Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä leikkautit tätitukan?

Vierailija
24.10.2025 |

Niin?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö hyvä flaksi ikääntyneet pitkätukat tai nutturapäät? Eikös se ikä näy naamasta ja vartalosta kuitenkin?

Vierailija
62/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä omaa tätitukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 v. Sen jälkeen olen pitänyt pitkän tukan.

täti +50 v

sama täällä. äitini vannoo (70-luvulta asti) reippaan ja pirtsakan kananpyllytukan nimiin. pitää sitä itsekin. hänen mielikseen annoin teininä leikkauttaa sellaisen, järkevästi. eka poikkikseni aneli pitkiä hiuksiani takaisin. kasvatin, enkä ole miehenvaihdoksesta huolimatta enää antanut nyrhiä. äiti yrittää ehdotella joskus vieläkin tätitukkaa sen helppohoitoisuuden takia. en suostu.

T. kohta kuuskymppinen

Vierailija
64/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tädiksi 21-vuotiaana joten siitä lähtien on tätitukka ollut 

Vierailija
65/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 23-vuotiaana.

Ne oli silloin muotia, nollarilla. Nyt kun oon yli 40-vuotias ei tulis mieleenkään leikkauttaa sellaista, koska nykyään niitä sanotaan Karen -hiuksiksi, joka on moderni ilmaus sanalle " tätitukka ". 

Ainoastaan Sergey Hillmanin kaltaiset hahmot saavat pitää sellaisia vapaasti nykyään. 

Niinpä mulla on pitkät hiukset. 

Vierailija
66/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätitukat on kammottavia. Polkkatukka ja sitä lyhyemmät ovat oksettavia. Miehetkin aina tykkää pitkähiuksisista naisista. Naisellisuus häviää jos hiukset on lyhyet. En pystyisi ikinä pilaamaan upeaa, kiiltävää, vahvaa, paksua tukkaani sillä että leikkasin lyhyeksi. Se vanhentaa naisia kymmeniä vuosia.  

Ymmärrän, mitä haetaan. Mutta biologinen fakta on, että osalla (vaaleilla ohuthiuksisilla suomalaisilla hyvin monella!) hiusten pituus määrittyy iän mukaan niin, että tietyn iän jälkeen hiukset eivät enää kasva pitkiksi, ainakaan niin, että ne olisivat huolitellut ja paksut. Eli lyhyempään malliin siirtyminen on biologinen pakko. Harvalla kuitenkaan niin pakko, ettei voisi esim. pitkää polkkaa pitää.

Vierailija
67/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran 15v, sitä seuraava olikin sitten 28v. Nyt kasvattamassa siitä pois

Vierailija
68/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täti tukalla tarkoitetaan lyhyttää tukkaa, niin olin 12-vuotias. Nyt 37 vuotiaana mennään edelleen pixie tyylillä. Mulla on onneksi kampaaja joka osaa leikata lyhyitä hiuksia, moni ei osaa.

Vierailija
69/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka ei itsessään tee kenestäkään tätiä. Paitsi jos malli on susi.

Tyyli ja olemus tekee. Just näin messuilla yhden 40-50 vuotiaan lyhtthiuksisen naisen, josta ei kyllä tätiä saanut tekemälläkään.

Sitten työpaikassani on alle 30 vuotias nainen, jolla on tätimäinen lyhyt hiusmalli (tekisi mieli käydä löylyttää se joka sellaisen on leikannut) ja vaatteet ja olemus mallia täti.

Vierailija
70/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö hyvä flaksi ikääntyneet pitkätukat tai nutturapäät? Eikös se ikä näy naamasta ja vartalosta kuitenkin?

Ei ole ollut tuota ongelmaa. Vasta 53v. olen näyttänyt ikäiseltäni. Ryppyjä on silmänympärysiholla. 

Vierailija
71/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on taas pelkkää propagandaa tarkoituksena lisätä eripuraa ja toitottaa miten rumia suomalaisnaiset mukamas on. Hyvin näyttää onnistuvan kun lauma narsisteja kehuskelee pehkoillaan vaikka katukuvassa näitä "paksut hiukseni yltävät perseeseeni" -tyyppejä ei juuri näy.

Sillä ei ole mitään väliä millaiset hiukset kullakin on. Tärkeämpää on se mitä on pään sisällä.

Tukka ei ole perseeseen asti mutta on edelleen hyvä tukka. Onko se niin vaikea uskoa?

Vierailija
72/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole täti tukkaa. Eikä vielä täti vartaloa.

N50

Vierailija
73/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana.

M56

Vierailija
74/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on upeat, jos ne on hoidettu ja laitettu nätiksi. Suurimmalla osalla ne kuitenkin tuntuu joko roikkuvan lättänänä ja huolittelemattomana, tai sitten ne on sillä "niin helpolla" ponnarilla. Missä se tukka näyttää ihan yhtä laittamattomalta. 

Mut siis jokainen tyylillään, mulle on ihan sama millainen tukka on ihmisellä. On vaan huvittavaa, miten naiste lyhyet hiukset menee ihmisillä niin paljon tunteisiin.

Vierailija
75/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useita kertoja elämässäni lyhyt kampaus. Kun olin 12v., kun olin 18v., kun olin 26v. ja viimeksi leikkautin lyhyet pari vuotta sitten, ollessani 38v. Missä vaiheessa se sitten on tätitukka? 🤔 Joko nyt kun kohta täytän 40v?

Vierailija
76/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätitukka on kammottava..kuin kanan persuus..kynitty lyhyt ja takana niskassa ja takaraivolla semmoinen lyhyempi sotku..korvien vierestä ihan lyhyt.Olen 65 ja en koskaan halua sellaista..yök

Vierailija
77/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 v. Sen jälkeen olen pitänyt pitkän tukan.

täti +50 v

sama täällä. äitini vannoo (70-luvulta asti) reippaan ja pirtsakan kananpyllytukan nimiin. pitää sitä itsekin. hänen mielikseen annoin teininä leikkauttaa sellaisen, järkevästi. eka poikkikseni aneli pitkiä hiuksiani takaisin. kasvatin, enkä ole miehenvaihdoksesta huolimatta enää antanut nyrhiä. äiti yrittää ehdotella joskus vieläkin tätitukkaa sen helppohoitoisuuden takia. en suostu.

T. kohta kuuskymppinen

En ymmärrä sen muka helppohoitoisuutta! Eikö sille pidä tehdä vaikka mitä joka aamu, ettei mene liruna pitkin päätä tai töyhötä jostain väärästä kohtaa pystyssä? Ja vielä usein leikkaamista, että pysyy kuosissa. 

Puolipitkä ponnaritukka ei tarvitse kuin pesun, harjauksen ja latvojen siistiminen 1-2 krt vuodessa. 

Vierailija
78/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkesi ihan itse koronan jälkeen ja nyt ei tee mieli mennä viihteelle kun olen kauhuissani mitä on tapahtunut. Ei näytä minun hiuksilta peiliin katsoessa.

Vierailija
79/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotiaana leikkasin lyhyeksi. Pitkä oli aina ponnarilla tai sykeröllä, ja se oli kyllä helppo, mutta tylsä. En jaksanut suoristaa ja laittamatta oli auki epäsiisti. Minun tyyliini ja piirteisiini sopii lyhyt, ja naiset kehuvat tätä, koska huomaavat sen. Miehet haluaisivat että kaikilla olisi naamasta riippumatta pitkä tukka, joten heidän mielipiteensä on jo selvä eikä kiinnosta.

Vierailija
80/121 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-kymppisenä. Mieskampaaja leikkasi.

Olin todella pöyristynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi