Abortin vastustaja, miksi et koskaan vastaa tähän yhteen kysymykseen?
Vastaa mulle nyt vihdoin tähän:
Jos ne kaikki alkiot olisi saaneet kasvaa ihmisiksi, kuka ne kaikki lapset olisivat hoitaneet ja elättäneet?
Meillä on järkyttävä ongelma siinä, miten paljon lapsia huostaanotetaan vuosittain, se on niille lapsille kauheaa, mutta se myös maksaa ihan helvetisti.
Eli, kuka maksaisi kaikkien tuhansien ei-toivottujen lasten elatuksen, ja kuka heidät kasvattaisi?
Lapsen pitkäaikainen sijoitus 18-vuotiaaksi asti voi maksaa jopa 11.6 miljoonaa euroa.
Pitkäaikainen laitoshoito:
256 euroa / vrk.
Pitkäaikainen perhekotihoito:
162 euroa / vrk.
Ja ei, ne vanhemmat eivät niitä ei-toivottuja lapsia elätä, sinä et voi sitä pakottaa, vaikka pakottaisit ne synnyttämään.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaihtoehto olisi abortinvastustajien mielestä että vanhemmat myyvät lapsensa hyvällä rahalla sitten vaikka elinluovuttajiksi tai seksiorjiksi.
Joo tätähän tapahtuu täällä suomessa, parempi että 10 000 lasta kuolee kun joutuu näihin tuhansiin seksiorjafirmoihin mitä meillä täällä on.
Tapahtuisi jos määrä räjähtäisi, mutta kun ette osaa ajatella nenäänne pidemmälle.
Ihan varmasti joo hieno syy tappaa lapset!
Riittävä syy. Keskittyisit omaan elämääsi sinäkin.
Miksi murhamiehet sitten istuu vankiloissa? Ei ole muiden asia heitä vangita, varmasti oli riittävä syy heidänkin mielestä joku tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa te abortin kannattajat, miksi kesken mennyttä raskautta surraan mutta ei abortoituja sikiöitä?
Keskari on epätoivottu, abortti on toivottu.
Oletko jotenkin älyllisesti rajoittunut kun et ymmärrä eroa?
Älyllisesti rajoittunut ja erittäin kiero on ihminen joka voi lapsen tappaa
Sikiö ei ole vielä lapsi.
Missä kohtaa se mielestäsi muuttuu lapseksi?
🥱🥱
Lukitaanko tämä älykäs vastaus vai keksisitkö kuitenkin jotain muuta?
Pelaa sitä pulushakkia ihan keskenäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaihtoehto olisi abortinvastustajien mielestä että vanhemmat myyvät lapsensa hyvällä rahalla sitten vaikka elinluovuttajiksi tai seksiorjiksi.
Joo tätähän tapahtuu täällä suomessa, parempi että 10 000 lasta kuolee kun joutuu näihin tuhansiin seksiorjafirmoihin mitä meillä täällä on.
Tapahtuisi jos määrä räjähtäisi, mutta kun ette osaa ajatella nenäänne pidemmälle.
Miksi murhamiehet sitten istuu vankiloissa? Ei ole muiden asia heitä vangita, varmasti oli riittävä syy hei
No miksei abortin tekijät sitten istu vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi murhamiehet sitten istuu vankiloissa? Ei ole muiden
No miksei abortin tekijät sitten istu vankilassa?
Koska naisilla pitää olla oikeus tappaa omat lapsensa, spd juhli asiaa
Ei vois v*ttu vähempää kiinnostaa! Abortti on murha!
Eikö olekin ärsyttävää kun naiset yksin päättävät ihmisten tekemisestä? Et mahda mitään. Näin on Jumala asian järjestänyt. Jos Jumala olisi tahtonut toisin, miehet tulisivat raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sinä määrittelet sen mikä on murha? Kerro toki lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunniteltu tappo on murha
/eri
Koska naisilla pitää olla oikeus tappaa omat lapsensa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sikiö ei ole mikään lapsi. Menkää kouluun, typerykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ainakin laitettiin meidän IVF-hoidoista yli jääneet alkiot tuhottaviksi. Ei voitu hyväksyä ajatusta, että joku muu kasvattaa tulevaisuudesta lasta, joka on geneettisesti meidän. Ajatuksena vastenmielinen.
