miten varattu nainen isketään?
Aika vähän on ohjeita tähän, vaikka paljon tätä tapahtuu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavankin helposti. Monen ukko kun ei ole enää hyvännäköistäkään emäntäänsä naida naksauttanut vuosikausiin. Joustavat jopa lähestyvän miehen tasosta huomattavasti enemmän kuin jos olisivat sinkkuja.
Oletan, että tämä on omakohtaista kokemusta? Saanko tiedustella miten suhtaudut naiseen, kun olet saanut mitä halusit? Oletko yhtä ystävällinen ja kiinnostunut vai paljastuuko naiselle, että olet vain manipuloinut häntä?
On omakohtaista kokemusta, ja paljon. En koskaan ole sekaantunut varattuun, joten puhalsin pelit poikki joka kerran. Flirtti jne lähti joko naisen puolelta tai joskus omalta jos en tiennyt etukäteen että oli varattu.
Olen myös ns. vierestä nähnyt näitä aika helvetisti.
Se riippuu naisesta. Jos nainen haluaa vain seksisuhteen, niin sitten flirttailemalla. Jos taas naisella on kaikki ok tai jos nainen kaipaa enemmän henkistä yhteyttä, niin sitten kuuntelemalla, olemalla empaattinen ja rakentamalla luottamusta.
Eilen panin yhtä kolmekymppistä perheenäitiä. Laitoin viestin et tuu meille panee ja sehän tuli. Tyttö lähti onnellisena liemet sisällä parin tunnin päästä takaisin kotiin miehensä luo. M43
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin auttamalla ostoskassit parkkipaikalta kotiin. Hän tarjosi kahvit palkkioksi ja siinä juteltuamme tarjosi vähän muutakin. Ukkonsa oli työmatkalla.
Noinhan se menee. Ihana tarina ja niin paikkansa pitävä.
Vierailija kirjoitti:
"Älä himoitse toisen omaa", vai miten se meni.
Ei siis ollenkaan varattua kantsi havitella. Etsi joku sinkku.
Toisaalta hoetaan ettei ketään voi omistaa?
Joissakin kulttuureissa ns mies omistaa naisen jopa eroamisen jälkeenkin.
Usein ikävin seurauksin naiselle, pahimmissa tapauksissa myös naisen läheisille ja ympäristölle
Vierailija kirjoitti:
Jo ihan se tekee vaikutuksen, et kattoo sitä naista ja hymyilee sen sijaan että makaa sohvalla ja tuijottaa lamaantuneena puhelintaan.
Ja niille poikaystäville, avomiehille ja aviomiehille vinkiksi, että mikäli ette halua että naisenne silmät viipyilee muissa miehissä, nouskaa ylös siitä sohvalta ja katsokaa välillä sitä puolisoanne sen ruudun sijaan. Mielellään jotain pilkettä silmäkulmassa. Kyllä sitä kuulkaas kiimaisimmallakin naaraalla kuivuu paikat kun kattoo flegmaattista sohvalla makaajaa johon ei saa mitään kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu nainen isketään, että tarjotaan hänelle jotain, josta hän sillä hetkellä kaipaa ja tarvitsee.
Lisäisin tähän vielä, että syvätasolla. Onnistuu vastaamaan alitajuiseen, lähes traumatasoiseen vaillejäämiseen, ja hyvin harvoin tämä - pohjimmiltaan - on mitään seksuaalista. Minulle se on ollut (joskus) ainutkertaisuus, tunne siitä, että olen toiselle uniikki ja sen myötä prioriteetti. Ja kun tämä ryssittiin, oli koko ihmissuhde turhaakin turhempi.
Tämä. Tosin tällainen vaatii henkilö(i)ltä diipimpiä leveleitä, kykyä itsereflektioon. Kuten ketjusta näkyy, suurin osa ihmisistä on tunne-elämältään kuin apukoulupudokkaita. Mennään ja tohotetaan, sitten kuollaan pois.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, minä hain työkaverin kanssa flirttailusta nimenomaan kepeyttä kun masentuneen kumppanin kanssa syvällisyyttä ja tunteilua oli liikaa. Ehkä se trauma sitten oli että kumppani näki minut hoivaajana ja terapeuttinaan. Puolta nuorempi työkaveri ei tällaista tarvinnut ja hän vaikutti tasapainoiselta ihmiseltä.
Eri tarina on sitten miten hänellä ei ollut emotionaalista kypsyyttä mihinkään sen jälkeen kun sai kerran seksiä.
