Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset jaksa elää tylsää ja ränsistynyttä elämää kuten miehet. Naiset tykkää esteettisyydestä, sivistyksestä, ittensä kehittämisestä.

Ite muutin Hesasta pois ja täällä muualla on miesten taso jotain aivan järkyttävää. Kuljetaan verkkaripuvussa, lippis päässä, ei olla käyty mitään kouluja. Alkeellinen hygienia on täysin vieras aihe. Pelataan poikien kaa autoilla eikö tiedetä edes mikä on Ranskan pääkaupunki eikä osata sanakaan englantia.

Miehet on jäänyt niin jälkeen kun eivät suostu kehittyy. Kukaan ei kattele mieslapsia.

Ja mitä sä siinä haukut. oletko itse koulutettu ja varakas?

Vierailija
42/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tmomosille naisille tavis duunari kelpaa ei koskaan

kuka jaksaa katsella äärimmäinen tylsää miestä jolla ei ole edes hygienia kondiksessa eikä kiinnostu mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset jaksa elää tylsää ja ränsistynyttä elämää kuten miehet. Naiset tykkää esteettisyydestä, sivistyksestä, ittensä kehittämisestä.

Ite muutin Hesasta pois ja täällä muualla on miesten taso jotain aivan järkyttävää. Kuljetaan verkkaripuvussa, lippis päässä, ei olla käyty mitään kouluja. Alkeellinen hygienia on täysin vieras aihe. Pelataan poikien kaa autoilla eikö tiedetä edes mikä on Ranskan pääkaupunki eikä osata sanakaan englantia.

Miehet on jäänyt niin jälkeen kun eivät suostu kehittyy. Kukaan ei kattele mieslapsia.

Taitaa sun seura siellä muualla olla sitten samaa tasoa sun kanssa jos tuommoisia tyyppejä löysit.

Vierailija
44/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa naisille koska juot ja olet ongelmainen känniääliö. Juot koska et kelpaa naisille vaikka olet 195 cm pitkä.

JUon koska olen masentunut elämä on vaikeeta ja minulla on ongelmia

Juominen lisää masennusta ja tekee elämästäsi entistä ongelmallisempaa.

Vierailija
45/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesasta? Mistä sinä tänne Stadiin sitten alunperin tulit junantuomana?

Vierailija
46/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sä siinä haukut. oletko itse koulutettu ja varakas?

Toi on just niin turnoff. Miehistä on tullut niin kypsymättömiä ja lapsellisia. Herkkää touhua.

Ei kukaan nainen jaksa olla äiti kiukuttelevalle pikkumiehelle. 

Vierailija
47/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat suklaarusinat naisen pyllykar voissa tekevät doggystylestä ihanaa!

Vierailija
48/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta itse 4500€ kuussa tienaava amk-insinööri ja totesin etten kyllä noille naisille tule ikinä kelpaamaan, vaikka olenkin ihan hyvässä asemassa. Itse kumminkin tavallisen näköinen eikä tällä palkalla ole järkeä ostaa uutta autoa tai reissata joka toinen kuukausi, mikäli haluaa joskus eläkkeelle. Onneksi Vantaan ja Keravan suunnalta on löytynyt itselle maanläheisempää deitti seuraa.

No eikös nekin nyt ole pääkaupunkiseutua?

Vantaa kyllä on, mutta silti tuntuu olevan paljon tavallisempia naisia joille kelpaa tavallinen 4-5k€ tienaava amk mies. Ihmettelen kyllä mitä nuo Helsinkiläiset naiset oikein työkseen tekevät kun harvassa viikonloppu joko hienossa ravintolassa syömässä, ulkomailla tai bilettämässä. Pakko olla yli 7k€ palkka tai joku mies joka maksaa kaiken tai sitten eivät pistä yhtään säästöön.

Vierailija
49/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa niitä naisten läskejä haisevia torttuja! runk kaaminen paljon parempi harrastus ja tulee paljon halvemmaksi! yök niitä perskarvoja vielä!

Vierailija
50/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan miehet jotka puhuu naisen tasoista on pahasti jälkeenjääneitä peräkamarin äidin poikia.  Jotka joutuvat naisessa tyytymään äitiinsä.  Valitettava tosiasia jota eivät itse edes huomaa.

Vierailija
51/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on meitä taviksia duunareita.

Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa

Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.

Vierailija
52/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää herran tähden ruvetko vastailemaan tälle Allulle.  Hän jankuttaa kanssanne loputtomiin ja jos kukaan ei vastaa, hän vastaa itselleen.

Hänelle on annettu täällä hyviä neuvoja, mitkään eivät kelpaa. Häntä on pyydetty/ käsketty menemään hevon v

palstaa tukkimasta. 

Katsokaapa tuolta sivuhistoriasta kuinka monta aloitusta hän on tehnyt.

Yleensä ne alkavat: Miksi en kelpaa naisille-lauseella.

Lopettakaa, ihan totta.

Vierailija
53/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelet asiaa omassa mielessäsi. Ne esittävät vain. Muutamat harvat voi tietty olla rikkaampia  mutta ei se näitä leuhkoja ämmiä paremmiksi tee, se rikasta esittäminen.

Vierailija
54/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa

Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.

No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.

Vierailija
55/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta itse 4500€ kuussa tienaava amk-insinööri ja totesin etten kyllä noille naisille tule ikinä kelpaamaan, vaikka olenkin ihan hyvässä asemassa. Itse kumminkin tavallisen näköinen eikä tällä palkalla ole järkeä ostaa uutta autoa tai reissata joka toinen kuukausi, mikäli haluaa joskus eläkkeelle. Onneksi Vantaan ja Keravan suunnalta on löytynyt itselle maanläheisempää deitti seuraa.

Vantaa kyllä on, mutta silti tuntuu olevan paljon tavallisempia naisia joille kelpaa tavallinen 4-5k€ tienaava amk mies. Ihmettelen kyllä mitä nuo Helsinkiläiset naiset oikein työkseen tekevät kun harvassa viikonloppu joko hienossa ravintolassa syömässä, ulkomailla tai bilettämässä. Pakko olla yli 7k€ palkka tai joku mies joka maksaa kaiken tai sitten eivät pistä

varmasti 4000 €kk nettona

Vierailija
56/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaa kyllä on, mutta silti tuntuu olevan paljon tavallisempia naisia joille kelpaa tavallinen 4-5k€ tienaava amk mies. Ihmettelen kyllä mitä nuo Helsinkiläiset naiset oikein työkseen tekevät kun harvassa viikonloppu joko hienossa ravintolassa syömässä, ulkomailla tai bilettämässä. Pakko olla yli 7k€ palkka tai j

En ymmärrä itsekkään tuota

Vierailija
57/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000€?

Eipä ole kummoinen ura sitten. Mersukin luultavasti osamaksulla, ellei ole miehen auto. Se on tietysti haasteena, että jos löytyy ulkonäköä niin joku assistent sales manager voi kuvitella olevansa kovakin uratykki, ja miehen tulee olla asemassa jossa nainen toivoisi olevansa joku päivä.

Vierailija
58/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa naisille koska juot ja olet ongelmainen känniääliö. Juot koska et kelpaa naisille vaikka olet 195 cm pitkä.

JUon koska olen masentunut elämä on vaikeeta ja minulla on ongelmia

Juominen lisää masennusta ja tekee elämästäsi entistä ongelmallisempaa.

Niin kai sitten.

Vierailija
59/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole

Vierailija
60/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Et pysty maalaamaan autoasi kokonaan ja parkkeeraat aina pelastustielle kun ei ole varaa parkkimaksuun.