En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (462)
Monet menny elämäs eteenpäin.hienoja autoja kavereita.. mä olen sössiny asiani.
Heitin kaverit pellolle ne vaan juo.. minäkin mutta tällästä elämä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen yksinkertainen silti olen saanuy lukuisia naisia kauniitakin!!!
Niin jotakin vajaaälyisiä naisia.
Sori mutta ihan normaaleita koulutettuja naisia
No miksi heitä ei ole enää? Käytitkö heitä vain kertapanoihin? Miksi suhteesi eivät kestäneet, vai etkö halunnutkaan parisuhdetta tai perhettä? Olet maininnut ettet halua lapsia? Muistitko varmasti ehkäistä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaan niin vaativia että enää ei kelpaa 40v edes pitkä mies.
Pituus ei ole miehelle mikään meriitti, jos se on ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle 46v naiselle kelpaisi tavallinen 40-55v mies. Siis oikeasti tavallinen eikä mikään pelivelkainen, alkoholiongelmainen, väkivaltainen mt-tapaus kuten sä olet. Pelkkä pituus ei riitä, pitää olla myös pään sisällä jotakin.
Kai se on sit hyväksyttävä että minä en kelpaa ja minussa vika. Minulle kelpaa kaunis yksinkertainen myös pullea nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle 46v naiselle kelpaisi tavallinen 40-55v mies. Siis oikeasti tavallinen eikä mikään pelivelkainen, alkoholiongelmainen, väkivaltainen mt-tapaus kuten sä olet. Pelkkä pituus ei riitä, pitää olla myös pään sisällä jotakin.
Mä en pelannu nuorempana eikä mulla ollut 40 tonnia velkaa. Ihminen tekee virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pelannu nuorempana eikä mulla ollut 40 tonnia velkaa. Ihminen tekee virheitä.
Kai se on sitte syy kun olen tehnyt ongelmia ja velkaa ja nykyää juon etten kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentää mä en ole kontulan juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen yksinkertainen silti olen saanuy lukuisia naisia kauniitakin!!!
Niin jotakin vajaaälyisiä naisia.
Sori mutta ihan normaaleita koulutettuja naisia
No miksi heitä ei ole enää? Käytitkö heitä vain kertapanoihin? Miksi suhteesi eivät kestäneet, vai etkö halunnutkaan parisuhdetta tai perhettä? Olet maininnut ettet halua lapsia? Muistitko varmasti ehkäistä?
Koska ihmiset eroaa.. nyt tuntuu et olen näkymätön
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa kai niitä täydellisiä komeita miehiä tuola.
Jos kirjoutat TUOLA eikä tuolla, se kertoo naisille, että kielioppisi klikkaa pahasti. Et taida lukea mitään etkä olla kouluttautunut? Paljon tärkempää kuin pituus on keskustelutaito ja persoonallisuus ja hyvä koulutustaso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat aina tänne tätä samaa juttua ja saat täällä aina samaa haukkumista osaksesi. Nautitko siitä? Vain sinä itse voit muuttua ja vaikuttaa omaan käytökseesi. Me ei aleta naiseksesi. Matkusta Thaimaahan, siellä sinua ei tunneta ja naiset ottavat sinut avosylin vastaan, ei tarvita yhteistä kieltä ja hommat hoituu. Seksiseurasta ei ole puutetta. Onnea loppuelämällesi.
Miksi sitten mua haukutaan kehitysvammaiseksi vaikka en ole?
Koska sä olet lievästi kehitysvammainen.
Miksi puhut tommosta? En ole ja olen käynyt tutkimuksissa. Oletko sä ok?
Miksi sinut pantiin tutkimuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoutat TUOLA eikä tuolla, se kertoo naisille, että kielioppisi klikkaa pahasti. Et taida lukea mitään etkä olla kouluttautunut? Paljon tärkempää kuin pituus on keskustelutaito ja persoonallisuus ja hyvä koulutustaso.
On vakityö.. olen kouluttamaton mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vakityö.. olen kouluttamaton mitä sitte?
Kuten sanoin ihmiset ei ole täydellisiä.. olen tehnyt virheitä ja 45 tonnin velat on..
Pitäisi etsiä kai yksinkertainen lihava nainen joka juo alkoholia
Ihmettelen miten olen sitten saanut naisia paljon vaikka olen tälläinen?
En tiedä miten laina lyhenee ja pääseekö velkajärjestelyyn.. miten asiat muuttuu ja elämä. Vakituinen työ on. Tarvin lääkkeen ja apua.
Mulla ei ole enää edes kavereita ja juon vaan alkoholia. En välitä elämästä ja olen masentunut.
Työpaikka pysyy mut tuntuu pahalta ettei kelpaa naisille.