Lisään vielä, että kuvitteli saavansa uudelleen seksiä ja saaneen "pääsylipun" minuun. Kuvittelee , että menen tänään työpaikan juhliin ja sen jälkeen hänen luokseen. Kuiskasi korvaani niin 2kk sen jälkeen kun ei ollut keskustellut mitään kanssani yhteisen yömme jälkeen. En ole menossa enkä ole edes paikkakunnalla vaan mieheni kanssa mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavankin helposti. Monen ukko kun ei ole enää hyvännäköistäkään emäntäänsä naida naksauttanut vuosikausiin. Joustavat jopa lähestyvän miehen tasosta huomattavasti enemmän kuin jos olisivat sinkkuja.
Oletan, että tämä on omakohtaista kokemusta? Saanko tiedustella miten suhtaudut naiseen, kun olet saanut mitä halusit? Oletko yhtä ystävällinen ja kiinnostunut vai paljastuuko naiselle, että olet vain manipuloinut häntä?
On omakohtaista kokemusta, ja paljon. En koskaan ole sekaantunut varattuun, joten puhalsin pelit poikki joka kerran. Flirtti jne lähti joko naisen puolelta tai joskus omalta jos en tiennyt etukäteen että oli varattu.
Olen myös ns. vierestä nähnyt näitä aika helvetisti.
Mistä sitten tiesit, että naisen avioliitossa tai suhteessa ei ole ollut seksiä, jos kerran flirtti ei edennyt seksiin tai suhteeseen asti? Kuulostaa siltä, että arvelet naisten toimivan samoin kuin miehet, jos suhteesta puuttuu seksi eli mies alkaa helposti katsella sitä muualta muodossa tai toisessa (ei välttämättä petä kuitenkaan). Naisten ajatus pettämisestä on kuitenkin pääsääntöisesti erilainen. Vanha sanonta, että mies rakastaa silmillään ja nainen korvillaan pitää tasan paikkansa. Eli lupaus seksistä ei naiselle tarkoita mitään erikoisempaa (sitä saa niin helposti), vaan kaikki se muu huomiointi mikä seksin saamiseen liittyy, varsinkin, jos huomiosta on puutetta.
Jos olet viheltänyt pelin poikki varatun kohdalla, et välttämättä tiedä olisiko seksisuhdetta syntynyt. Flirttihän ei ole lupaus seksistä ja toisaalta olet voinut kokea tilanteet flirtiksi, vaikka nainen ei tarkoittanut niin. Miehet tulkitsevat usein ystävällisen ja iloisen käytöksen väärin, minkä vuoksi sitä joutuu naisena himmailemaan. Myös miehillä on nimittäin vajetta siitä, että heidät nähdään kivoina, mielenkiintoisina miehinä ja ihmisinä, jolloin he mielellään vastaavat sellaiseen omalta osaltaan ja luulevat sen olevan keskinäistä flirttiä. Itselleni on ainakin käynyt niin useamman kerran. Itse asiassa omien kokemusten pohjalta uskoisin, että miehillä on tuollaista vajetta jopa enemmän kuin naisille. Ikävä kyllä miehille ei ole tapana antaa positiivista palautetta ulkonäöstä eikä monista muistakaan asioista ihan vilpittömin, ei-flirttailevin mielin, jolloin väärinymmärrys tapahtuu helposti. Ja ehkä miehet omasta kokemuksestaan käsin kokevat tuollaisen flirtiksi eli koska he itse imartelevat naista saadakseen seksiä, he kuvittelevat naistenkin toimivan samoin.
Tulipas pitkä stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, minä hain työkaverin kanssa flirttailusta nimenomaan kepeyttä kun masentuneen kumppanin kanssa syvällisyyttä ja tunteilua oli liikaa. Ehkä se trauma sitten oli että kumppani näki minut hoivaajana ja terapeuttinaan. Puolta nuorempi työkaveri ei tällaista tarvinnut ja hän vaikutti tasapainoiselta ihmiseltä.
Eri tarina on sitten miten hänellä ei ollut emotionaalista kypsyyttä mihinkään sen jälkeen kun sai kerran seksiä.
Lisään vielä, että kuvitteli saavansa uudelleen seksiä ja saaneen "pääsylipun" minuun. Kuvittelee , että menen tänään työpaikan juhliin ja sen jälkeen hänen luokseen. Kuiskasi korvaani niin 2kk sen jälkeen kun ei ollut keskustellut mitään kanssani yhteisen yömme jälkeen. En ole menossa enkä ole edes paikkakunnalla vaan mieheni kanssa mökillä.
Tuo ei varmaankaan ollut mitenkään mukava kokemus. Hän ilmeisesti näki sinut jonkun "kiimaisen puuman" kehyksestä käsin, mikä ainakin itsestäni tuntuu ikävältä.
