En pysty luottamaan miehen sanoihin yhtään. Nyt en enää jaksa, ja nyt hän vaikuttaa siltä että tosissaan yrittää
Voin luottaa siihen että mies auttaa ja on pahoina hetkinä tukena. Että ei sössi meidän raha-asioita tai ala juoda. Mutta en voi luottaa oikein mihinkään mitä hän sanoo. Olen ollut todella tyhmä ja katsonut tätä melkein koko pitkän suhteen ajan. Aina välillä hän on valehdellut jostain, usein jäänyt kiinni. Luvannut muuttua, mutta ei. Taas jää kiinni.
Yleensä tämä liittyy naisiin, mutta välillä muihinkin asioihin. Menemisiin tai tekemisiin. Ihmeellisiin asioihin, joista ei pitäisi olla mitään syytä valehdella. Ja minä tyhmä olen aina pyrkinyt luottamaan uudelleen, kunnes tajusin että se on turhaa. Satutan vaan itseni.
Nyt meni kauan, että hän väitti muuttuneensa. Hiljalleen aloin uskoa sen, koska ei ollut muuhunkaan syytä. Ja miten kävi. Taas selvisi että on valehdellut minulle suoraan silmiin katsoen. Se tunne, voi elämä miten paska se oli. Ja totesin etten enää jaksa yrittää. Ettei ole mitään syytä enää koskaan uskoa häneen, missään. Annoin tulla miten paska hän minua kohtaan on, eikö tajua mitä tekee. Väittää rakastavansa, mutta ei tämä sitä ole.
Ja nyt sitten hän on, ehkä, tajunnut. On hakenut ammattiapua, ihme kyllä. En vaan odota mitään, koska olen sen suhteen jo luovuttanut.
Jossain ketjussa aiemmin oli keskustelua samasta, mutta en löydä sitä enää. Tiedän että palstalla on kohtalontovereita, siksi kirjoitin. Fiiliksiä jakaakseni.
Kommentit (32)
Onko teillä siis lapsia, eli senkö vuoksi katselet tuota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin mies omasta mielestään hakee ammattiapua?
Valehteluun ja konfliktien pelkoon. Kuulemma ei ymmärrä miksi valehtelee. Ehkä siksi ettei kestä omia virheitään. Joka tapauksessa pelkää kuulemma lähes hysteerisesti riitoja.
Se vaan, että valehtelusta niitä riitoja vasta tuleekin. Ap
Juokse. NYT. Täyttä paskaa, kaasuvalotusta, manipulointia ja alistamista. NYT ULOS.
No ei nyt sentään. Ap
Kyllä se valitettavasti on juuri tuota kaikkea.-eri
En ole ap. Niin voi tuhlata elämän. Väitän, että menee vuosia ennenkuin paljastuu se minkälainen joku ihan oikeasti on. Kuka tahansa pystyy pitämään jotain roolia pidemmänkin aikaa. Jep kilttimies on ja niin on mutta pelasi osan rahoista. Ei käytä alkoholia, mutta peitteli mennyttä elämää. Onhan monilla exiä, eikä niistä menneistä tarvitse kertoa, kunnes tajuaa että mistä se hpv on tullut, kun itsellä ei exiä.
Ja sitten pitäis perustaa perhe puolituntemattoman kanssa ja laittaa lapsia, vaikka et tiedä kuka naamarin takana on ja pystytkö luottamaan henkilöön.
Tässä vaan esimerkkejä mitä voi käydä.
Juu,ei tuollaisia miehiä jaksa kannatella.
Ala elämään omaa elämää.
Anna miehesi tuhota elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä en kuuntele kitinöitä, en puhu, en pussaa enkä lupaa kuin harvoin. Lupaan vain pienen osasen niistä mitä voin varmasti pitää. Tämä aiheuttaa raivoa naisissa, koska naiset odottavat romantiikaksi kutsuttua jonninjoutavaa lepertelyä ja tyhjiä lupauksia. Nainen jos tarvitsee auton, ostan hänelle auton. Jos läppärin, marssin kauppaan ja ostan hänelle läppärin. Jos rahaa, niin siirrän naisen tilille kolme tonnia taskurahaa. Sitten minua haukutaan niissä niiden tyttöjen illoissa ettei se nyt oikeastaan ollut siitä autosta kiinni, vaan olisi haluttu jonnekin psykologilla availemaan tunnelukkoja.
Minä en ole halunnut psykologille avaamaan tunnelukkoja. Se oli miehen oma ajatus ja päätös, ja sinne meni. Ap
Meillä vaadittiin massiivinen kriisi että mies myönsi sairautensa. Hän oli patologinen valehtelija. Haki apua. Selvisi samalla pettämiset myös
Kyseessä on isommat ongelmat
Kaksi vaihtoehtoa, joko hakee apua tai ero
Me valittiin avun hakeminen
Vierailija kirjoitti:
Valitse taistelusi.
Mä luovutin eli en luota muuta kuin taloudellisissa ja lapsiin liittyvissä asioissa, joihin hän on sitoutunut. Luotan myös sairastuessani saavani häneltä jonkinlaista apua ja tukea. Onhan tämäkin jo jotain ja aika iso asia ja plussaa.
