miten varattu nainen isketään?
Aika vähän on ohjeita tähän, vaikka paljon tätä tapahtuu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Minut iskettiin röyhkeällä strategialla, tai niin luulin. Työkaveri katseli hyvin avoimesti minua esim kokouksissa ja haki (liian pitkää) katsekontaktia. Hän tarttui jokaiseen juttuun mitä heittelin avokonttorissa tai kahvihuoneessa ja tuntui muistavan kaiken mitä ikinä olin sanonut. Hän laitteli hauskoja linkkejä, jotka liittyivät aiheisiin joista olin vitsaillut. Kuitenkin hän pysyi samalla hyvin asiallisena ja ystävällisenä, eikä koskaan sanonut tai tehnyt mitään sopimatonta. Ei ennenkuin itse tein aloitteen.
Jälkikäteen hän on sanonut että hän koki olevansa niin ihastunut, että vaikka ei halunnut tuoda sitä esille, hän "seurasi minua joka paikkaan kuin koiranpentu" :D Eli ilmeisesti kaikki tuo oli kuitenkin lopulta tahatonta eikä mitään strategiaa.
Mutta siis joo, sai minut tuntemaan itseni erityiseksi ja oli niin sydämellisen mukava ja lämmin ihminen, että sai minut irti väsähtäneestä kaveriliitostani. Nykyisestä liitos
Niin vielä. Nykyinenkin liitto muuttuu arkiseksi ja kaverilliseksi. Sinulla on myös valmis sapluuna miten sitten voi toimia.
Juuri näin ja miehellä on jo vankkaa kokemusta onnistuneesta varatun iskemisestä, sitten kun arki astuu kuvioihin.
Ei mitenkään, jos nainen ei halua.
Vaikka varattu nainen olisi haku päällä, niin siltikään ominaisuutesi eivät välttämättä riitä jatkoon.
"Niin vielä. Nykyinenkin liitto muuttuu arkiseksi ja kaverilliseksi. Sinulla on myös valmis sapluuna miten sitten voi toimia."
Alan olla niin vanha että tuskin on jaksua tai tarvetta lähteä (ellei tämäkin petä minua), tai innokkaita tarjokkaita vaihdettavaksi.
Liittoakin on takana toistakymmentä vuotta, vielä odotan sitä kaveruudeksi typistymistä, arkihan on toki tullut elämään jo vuosia sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja miehellä on jo vankkaa kokemusta onnistuneesta varatun iskemisestä, sitten kun arki astuu kuvioihin.
Mies se vasta vanha onkin, kun on minuakin lähes 10 vuotta seniori :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurinkurisesti se on helpompaa kuin sinkun iskeminen. Ei jää roikkumaan jälkeenpäin ja on kiihottavampaakin. Voimaannuttavaa, jos sallitte tämän latteuden, häpäistä samalla tämä naisen kumppani.
Tässä kommentissa tulee mainiosti ilmi, miten uskottomuuteen usein liittyy oidipaalikuvio oman mielen näyttämöllä.
Kiinnostava näkökulma. Minusta vähän kaukaa haettu, mutta jos avaat vähän? Kilpailutematiikka on vahvasti mukana, mutta en oikein näe sitä yhteyttä vanhempiin. En siis väitä ehdottomasti miten asia on. Spekuloin mielelläni.
Eipä näistä asioista mitään ehdotonta totuutta olekaan. Oidipaalikuviot vain selittävät niin paljon, että omassa ajattelussani niitä on mahdoton jättää huomiotta, vaikka ne eivät näkyisi yhtä selkeästi kuin kommentissa. Eli ihminen ei useimmiten tiedosta sitä miten tiukka sidos käyttäytymisen ja sisäisen näyttämön fantasioiden välillä on, vaan se näkyy vain pieninä vihjeinä ja pilkahduksina. Oidipaalikolmiossahan on kyse kateudesta ja kilpailusta, jota pieni lapsi joutuu kokemaan jäädessään monessa asiassa vaille täyttä huomiota suhteessa vanhempiensa duoon. Triagelisuhteita on koko elämä täynnä, mutta se riippuu persoonan kypsyydestä miten kilpailu ja kateus oman mielen näyttämöltä siirtyy suoraan toimintaan, kun ratkaistaan oman mielen näyttämön konflikteja.