Kauhea murha.
Ei nämä kouluttamattomat varmaan edes tiedä, mikä on ivf-hoito. Joutuvat googlaamaan 😁
Eihän ne edes ymmärrä mitä abortti tarkoittaa. Hohhoijaa.
Olen useamman kerran tälläkin palstalla saanut huomata, kuinka abortin puolustajat rinnastavat
Lapsi ei ole enää kohdussa. Sikiö on kohdussa. Lapsella on henkilötunnus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunniteltu tappo on murha
/eri
Niin, mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Sikiö ei ole mikään lapsi. Menkää kouluun, typerykset.
Sikiö on termi ihmisen kehitysvaiheesta, ihan kuin teini tai vanhus
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa te abortin kannattajat, miksi kesken mennyttä raskautta surraan mutta ei abortoituja sikiöitä?
Kyllä lähes kaikki suree sitä abortoitua alkiotakin, mutta siitä ei ole lupa puhua. Jos sanot että päädyit siihen ratkaisuun että keskeytit raskauden heti alkuunsa, sinut tuomitaan huonona ihmisenä. Siis se nainen, ei siittäjää syytetä mistään.
Minä olen tehnyt kaksi aborttia, minulla on kolme lasta ja yksi keskenmeno. Olen surrut sitä että olen joutunut tekemään abortin 16-vuotiaana kun en kehdannut hakea pillerireseptiä ja toisen kerran kun olin juuri pääsemässä eroon esikoisen alkoholisti-isästä ja aloittamassa lapseni kanssa parempaa elämää, toinen yhteinen lapsi sen alkoholistin kanssa olisi tuhonnut todennäköisesti minun ja lapseni, molempien lasten elämät. Silti tässä välissä syntynyt esikoiseni oli todellakin toivottu ja aina rakastettu.
En voinut siinä elämäntilanteessa ottaa vastuuta vielä vauvastakin. Esikoisen isä oli jopa uhannut lasta, mutta silti yritti saada minua pitämään toisen lapsen, että hän kyllä huolehtii siitä ja lopettaa juomisen jne. Eipä lopettanut ensimmäisen kohdallakaan ja elämä oli vuosia ihan kamalaa.
Sitten kun nykyisen aviomiehen kanssa yritettiin lasta, ja vuosien yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi, mutta se meni kesken siinä vaiheessa kun 12 viikon rajapyykki oli jo lähellä, ja olimme innoissamme kertoneet tulevasta lapsesta jo sukulaisillekin, keskenmeno oli suuri suru ja trauma. Traumaattisen siitä teki suuri verenvuoto.
Kun sitten taas vuosien päästä tulin raskaaksi, pelkäsin koko ajan keskenmenoa. Kyllä abortoitujen alkioiden sureminen oli hyvin erilaista kuin sen kauan toivotun joka meni kesken. Minulle minun lapseni ovat tärkeintä maan päällä, mutta silti en kadu tehtyjä abortteja, koska ne abortit oli näiden lasten hyväksi jotka minulla nyt on ollut.
Ihmisen elämään tulee kaikenlaisia asioita, ja aina joutuu toimimaan sen hetkisen tiedon ja tunteen varassa, tulevaisuudesta ei ole takeita.
Sodassa murhaaminen on sallittua. Miettikää vaikka sitä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaikka kuinka itkupotkuraivoat siellä. RÄÄ RÄÄ vaan itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaikka kuinka itkupotkuraivoat siellä. RÄÄ RÄÄ vaan itsellesi.
Onhan se, laillinen sellainen.
Itse toivon että omat vanhempani olisivat tuon ratkaisun tehneet.