En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Ahaa, eli naiset on sinulle pilluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa vannoa että ap painelee sydämiä ainoastaan itseään tasokkaammille ja nuoremmille naisille ja ihmettelee kun ei matcheja tule.
En todellakaan mulle kelpaa lihava myös ja yli mua vanhempi
Mä olen sua muutaman vuoden vanhempi ja ylipainoinen. En todellakaan huolisi sua. Ihmeellinen ajattelutapa, että ylipainoiset naiset huolii kenet tahansa ja sulle armollisesti kelpaa ylipainoinen ja vanhempi nainen.
No se on sun mielipide. Ota sit komea status mies. Mä olen pitkä en lihava
Olet tosiaan vähä-älyinen. Missään en kirjoittanut mistään statusmiehestä. Mä haluan tavallisen ja turvallisen miehen. En sun kaltaista sekopäätä jonka kanssa pitäisi pelätä henkensä puolesta. Lisäksi sun kanssa ei pystyisi keskustelemaan mistään, kun olet niin yksinkertainen.
Kai mä etsin sit liian tasokkaita naisia... pitäs ettiä lihava kouluttamaton nainen joka juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa vannoa että ap painelee sydämiä ainoastaan itseään tasokkaammille ja nuoremmille naisille ja ihmettelee kun ei matcheja tule.
Mä olen sua muutaman vuoden vanhempi ja ylipainoinen. En todellakaan huolisi sua. Ihmeellinen ajattelutapa, että ylipainoiset naiset huolii kenet tahansa ja sulle armollisesti kelpaa ylipainoinen ja vanhempi nainen.
Olet tosiaan vähä-älyinen. Missään en kirjoittanut mistään statusmiehestä. Mä haluan tavallisen ja turvallisen miehen. En sun kaltaista sekopäätä jonka kanssa pitäisi pelätä henk
Asia selvä. Mene laihduttamaan lihava punkero. Se on sun mielipide selvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tosiaan vähä-älyinen. Missään en kirjoittanut mistään statusmiehestä. Mä haluan tavallisen ja turvallisen miehen. En sun kaltai
Mä en ole väkivaltainen. En koskaan ole ollutkaan. Ihme olettamista. Et edes tunne minua??
Porukka haukkuu mua vaikka ei tunne mua.. iha uskomatonta
Happivaje ja pari pudotusta lapsena, tuollaista siitä tulee.
Nyt mulle riitti.. mä en jaksa enää ollenkaa ja välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kai mä etsin sit liian tasokkaita naisia... pitäs ettiä lihava kouluttamaton nainen joka juo alkoholia.
Ota joku 60v pubiruusu niin saat pesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tosiaan vähä-älyinen. Missään en kirjoittanut mistään statusmiehestä. Mä haluan tavallisen ja turvallisen miehen. En sun kaltai
Olet tosiaan äärettömän tyhmä ihminen. Sä valitat seksin puutetta ja mä sen sijaan saan seksiä. Sekös sua luuseria vituttaa. :D
Mä en ole väkivaltainen. En koskaan ole ollutkaan. Ihme olettamista. Et edes tunne minua??
Sä täällä aiemmassa ketjussa uhkailit muakin naista väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sun omista kirjoituksista tehdään päätelmiä minkälainen paskaläjä sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sori en ole kontulan juoppo. Mulla on vakityö!!!!
Vierailija kirjoitti:
Koska sä haukuit mua kehitysvammaiseksi ja oletit? Nimenomaan oletit. Oletko sekaisin? Mut on tutkittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sä haukuit mua kehitysvammaiseksi ja oletit? Nimenomaan oletit. Oletko sekaisin? Mut on tutkittu
Sori nainen. Kyllä haukkuminen sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota sä jaksat jankuttaa, että sulla on vakityö. Et tyhmä paskaläjä tajua, että vakityö ei tarkoita sitä etteikö ihminen voisi olla täysi luuseri ja juoppo.
Jos olen kehitysvammainen. Miksi olen saanut elämässä noin 30 naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota sä jaksat jankuttaa, että sulla on vakityö. Et tyhmä paskaläjä tajua, että vakityö ei tarkoita sitä etteikö ihminen voisi olla täysi luuseri ja juoppo.
Sä et tajua mä en ole luuseri ja juoppo. Mul on hieno asunto 20 euroa tunti työ.. ja en ole juoppo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haukkunut sua kehitysvammaiseksi. En ole myöskään olettanut yhtään mitään vaan ihan itse kerrot kaikenlaista ja käyttäydyt todella omituisesti. Sähän tässä täysin sekaisin olet. Sun mielestä ei selvästikään ole mitään väärää siinä, että uhkailet naisia väkivallalla. Se, että sut on tutkittu jonkun asian osalta ei tarkoita sitä etteikö sulla voisi olla muuta. Sen nyt vain kaikki näkee sun kirjoituksista, että et ole täysillä matkassa.
Turpa kiinni saatanan paskakasa!