Toinen näkökulma miettiä kilpailua ja seksuaalisuutta on sitten evoluutiobiologinen. Se on huomattavasti simppelimpi eikä selitä miksi kilpailu ja triangeliasetelma ei viriä kaikissa yhtä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Minut iskettiin röyhkeällä strategialla, tai niin luulin. Työkaveri katseli hyvin avoimesti minua esim kokouksissa ja haki (liian pitkää) katsekontaktia. Hän tarttui jokaiseen juttuun mitä heittelin avokonttorissa tai kahvihuoneessa ja tuntui muistavan kaiken mitä ikinä olin sanonut. Hän laitteli hauskoja linkkejä, jotka liittyivät aiheisiin joista olin vitsaillut. Kuitenkin hän pysyi samalla hyvin asiallisena ja ystävällisenä, eikä koskaan sanonut tai tehnyt mitään sopimatonta. Ei ennenkuin itse tein aloitteen.
Jälkikäteen hän on sanonut että hän koki olevansa niin ihastunut, että vaikka ei halunnut tuoda sitä esille, hän "seurasi minua joka paikkaan kuin koiranpentu" :D Eli ilmeisesti kaikki tuo oli kuitenkin lopulta tahatonta eikä mitään strategiaa.
Mutta siis joo, sai minut tuntemaan itseni erityiseksi ja oli niin sydämellisen mukava ja lämmin ihminen, että sai minut irti väsähtäneestä kaveriliitostani. Nykyisestä liitos
Jäi kiinnostamaan: Oletko nyt siis naimisissa juuri sen henkilön kanssa, joka seurasi sinua joka paikkaan kuin koiranpentu?
Vierailija kirjoitti:
"Niin vielä. Nykyinenkin liitto muuttuu arkiseksi ja kaverilliseksi. Sinulla on myös valmis sapluuna miten sitten voi toimia."
Alan olla niin vanha että tuskin on jaksua tai tarvetta lähteä (ellei tämäkin petä minua), tai innokkaita tarjokkaita vaihdettavaksi.
Liittoakin on takana toistakymmentä vuotta, vielä odotan sitä kaveruudeksi typistymistä, arkihan on toki tullut elämään jo vuosia sitten :)
Tässä kommentissa näkyy käytännöllisyys, joka monilla lisääntyy vanhemmiten eli rakkauselämää aletaan tarkastella järkiperäisesti eikä niinkään tunteiden tasolla. Erityisesti eronneilla se on yleistä. Erottu on ja nähty missä määrin se parantaa tai ei paranna elämää. Toki osa menee elämässään tunteiden vuoristorataa loppuun asti.
Omasta näkökulmastani tunteiden ja suhteiden tarkastelemisesta viileämmin ja järkiperäisemmin olisi monesti hyötyä. Kun toinen ihminen nähdään omista tarpeista käsin, on paljon haavoittuvuutta ja vaillejäämisiä, joiden pohjalta on hankalampi olla tasapuolisessa suhteessa. Eletään ikään kuin fantasiamaailmassa, kun toista osapuolta ei pystytä näkemään muuten kuin oman sisäisen näyttämön roolissa eikä omana itsenään.
Jos tiedät, että joku varattu ei suhteessaan saa mitä haluaa/tarvitsee niin tarjoat sille niitä. Eipä siinä muuta ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla empaattinen. Keittämällä kahvia, kysymällä kuulumisia, kuuntelemalla. Hymyilemällä. Nämä pätevät ainakin minuun, joka ei saa tarpeeksi huomiota mieheltään.
H u o r a
Eihän tuossa vielä mitään luvattu, hölmö!
