillä sitten pitäisi olla asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto

Saahan niitä loppuunajettuja kaikenmerkkisiä.

Vierailija
24/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
25/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Vierailija
26/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia miten heillä on noin hyvin asiat, on autoa ja rahaa ja kavereita ja kaikkee?

No esim minulla miehenä on masennus, en löydä kavereita, ei ole rahaa, velkaa hitosti, vanha auto, en pääse elämäs eteenpäin.

Vierailija
27/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Mihin tarkoitukseen? Patjaksi vai? Tilaa kumipillu.

Vierailija
28/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa naisille koska juot ja olet ongelmainen känniääliö. Juot koska et kelpaa naisille vaikka olet 195 cm pitkä.

Vierailija
29/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Suksi vttuun miestisseinesi.

Vierailija
30/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim minulla miehenä on masennus, en löydä kavereita, ei ole rahaa, velkaa hitosti, vanha auto, en pääse elämäs eteenpäin.

Eli sinulle kelpaisi vain nainen jolla on masennus mutta ei kavereita eikä rahaa. Ja jolla on velkaa ja vanha auto. Nekö ovat sinun kriteerisi?

Vierailija
31/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle kelpaisi vain nainen jolla on masennus mutta ei kavereita eikä rahaa. Ja jolla on velkaa ja vanha auto. Nekö ovat sinun kriteerisi?

Ei ole, mutta mä en kelpaa naisille kun mä olen tälläinen ja nämä asiat?

Vierailija
32/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa naisille koska juot ja olet ongelmainen känniääliö. Juot koska et kelpaa naisille vaikka olet 195 cm pitkä.

JUon koska olen masentunut elämä on vaikeeta ja minulla on ongelmia

Vierailija
33/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUon koska olen masentunut elämä on vaikeeta ja minulla on ongelmia

En ole edes lihava, vähän mahaa on.

Vierailija
35/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä loppuunajettuja kaikenmerkkisiä.

Mutta nyt kyseessä oli hieno mersu, ei mikään loppuunajettu.

Vierailija
36/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta itse 4500€ kuussa tienaava amk-insinööri ja totesin etten kyllä noille naisille tule ikinä kelpaamaan, vaikka olenkin ihan hyvässä asemassa. Itse kumminkin tavallisen näköinen eikä tällä palkalla ole järkeä ostaa uutta autoa tai reissata joka toinen kuukausi, mikäli haluaa joskus eläkkeelle. Onneksi Vantaan ja Keravan suunnalta on löytynyt itselle maanläheisempää deitti seuraa.

Vierailija
37/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta itse 4500€ kuussa tienaava amk-insinööri ja totesin etten kyllä noille naisille tule ikinä kelpaamaan, vaikka olenkin ihan hyvässä asemassa. Itse kumminkin tavallisen näköinen eikä tällä palkalla ole järkeä ostaa uutta autoa tai reissata joka toinen kuukausi, mikäli haluaa joskus eläkkeelle. Onneksi Vantaan ja Keravan suunnalta on löytynyt itselle maanläheisempää deitti seuraa.

Luulisi että kelpaat miehille?

Vierailija
38/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset jaksa elää tylsää ja ränsistynyttä elämää kuten miehet. Naiset tykkää esteettisyydestä, sivistyksestä, ittensä kehittämisestä.

Ite muutin Hesasta pois ja täällä muualla on miesten taso jotain aivan järkyttävää. Kuljetaan verkkaripuvussa, lippis päässä, ei olla käyty mitään kouluja. Alkeellinen hygienia on täysin vieras aihe. Pelataan poikien kaa autoilla eikö tiedetä edes mikä on Ranskan pääkaupunki eikä osata sanakaan englantia.

Miehet on jäänyt niin jälkeen kun eivät suostu kehittyy. Kukaan ei kattele mieslapsia.

Vierailija
39/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös nekin nyt ole pääkaupunkiseutua?

Vierailija
40/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hai miult saat tuoho hintaa viis hienoo mersuu. Kaupan pääl tulee kello! Kello käy mersu ei!