Olen itse asiassa huomannut, että minua katsellaan nyt vanhempana enemmän kuin nuorempana. Ja hyvin nuoretkin katsovat, siis lasteni ikäiset miehet. Nuorena kauniita naisia oli paljon, vanhemmiten vähän - tulkitsen, että katsominen johtuu siitä ja lisäksi siitä, että vanhempiin naisiin, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisen vetovoimansa, liitetään herkemmin erilaisia stereotypioita, jotka ovat ihan samalla tavalla noloja ja pitkästyttäviä kuin ne, joita liitetään nuoriin, kauniisiin naisiin. Kenestäkään ei nimittäin ole kiva tulla kohdelluksi stereotypiana, vaan itse ainakin odotan, että minua kohdeltaisiin juuri minuna. Jokainen, joka ei osoita sellaista, joutuu ns. roskiksiin minun asteikossani olipa se sitten vaikka tuttavuudenkin kontekstissa. Pääasiassa siksi, että rupean pitämään kyseistä ihmistä tyhmänä. Tyhmä voi olla ihan kiltti ja kiva, mutta en kuitenkaan halua olla tekemisissä välttämätöntä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Älä syytä miehesi sairautta siitä, kun itse jakelet tassua vieraille firman pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu naisesta. Jos nainen haluaa vain seksisuhteen, niin sitten flirttailemalla. Jos taas naisella on kaikki ok tai jos nainen kaipaa enemmän henkistä yhteyttä, niin sitten kuuntelemalla, olemalla empaattinen ja rakentamalla luottamusta.
Eli kaikki naiset ovat muka iskettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo mainitsi: apukoulupudokastasoisia aivoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ruskaretkillä Lapissa erittäin helposti - miehet on siellä riistaa.
Levin Ihkussa on varsinainen lihapörssi. Naimisissa olevat naiset valitsevat panoseuraksi tahoillaan naimisissa olevia miehiä.
Nurinkurisesti se on helpompaa kuin sinkun iskeminen. Ei jää roikkumaan jälkeenpäin ja on kiihottavampaakin. Voimaannuttavaa, jos sallitte tämän latteuden, häpäistä samalla tämä naisen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Nurinkurisesti se on helpompaa kuin sinkun iskeminen. Ei jää roikkumaan jälkeenpäin ja on kiihottavampaakin. Voimaannuttavaa, jos sallitte tämän latteuden, häpäistä samalla tämä naisen kumppani.
Tässä kommentissa tulee mainiosti ilmi, miten uskottomuuteen usein liittyy oidipaalikuvio oman mielen näyttämöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Ei kaikki sinkutkaan ole iskettävissä. Ei tänne jaksa aina jokaista vaihtoehtoa kirjoittaa. Tilanne kuitenkin voi muuttua ja ns. saavuttamatonkin nainen voi pettää jossain elämänvaiheessa tai sitten ei.
Minut iskettiin röyhkeällä strategialla, tai niin luulin. Työkaveri katseli hyvin avoimesti minua esim kokouksissa ja haki (liian pitkää) katsekontaktia. Hän tarttui jokaiseen juttuun mitä heittelin avokonttorissa tai kahvihuoneessa ja tuntui muistavan kaiken mitä ikinä olin sanonut. Hän laitteli hauskoja linkkejä, jotka liittyivät aiheisiin joista olin vitsaillut. Kuitenkin hän pysyi samalla hyvin asiallisena ja ystävällisenä, eikä koskaan sanonut tai tehnyt mitään sopimatonta. Ei ennenkuin itse tein aloitteen.
Jälkikäteen hän on sanonut että hän koki olevansa niin ihastunut, että vaikka ei halunnut tuoda sitä esille, hän "seurasi minua joka paikkaan kuin koiranpentu" :D Eli ilmeisesti kaikki tuo oli kuitenkin lopulta tahatonta eikä mitään strategiaa.
Mutta siis joo, sai minut tuntemaan itseni erityiseksi ja oli niin sydämellisen mukava ja lämmin ihminen, että sai minut irti väsähtäneestä kaveriliitostani. Nykyisestä liitosta minua ei saisi iskettyä mitenkään, eikä ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kommentissa tulee mainiosti ilmi, miten uskottomuuteen usein liittyy oidipaalikuvio oman mielen näyttämöllä.
Kiinnostava näkökulma. Minusta vähän kaukaa haettu, mutta jos avaat vähän? Kilpailutematiikka on vahvasti mukana, mutta en oikein näe sitä yhteyttä vanhempiin. En siis väitä ehdottomasti miten asia on. Spekuloin mielelläni.
Jos ap sattuu olemaan rakastunut siihen varattuun?