Minkä ikäisenä leikkautit tätitukan?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Käykö hyvä flaksi ikääntyneet pitkätukat tai nutturapäät? Eikös se ikä näy naamasta ja vartalosta kuitenkin?
No onneksi ei tartte tollasia ajatella. Näkyyhän se ikä lapsistakin.
Hauska kysymys, mielenkiintoinenkin.
Olen jo kuusikymppinen, eikä mulla ole koskaan ollut pitkää tukkaa.
Pisimmillään oli polkkatukka, bob-mallinen otsatukkineen joskus kun olin alle 10-vuotias.
Siitä eteenpäin omasta halustani oli aina kynitty todella lyhyt malli, välillä jopa siilitukka. Tyyliin Marie Fredriksson tai Annie Lennox.
Ja ihan hetero olen, ennen kuin joku keksii tätä tukkamallia kyseenalaistaa.
Ja siitä vielä muutakin sanottavaa, miehet kyllä tykkäsi, peppua, vyötäröä ja tissiä löytyi, naisellisuus minussa näkyi ihan muussa kuin hiirenharmaassa harvahapsisessa kuontalossa.
N.20. Irokeesin tasaus ja siitä tasaisesti kohti kokonaisvaltaista tätiytymistä.
Pitäkää naiset just sen pituisoa hiuksia kun haluatte!
Mutta älkää jättäkö leikkaamatta tai kasvattamatta sen takia, että mietitte mitä muut sitten ajattelevat. Jos mielit tosi lyhyttä niin anna mennä! Jos taas "täti-ikäisenä" haluatkin kasvattaa pitkät hiukset niin ei muuta kun hommiin.
Mulla on siili ja sopii mulle tosi hyvin. Ei tarvitse laittaa. Mulle on aivan sama mitä joku tyylistäni ajattelee. Kehuttu on paljon sekä naiset että miehet, mutta vaikka haukuttaisi kuten osa täälläkin, niin itse pidän tästä niin paljon etten anna kasvaa. En elä miettien mitä muut ajattelee ulkonäöstäni. Parempaa tekemistä. Suosittelen teille, jotka vahditte muiden tätitukkia.
Mikä on tätitukka.. jos se on lyhyt polkkatukka, niin alta kolmikymppisenä. Hiukset on hennot ja ohuet..raidat ja hyvä leikkaus tekevät vahvemman näköisen.
Ihan jo 30-vuotiaana leikkautin tätitukan. Silti ollut paljon vientiä ja nyt avioliitossa unelmamiehen kanssa.
Mulla on ollut aina enemmän tai vähemmän lyhyt tukka. Nyt oli muutaman vuoden ajan "pidempi" (pisimmillään leukaan saakka) ja kävin tällä viikolla leikkaamassa taas tutun ja toimivan pixie mallin, niin sitä kauhistelun määrää! Osa kehui, mutta sitten oli näitä "voi ei, ooksä käynyt leikkaa hiukset?!?" Tai "halusitko tollaset?" -kommentteja, jotka aina jaksaa huvittaa. Miksi se on niin iso asia joillekin? Miksi muiden hiustenleikkuut herättää niin paljon tunteita? Oon kyllä aina tottunut kuulemaan noita kommentteja, että osqsin niitä odottaa, mutta silti ne huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, mikä on tätitukka?
En varmaan oo sellaista leikannut (kai?) vielä näin nelikymppisenä, edelleen persiille saakka ulottuva letti.
Se on sellainen takaa nyrhitty kananperse-tukka, usemmiten vielä MT-kuntoutuja värityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Lukioiässä jo le s bo tukka.
Mikä on le s bo tukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, mikä on tätitukka?
En varmaan oo sellaista leikannut (kai?) vielä näin nelikymppisenä, edelleen persiille saakka ulottuva letti.
Se on sellainen takaa nyrhitty kananperse-tukka, usemmiten vielä MT-kuntoutuja värityksellä.
Sinuna tekisin jotain tuolle ihmisvihalle. Se on paljon suurempi ongelma kuin lyhyt tukka
Tyttären tättäri ja kädessä tötterö. Autona rättäri.
Jotain 35. Jonkin aikaa jaksoin, ja kasvatin pitkän tukan takaisin.
Nyt olen 50 v ja edelleen pitkätukkainen.
Exä leikkautti noin nelikymppisenä ensin lyhyemmän version, sitä ennen oli pitkä tukka. Sitten pari vuotta siitä täysi tätitukka - ja avioero. Nykyisin on ollut sama tätitukka pidempään.
En käy kampaajalla. Ei ole vakituista työpaikkaa.
Jos tarkoitat lyhyttä tukkaa, niin 14-vuotiaana leikkuutin pitkät hiukseni. Sittemmin kasvatin ne takaisin. Nyt kun olen 65-vuotias, hiukseni ulottuvat takapuolen päälle. Pitäisi kyllä leikata, kun tahtovat tarttua aina kiinni jonnekin ja jäävät alle, kun istuu.
Minun sodassa olleilla mummoilla oli pitkä tukka nutturalla. Itse meinaan tehdä samoin loppuelämän. Ei ole vakituista työpaikkaa eikä rahaa käydä kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Minun sodassa olleilla mummoilla oli pitkä tukka nutturalla. Itse meinaan tehdä samoin loppuelämän. Ei ole vakituista työpaikkaa eikä rahaa käydä kampaajalla.
Sillä rahalla mikä menisi parturikampaajalle saa ruokaa tai kirpputorilta vaatteen.
Mikä ihme suakin vaivaa kun toisten ihmisten tukka saa sulta noin voimakkaan tunnereaktion? Tuohon ikään ei ole valitettavasti elämän viisautta tarttunut.