Ulinaincelille riittää omassa päässä kehitetty sairas ajatuskudelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kommentissa näkyy käytännöllisyys, joka monilla lisääntyy vanhemmiten eli rakkauselämää aletaan tarkastella järkiperäisesti eikä niinkään tunteiden tasolla. Erityisesti eronneilla se on yleistä. Erottu on ja nähty missä määrin se parantaa tai ei paranna elämää. Toki osa menee elämässään tunteiden vuoristorataa loppuun asti.
Omasta näkökulmastani tunteiden ja suhteiden tarkastelemisesta viileämmin ja järkiperäisemmin olisi mon
Tämän lisäksi on huomioitava myös kaikilla ajastaan laantuva libido, ja lisääntymisiän päättyminen. Kun seksielämä ei enää olekaan ykkösprioriteetti, eikä kakkonenkaan, on monen *rakkauselämä* kovasti tasaisempaa. Herätään todellisuuteen. Aika aikaansa kutakin.
Iske vaikka nyrkillä ekaks kato sit millä muulla voit iskee.
Osoittamalla, että rahaa löytyy enemmän kuin hänen mieheltään ja että on valmis tuhlaamaan sitä tähän naiseen. Toimii aina.
"Tämän lisäksi on huomioitava myös kaikilla ajastaan laantuva libido, ja lisääntymisiän päättyminen. Kun seksielämä ei enää olekaan ykkösprioriteetti, eikä kakkonenkaan, on monen *rakkauselämä* kovasti tasaisempaa. Herätään todellisuuteen. Aika aikaansa kutakin."
Miksi rakkauselämä on ympäröity tähdin? Libidollahan tarkoitetaan emotionaalisia siteitä (rakkauselämä siinä mukana), jotka rakentavat ihmisen psyykkisen todellisuuden. Libido ja aggressio rakentavat ihmisen suhteet toisiin ihmisiin ja perusta on luotu varhaisessa vuorovaikutuksessa. Jos siis lähdetään libidon käsitteen kautta tarkastelemaan asiaa.
Itse ajattelen, että ihmisessä ovat kaikki aikakaudet ja psyykkisen kehityksen vaiheet olemassa yhtä aikaa. Ne eivät mitenkään hiivu, vaan päinvastoin ovat hyvin intensiivisia vanhuudessa, kun ihmiset voimat hiipuvat ja hän joutuu turvautumaan muiden apuun kuten lapsena. Seksuaaliset ja emotionaaliset tarpeet säilyvät loppuun asti. Ja toisaalta myös osalla nuorista ihmisistä emotionaaliset tarpeet ovat peittäneet seksuaalisuuden kokonaan eli koko elämä on eletty erilaisissa hyväksikäyttö- tai acting out -tilanteissa. Olen siis oman kokemukseni valossa eri mieltä siitä, että seksuaalisuus kuuluisi vain nuorille. Itse asiassa melkein kaikki nuorten ihmisten seksuaaliset kokemukset ovat alkuun enemmän muuta kuin seksuaalisuuden kokemista ja ilmentämistä. Kunnes löydetään (jos löydetään) oma tapa nauttia ja olla suhteessa tyydyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat iskettyä varatun, niin ajanpitkää menetät tämän seuraavalle varatun iskijälle. Jos etsit vaimoa ja pidempää suhdetta, etsi eronnut tai sinkku.
Olen sen verran lahjakas panomies etten varmasti menetä. Naiset tietää ensimmäisen kerran jälkeen ettei ole parempaa tarjolla. Ongelma on ennemminkin kuinka pääsen eroon takertujista.
Varatun naisen iskeminen vaatii hienovaraista ja huomaamatonta lähestymistä, koska se herättää helposti syyllisyyttä ja pettämisen tuntua. Tärkeintä on, että lähestymisstrategia on varovainen ja ei tuoda hänet tai hänen nykyistä suhdettaan sellaiseen tilanteeseen, jossa hän kokee olevansa epärehellinen tai petetty.
Miten lähestyä varattua naista?