Sen sijaan pitäköön naissuhteensa, hän itse ulkoisti meidän seksin, harrastakoon nyt sitä muualla miten lystää. Mä en enää nuku edes samassa sängyssä hänen kanssaan. Viihdyttäkööt ne muut nyt häntä miten lystäävät. Minulle myös sopii, että mies nostaisi kokonaan kytkintä, mutta eihän hän niin ikinä tee.
Parasta on viikonloppuisin ja aina kun hän on poissa.
Onko mahdollista että eroaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse taistelusi.
Mä luovutin eli en luota muuta kuin taloudellisissa ja lapsiin liittyvissä asioissa, joihin hän on sitoutunut. Luotan myös sairastuessani saavani häneltä jonkinlaista apua ja tukea. Onhan tämäkin jo jotain ja aika iso asia ja plussaa.
Sen sijaan pitäköön naissuhteensa, hän itse ulkoisti meidän seksin, harrastakoon nyt sitä muualla miten lystää. Mä en enää nuku edes samassa sängyssä hänen kanssaan. Viihdyttäkööt ne muut nyt häntä miten lystäävät. Minulle myös sopii, että mies nostaisi kokonaan kytkintä, mutta eihän hän niin ikinä tee.
Parasta on viikonloppuisin ja aina kun hän on poissa.
Minä myös huomaan nauttivani niistä päivistä, kun hän on pois kotoa.
Miten teidän arkenne sujuu? Ap
Meillä on omat eriävät harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Toisinaan käymme kyllä yhdessä lenkilla, uimassa, pelaamassa tennistä, tekemässä viikko ostokset tai katselemme jotain sarjaa töllöstä. Tosin ohjelmamakumme on aika erilainen niin pääasiassa eri juttuja seuraamme. Meillä on ylä- ja alakerta ja töllö ja tietsikat molemmissa kerroksissa joten tämä onnistuu hyvin. Mies hoitaa ulkotyöt ja minä sisätyöt.
Lasten ja lastenlasten asioista vastaamme yhteispelillä.
Tällä hetkellä miehellä ei taida olla kuin yksi pitkäaikainen sivusuhteensa, mutta mistä minä tiedän. Hän saattaa viettää siellä aikaa muutamia päiviäkin. Minä nautin silloin rauhasta kotona ja keksin itselleni kivaa tekemistä.
Joskus suorastaan huvittaa, kun miehellä selvästi ongelmia suhteessaan ja tuskailee niitä mulle. Nykyään kun hän puhuu tästä sivusuhteestaan mulle kuin perheenjäsenestä. Lapsille hän ei ole halunnut kerrottavan ja mitäpä se heille oikeastaan milläänlailla kuuluu.
Mielenkiinnolla seuraan, kuinka kauan nyt rakkautta riittää. Yleensä kun suhteet tuppaavat kestämään korkeintaan 2-4 vuotta. Pisimmillään 8 vuotta. Tai mistä minä nyt täysin tiedän. Tosin kriiseillessäni aikoinaan stalkkeroin maanisesti liki kaiken miehen somen, sähköpostit, facen jne. Mutta silloin olinkin aivan sekaisin. Mutta ihmettelen vieläkin, miten sitä pystyi niihin ihmeellisiin salapoliisisuorituksiin. Naurattaa suorastaan jälkikäteen ajateltuna. Miehelleni en edes ollenkaan kaikkea ole paljastanut, mitä sain silloin selville.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä siis lapsia, eli senkö vuoksi katselet tuota?
Nyt ovat jo muuttaneet omilleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin mies omasta mielestään hakee ammattiapua?
Valehteluun ja konfliktien pelkoon. Kuulemma ei ymmärrä miksi valehtelee. Ehkä siksi ettei kestä omia virheitään. Joka tapauksessa pelkää kuulemma lähes hysteerisesti riitoja.
Se vaan, että valehtelusta niitä riitoja vasta tuleekin. Ap
Juokse. NYT. Täyttä paskaa, kaasuvalotusta, manipulointia ja alistamista. NYT ULOS.
No ei nyt sentään. Ap
Kyllä se valitettavasti on juuri tuota kaikkea.-eri
Vaan kun ei ole. Osa pitää ihan paikkansa. Tunnen hänet kuitenkin melko hyvin.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että uskoisin hänen muuttuvan. Ap
Täh? Siis minkä ikäinen olet? Kauanko olet oikeasti ollut tuon tyypin kanssa? Provo?
Ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä en kuuntele kitinöitä, en puhu, en pussaa enkä lupaa kuin harvoin. Lupaan vain pienen osasen niistä mitä voin varmasti pitää. Tämä aiheuttaa raivoa naisissa, koska naiset odottavat romantiikaksi kutsuttua jonninjoutavaa lepertelyä ja tyhjiä lupauksia. Nainen jos tarvitsee auton, ostan hänelle auton. Jos läppärin, marssin kauppaan ja ostan hänelle läppärin. Jos rahaa, niin siirrän naisen tilille kolme tonnia taskurahaa. Sitten minua haukutaan niissä niiden tyttöjen illoissa ettei se nyt oikeastaan ollut siitä autosta kiinni, vaan olisi haluttu jonnekin psykologilla availemaan tunnelukkoja.