Säästövinkit 2026
Säästövinkit 2024 oli hyvä, kokeillaanko uudestaan? Hyvin suunniteltu jne...
Onko tavoitteita? Itse yritän saada säästöön 12.000€ ensi vuonna. Rahat enimmäkseen sijoitan kasvamaan korkoa. Summasta voin tinkiä toki jos tulee jotain oikeasti tärkeää.
Keinoja? Vertaistukea?
SäästöTäti
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaetaan täällä ryhmässämme säästövinkit: https://www.facebook.com/groups/1407382251169084/
Ei ole facebookia.
Ja omalla naamalla ei varmaan kukaan halua vinkata näitä extremevinkkejä. Mitän niitä nyt on, vessapaperit ja saippuat julkisista vessoista, työkaverien eväiden syöntiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kysytty, mutta eikö olisi helpompaa kasvattaa tuloja kuin vähentää kulutusta?
Helpompaa? Näinä aikoina? No ei todellakaan.
No kyllä on.
Olen nostanut tulojani tänä vuonna jo 15 kertaa.
"EIkö noissa osakkeissa kaupankäyntikulutu ole sellaiset, että vähemmällä kuin 500e ei edes kannata ostella?"
Ei ole.
Muuta maaseudulle ja käy kaksi kertaa kuukaudessa kaupungissa niin huomaat miten vähän rahaa kuluu. Ja älä tilaa mitään netistä.
Tää on ehkä vähän hassu mutta...
Salutem-hammastahna maksaa jo lähes kympin per tuubi. Sille ei kuitenkaan ole ollut järkeviä vaihtoehtoja, eikä herkkäsuinen halua tinkiä tahnastaan tietenkään. No, Rusta on alkanut myymään Zendium Sensitive-tahnaa, joka käytännössä vastaa Salutemia. Hintaa kahden tuubin pakkaukselle on reilu neljä euroa.
Minun säästöjä:
Omat eväät töihin.
Ei valmisruokia
Leipää harkiten
Uunin käyttö max 2krt kuukaudessa
Kaurapuuroa aamu- tai iltapalaksi
Jos vaatteita tarvitsee, UFF euron päivät
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä vähän hassu mutta...
Salutem-hammastahna maksaa jo lähes kympin per tuubi. Sille ei kuitenkaan ole ollut järkeviä vaihtoehtoja, eikä herkkäsuinen halua tinkiä tahnastaan tietenkään. No, Rusta on alkanut myymään Zendium Sensitive-tahnaa, joka käytännössä vastaa Salutemia. Hintaa kahden tuubin pakkaukselle on reilu neljä euroa.
Joissain tokmanneissa on myös ollut. Hyvä hammastahna.
Vierailija kirjoitti:
Minun säästöjä:
Omat eväät töihin.
Ei valmisruokiaLeipää harkiten
Leipä sinänsä on halpaa mutta ne päälliset... Mikähän kotimainen juusto on halvin, Arkijuusto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun säästöjä:
Omat eväät töihin.
Leipä sinänsä on halpaa mutta ne päälliset... Mikähän kotimainen juusto on halvin, Arkijuusto?
Niin on (jos ei tarvitse gluteenitonta leipää) Eikä leipä yksinään kauheasti vie nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun säästöjä:
Omat eväät töihin.
Niin on (jos ei tarvitse gluteenitonta leipää) Eikä leipä yksinään kauheasti vie nälkää.
Eikä pelkkä puuro vie nälkää, siinäkin ne nälkää kauemmin pitävät lisukkeet on se kalliimpi osa. Kananmuna hyvä leivän tai puuron kaveriksi mutta ei maistu millään...
Ei ole facebookia.