Minkä ikäisenä leikkautit tätitukan?
Kommentit (121)
Kertokaa nyt tätitukan malli? Kuva? Onko kenelläkään julkkistädillä?
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka on seuraava tätitukka. Niin se menee.
Niin on. Varsinkin värjäämätön takapuoleen asti ylettyvä lahkolaistukka, jota pidetään aina nutturalla tai letillä.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on taas pelkkää propagandaa tarkoituksena lisätä eripuraa ja toitottaa miten rumia suomalaisnaiset mukamas on. Hyvin näyttää onnistuvan kun lauma narsisteja kehuskelee pehkoillaan vaikka katukuvassa näitä "paksut hiukseni yltävät perseeseeni" -tyyppejä ei juuri näy.
Sillä ei ole mitään väliä millaiset hiukset kullakin on. Tärkeämpää on se mitä on pään sisällä.
Mulla on ihan normipaksuinen (ii) tukka perseeseen, mutta kadulla se on aina nutturalla. Ehkä siksi niitä ei näe. Täälläpäin on kyllä yksi upea pitkätukka, palmikko persiin alle. Mun miehen vyötärömittainen palmikko kerää myös katseita, sitä ei aina muista ettei se ole muille normaalia.
Mulla on lapsesta saakka ollut pitkä tukka. Olen monen täti, sisaruksillani on paljon lapsia ja lapsenlapsia. Ihan hyvin on tätinä oleminen onnistunut pitkätukkaisenakin.
Tänään. Leikkasin itse pitkät hiukseni olkapäiden alle. Raidoitin harmaat juuret .
Tätitukka tuli tänään. Pituudesta lähti 20cm ja harmaa juurikasvu lähti pois.
Keksin juuri kamalan lyhenteen tätitukasta, tättäri.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset on upeat, jos ne on hoidettu ja laitettu nätiksi. Suurimmalla osalla ne kuitenkin tuntuu joko roikkuvan lättänänä ja huolittelemattomana, tai sitten ne on sillä "niin helpolla" ponnarilla. Missä se tukka näyttää ihan yhtä laittamattomalta.
Mut siis jokainen tyylillään, mulle on ihan sama millainen tukka on ihmisellä. On vaan huvittavaa, miten naiste lyhyet hiukset menee ihmisillä niin paljon tunteisiin.
Eivätkö lyhyet ole normi, pitkät menee tunteisiin?
Maanantaina lähtee pitkät hiukset. Eihän pitkät hiukset sovi keski- ikäiselle. Leikkautan lyhyen pottakampauksen, jotta minua ei luulla vahingossakaan ihmiseksi, joka yrittää näyttää nuorelta. Käyn ostamassa myös huivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset on upeat, jos ne on hoidettu ja laitettu nätiksi. Suurimmalla osalla ne kuitenkin tuntuu joko roikkuvan lättänänä ja huolittelemattomana, tai sitten ne on sillä "niin helpolla" ponnarilla. Missä se tukka näyttää ihan yhtä laittamattomalta.
Mut siis jokainen tyylillään, mulle on ihan sama millainen tukka on ihmisellä. On vaan huvittavaa, miten naiste lyhyet hiukset menee ihmisillä niin paljon tunteisiin.
Eivätkö lyhyet ole normi, pitkät menee tunteisiin?
No ei mun mielestä. Tai riippuu mitä lyhyellä tarkoitetaan. Mulle lyhyttukka on siis oikeasti lyhyt, pixie-malli eri pituuksilla tai oikein lyhyt polkka. Itse miellän muuten polkkatukan puoli pitkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 v. Sen jälkeen olen pitänyt pitkän tukan.
täti +50 v
sama täällä. äitini vannoo (70-luvulta asti) reippaan ja pirtsakan kananpyllytukan nimiin. pitää sitä itsekin. hänen mielikseen annoin teininä leikkauttaa sellaisen, järkevästi. eka poikkikseni aneli pitkiä hiuksiani takaisin. kasvatin, enkä ole miehenvaihdoksesta huolimatta enää antanut nyrhiä. äiti yrittää ehdotella joskus vieläkin tätitukkaa sen helppohoitoisuuden takia. en suostu.
T. kohta kuuskymppinen
En ymmärrä sen muka helppohoitoisuutta! Eikö sille pidä tehdä vaikka mitä joka aamu, ettei mene liruna pitkin päätä tai töyhötä jostain väärästä kohtaa pystyssä? Ja vielä usein leikkaamista, että pysyy kuosissa.
Jälleen riippuu mallista. Mun lyhyeeseen tukkaan riittää suihkutettava lämpösuoja ja nopea föönaus niin, että tukka jää vähän kosteaksi ja asettuu siitä sitten kevyesti laineille. Tähän menee n. 3 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka on seuraava tätitukka. Niin se menee.
Niin on. Varsinkin värjäämätön takapuoleen asti ylettyvä lahkolaistukka, jota pidetään aina nutturalla tai letillä.
Ja heti seuraavassa viestissä joku kertoi, että hänellä on tällainen "nuorekas" hiustyyli :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkät puoleen selkään olevat hiukset, Olen 55v. -ikinä en tätitukkaa leikkaa.
Mikä on tätitukka?
Vierailija kirjoitti:
Tätitukat on kammottavia. Polkkatukka ja sitä lyhyemmät ovat oksettavia. Miehetkin aina tykkää pitkähiuksisista naisista. Naisellisuus häviää jos hiukset on lyhyet. En pystyisi ikinä pilaamaan upeaa, kiiltävää, vahvaa, paksua tukkaani sillä että leikkasin lyhyeksi. Se vanhentaa naisia kymmeniä vuosia.
Hah 😀 onko vähän naisvihaa ilmassa? Pitkä tukka vanhentaa ihan yhtä lailla. Jokainen on ikäisensä näköinen, myös sinä.
Ole 57 ja minulla on pitkä surffitukka. Eli vielä en ole leikannut, mutta vielä on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätitukat on kammottavia. Polkkatukka ja sitä lyhyemmät ovat oksettavia. Miehetkin aina tykkää pitkähiuksisista naisista. Naisellisuus häviää jos hiukset on lyhyet. En pystyisi ikinä pilaamaan upeaa, kiiltävää, vahvaa, paksua tukkaani sillä että leikkasin lyhyeksi. Se vanhentaa naisia kymmeniä vuosia.
Miten ihmeessä sulle aiheutuu oksennusreaktio toisten hiuksien takia? Ongelmasi on pahempi kuin hiukset.
Noin 11v ja sitten taas joskus 19v ja 25v ja 42v ja 52v ja sen jälkeen on saanut kasvaa 10 vuotta, nykyään menee lapaluitten yli. Kohta taas leikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, mikä on tätitukka?
En varmaan oo sellaista leikannut (kai?) vielä näin nelikymppisenä, edelleen persiille saakka ulottuva letti.
No käy :) 20 v upean miehen kanssa, joka edelleen katsoo rakastaen. Olen onnekas.
Toki ikä näkyy meistä molemmista. Pitkän tukan lisäksi kropassa on kapein kohta edelleen keskellä.