Huomaamaton ja hienovarainen lähestymistapa
Naista ei kannata suoraan iskeä, vaan tavoitella ystävällisesti ja empaattisesti, kuten kysymällä kuulumisia tai valikoimalla yhteisiä kiinnostuksen kohteita, esimerkiksi yhteisiä harrastuksia tai mahdollisia twistejä, kuten kahvitilannetta.
Kohteen nykytila
Ennen lähestymistä on erittäin tärkeää selvittää, onko nainen huonossa suhteessa, koska silloin tilanne on helpompi. Jos nainen on onnellisessa suhteessa, on parempi välttää tilannetta, koska se saattaa aiheuttaa ongelmia ja epämukavuutta kaikille osapuolille.
Flirttailu ja lähestymistavat
Varattujen naisten flirtti on usein hienovaraista ja hillittyä, jotta tilanne pysyy mahdollisimman huomaamattomana ja vähemmän syyllistävänä. Hymyileminen, empaattinen kuunteleminen ja pienet käytännön yhteiset hetket voivat olla keino ilmaista kiinnostusta ilman, että ilkeäisi liian suoraan.
Vältä rykäisyjä ja suoria kontaktteja
Suorat treffit tai liian suora lähestymistapa voivat helposti johtaa tilanteen kärjistymiseen tai pettämisen tuntuun, joten pienet viattomat kontaktit ovat tehokkaampia.
Yhteenveto
Varatun naisen iskeminen ei ole helposti toteutettavissa ilman riskinottoa ja hienovaraista lähestymistä, jossa korostuu empaattisuus, huomaamattomuus ja tilanteen oikeanlainen arviointi. Tärkeintä on kunnioittaa hänen nykyistä parisuhdettaan ja varmistaa, että lähestymistapa pysyy tervehenkisessä ja vähemmän loukkaavassa sävyssä, jotta vältytään pettymyksiltä ja mahdollisilta ongelmilta.
Huomautus: On myös hyvä muistaa, että toisten ihmisten suhteisiin sekaantuminen voi aiheuttaa kipua ja ongelmia, joten sen tekemistä kannattaa punnita huolella.
Lyömällä tajuttomaksi, akka olkapäälle ja pusikkoon, mela mekkoon se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurinkurisesti se on helpompaa kuin sinkun iskeminen. Ei jää roikkumaan jälkeenpäin ja on kiihottavampaakin. Voimaannuttavaa, jos sallitte tämän latteuden, häpäistä samalla tämä naisen kumppani.
Tässä kommentissa tulee mainiosti ilmi, miten uskottomuuteen usein liittyy oidipaalikuvio oman mielen näyttämöllä.
Kiinnostava näkökulma. Minusta vähän kaukaa haettu, mutta jos avaat vähän? Kilpailutematiikka on vahvasti mukana, mutta en oikein näe sitä yhteyttä vanhempiin. En siis väitä ehdottomasti miten asia on. Spekuloin mielelläni.
Eipä näistä asioista mitään ehdotonta totuutta olekaan. Oidipaalikuviot vain selittävät niin paljon, että omassa ajattelussani niitä on mahdoton jättää huomiotta, vaikka ne
Päättelit sen kuitenkin ehdottomasti viestistäsi totuutena" tulee mainiosti ilmi" . Eihän nuo ole kuitenkaan toisiaan poissulkevia mahdollisuuksia. Jälkimmäistä tukee vaikkapa terskan anatomia. Sen on esitetty kaapivan pois toisen uroksen siemennesteen. On myös eräässä tutkimuksessa havaittu , että tässä kilpailuasetelmassa tai tilanteessa missä kaksi miestä on samaan aikaan yhden naisen kanssa , mies ejakuloi enemmän kuin yksin. Oidipaalikuvio kuulostaa hieman liiankin käyttökelpoiselta selittämään vähän yhtä ja toista. Tosin en väitä, että näin ei mitenkään voisi olla.
Jos saat iskettyä varatun, niin ajanpitkää menetät tämän seuraavalle varatun iskijälle. Jos etsit vaimoa ja pidempää suhdetta, etsi eronnut tai sinkku.