Minkä ikäisenä leikkautit tätitukan?
Kommentit (52)
12-vuotiaana, siihen asti oli pitkä, ja kun tätitukkaan siirryin niin se myös pysyy.
En ole leikkauttanut hiuksiani tällä vuosituhannella. Ite saksin välillä huonot latvat pitkästä tukasta. t: Täti 58 v.
PS: En koskaan pidä hiuksia auki.
En näytä nuorelta oli tukkani minkälainen tahansa, koska en ole nuori. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään tiedä, mikä on tätitukka.
N26
En minäkään. N.68v.
Minusta tuli täti vuonna 1999, eli varmaan silloin.
Ei ole, eikä tule. Peilin edessä koneella ajeltu on paras.
Aloittajalta voisi kysyä minkä ikäisenä aloit kaljuuntua ja tajusit että heviletti on mahdottomuus?
Tätitukat on kammottavia. Polkkatukka ja sitä lyhyemmät ovat oksettavia. Miehetkin aina tykkää pitkähiuksisista naisista. Naisellisuus häviää jos hiukset on lyhyet. En pystyisi ikinä pilaamaan upeaa, kiiltävää, vahvaa, paksua tukkaani sillä että leikkasin lyhyeksi. Se vanhentaa naisia kymmeniä vuosia.
Jos lyhyttä tukkaa tarkoitetaan niin oisko 30v, kun hiukset yksinkertaisesti lakkasivat kasvamasta pituutta. Ohut ollut aina, lapsena ja teininä pitkäkin tukka menetteli kun permanentti oli muotia, mutta sen jälkeen polkka, max olkapäitä hipova mutta nykyään lyhyt. On helppo
Mulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset, olen 63v. Olen myös 8 ihmisen täti, niin kai mul sit on tätitukkakin.
Vierailija kirjoitti:
Tätitukat on kammottavia. Polkkatukka ja sitä lyhyemmät ovat oksettavia. Miehetkin aina tykkää pitkähiuksisista naisista. Naisellisuus häviää jos hiukset on lyhyet. En pystyisi ikinä pilaamaan upeaa, kiiltävää, vahvaa, paksua tukkaani sillä että leikkasin lyhyeksi. Se vanhentaa naisia kymmeniä vuosia.
Lyhyt tukka vaatii kantajaltaan sirot kasvonpiirteet, eikä se sovi kaikille. Polkkatukka sen sijaan sopii useimmille - varsinkin ikääntyneille joiden kasvonpiirteet alkaa valahtaa.
32, mutta kasvatin takaisin korona-aikaan. Pitkä on paljon helpompi.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sulla on sentään ne hiukset tekemässä susta naisen näköisen. Arkiselle naamalle, perunasäkkivartalolle ja ikävälle luonteelle kun on vaikeampi tehdä mitään.
Täyttäessäni 30v. Tyyliin kuuluu myös tunikakaapu, leggingsit ja crocsit.
Mä rakastan nutturakampauksia, ei ole tulossa. Vyötärölle aion taas tasata kun tytärtä näkee.
En vielä. Olen 44, mutta ehkä pitäis, jos se tekis minusta pirteemmän näköisen! Nyt kun on huonokuntoiset lähes pyllyyn asti ulottuvat hiukset. Toisaalta en raaski leikata, sillä tiiättekö kun intiaanipoppamiehetkin menetti niiden yhteyden luontoon, kun hiukset leikattiin niiltä. En haluais sitä kohtaloa.
Mä en vieläkään tiedä, mikä on tätitukka.
N26