En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa pelkkää seksiseuraa, niin ei hän sitä 40+-ikäisestä miehestä hae. Espoossa varsnkin kun on tekniikan alan korkeakoluja, niin siellä on naisille isot panokaverimarkkinat.
Minkä ikäistä naiset sitten about hakevat? Onko tähän joku selkeä ikähaarukka?
25-35. On paljon kivan näköisiä ja ihan mukavia nuoria miehiä, jotka etsii vanhempaa seksiseuraa.
Tiedän, mutta miksi naiset sitten ottaisivat parisuhteeseen +40-vuotiaan miehen?
Siksi, koska parisuhteelta haetaan eri asioita kuin pelkältä seksisuhteelta.
Ei rakkaus mitään herätä jos ei halua tunne.
Minulla on velkaa ja tykkään juoda ja käydä baareissa en voi sille mitää!!!!
Varmaa siksi juon alkoholia että saisin kontaktia naisiin.. tinderissä ei noita kiinnosta.
Mulla oli joskus ennen kavereitaki kaikki on hylänny.. kaikki juo alkoholia en jaksa enää!!!
Tunnen olevani pahasti kuopassa ja itsesäälissä.. tarvin apua
Uli uli huhhahhei erämaasta tuuli tuo huudon vaiennneen
ULiuliuliiiii
Voisinpa vannoa että ap painelee sydämiä ainoastaan itseään tasokkaammille ja nuoremmille naisille ja ihmettelee kun ei matcheja tule.
Anna Allu persettä jollekin kaappihomolle niin saat seksiä. Muista kortsut ja liukkari!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus ennen kavereitaki kaikki on hylänny.. kaikki juo alkoholia en jaksa enää!!!
Haukut ja herjaat kaikkia, oletat että kaverit jaksaa sua vielä senkin jälkeen. Juot itse alkoholia yhtä lailla. Se että käyt töissä ei tee susta yhtään parempaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa vannoa että ap painelee sydämiä ainoastaan itseään tasokkaammille ja nuoremmille naisille ja ihmettelee kun ei matcheja tule.
En todellakaan mulle kelpaa lihava myös ja yli mua vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut ja herjaat kaikkia, oletat että kaverit jaksaa sua vielä senkin jälkeen. Juot itse alkoholia yhtä lailla. Se että käyt töissä ei tee susta yhtään parempaa ihmistä.
Aha selvä. Olen sit yksin.. tuo porukka mulle vaan haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sua muutaman vuoden vanhempi ja ylipainoinen. En todellakaan huolisi sua. Ihmeellinen ajattelutapa, että ylipainoiset naiset huolii kenet tahansa ja sulle armollisesti kelpaa ylipainoinen ja vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sua muutaman vuoden vanhempi ja ylipainoinen. En todellakaan huolisi sua. Ihmeellinen ajattelutapa, että ylipainoiset naiset huolii kenet tahansa ja sulle armollisesti kelpaa ylipainoinen ja vanhempi nainen.
No se on sun mielipide. Ota sit komea status mies. Mä olen pitkä en lihava
Harmittaa olen keski ikäinen ja pilannut kaiken elämässä.. nuorena sain naisia... olisi pitänyt käydä töissä ja olla erilainen eikä ottaa 40 tonnin velkoja
Peli ongelma ajoi mut lähemmäs 20 tonnin velkoihin.. nyt käyn töissä ei ole rahaa ja maksa. Korkoja
Mulla oli myös 10v sitte nuorempana naispuolisia kavereita ei ole enää.
Varmaa 25 tuhatta on tullut velkaa 5 vuodessa.
Nuoret ajaa bemareilla ja mä romulla.. ottaa niin päähän.. pelasin autorahat
No ei kai tälle voi mitää kun hyväksyä oma elämä.