Minkä ikäisenä leikkautit tätitukan?
Kommentit (52)
Tää ketju on taas pelkkää propagandaa tarkoituksena lisätä eripuraa ja toitottaa miten rumia suomalaisnaiset mukamas on. Hyvin näyttää onnistuvan kun lauma narsisteja kehuskelee pehkoillaan vaikka katukuvassa näitä "paksut hiukseni yltävät perseeseeni" -tyyppejä ei juuri näy.
Sillä ei ole mitään väliä millaiset hiukset kullakin on. Tärkeämpää on se mitä on pään sisällä.
Igoria ketuttaa kun ei saa itse päättää omista hiuksistaan. Kutsuntatoimiston Vanja ajoi ne koneella samaan malliin kuin muillakin.
Ei ole. Lopetin vain pitämästä roikkuvia hiuksia ja siistimpi malli. Kaulan alaosaan saakka tai vähän ylemmäs.
Joskus kyllä hyvin raskaat hiukset vetävät piirteet täysin alaspäin. Tykkään tosi paljon pitkien hiuksien ideasta. Kuitenkin kun ne kasvavat tietyn mitan yli, alan kaivata keveämpää mallia. Ja leikkautankin sen. Oikeastaan hiustyyleillä on kiva leikitellä, ihan omaksi ilokseen. Kun alkaa olla täti-iässä muutenkin, niin ihan sama mitä jotkut ukkelit omasta tukasta ajattelevat. Nuorempia ne katsoo muutenkin. Tässä iässä on ihanaa miellyttää vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
En vielä. Olen 44, mutta ehkä pitäis, jos se tekis minusta pirteemmän näköisen! Nyt kun on huonokuntoiset lähes pyllyyn asti ulottuvat hiukset. Toisaalta en raaski leikata, sillä tiiättekö kun intiaanipoppamiehetkin menetti niiden yhteyden luontoon, kun hiukset leikattiin niiltä. En haluais sitä kohtaloa.
Välillä tosiaan miettii, että sellainen poppamiesletti olisi juurikin ihana. :-D Harmaa ja maaginen! Iltaisin löisi rumpua ja kutsuisi henkiä, ne pörräisivät siinä letin ympärillä kaikki.
Minusta tuli täti 14-vuotiaana eli joskus silloin kai.
Tätitukalla ei ole väliä enää tietyn iän jälkeen kun nainen ei ole enää hedelmällinen. Eli anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkät puoleen selkään olevat hiukset, Olen 55v. -ikinä en tätitukkaa leikkaa.
Sama tarina täällä, ja ikäkin täsmää.
Voisiko olla, että vastasit jo ja unohdit vastanneesi? Nyt tuli sitten tuplasti, kun ihailet samalaisuutta. :O
dementiaa pukkaa?
Minulla ei ole koskaan ollut tätitukkaa, enkä usko sen tuloon myöhemminkään. N76
Tää on tätitukka; räväkkätätitukka. Täällä oli joskus hauska ketju tätien alalajeista.