En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Entäs toiset miehet? Löytyy varmasti helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat aina tänne tätä samaa juttua ja saat täällä aina samaa haukkumista osaksesi. Nautitko siitä? Vain sinä itse voit muuttua ja vaikuttaa omaan käytökseesi. Me ei aleta naiseksesi. Matkusta Thaimaahan, siellä sinua ei tunneta ja naiset ottavat sinut avosylin vastaan, ei tarvita yhteistä kieltä ja hommat hoituu. Seksiseurasta ei ole puutetta. Onnea loppuelämällesi.
Miksi sitten mua haukutaan kehitysvammaiseksi vaikka en ole?
Koska sä olet lievästi kehitysvammainen.
Miksi puhut tommosta? En ole ja olen käynyt tutkimuksissa. Oletko sä ok?
Normaaliälyisten ihmisten ei tarvitse missään tuollaisi
Ihan sama miten jankkaat en ole vammainen!!!
Et ehkä ole, mutta käyttäydyt silti usein niin kuin olisit.
Monet naiset juo alkoholia mä juon et olen rohkea muuten en uskalla lähestyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat aina tänne tätä samaa juttua ja saat täällä aina samaa haukkumista osaksesi. Nautitko siitä? Vain sinä itse voit muuttua ja vaikuttaa omaan käytökseesi. Me ei aleta naiseksesi. Matkusta Thaimaahan, siellä sinua ei tunneta ja naiset ottavat sinut avosylin vastaan, ei tarvita yhteistä kieltä ja hommat hoituu. Seksiseurasta ei ole puutetta. Onnea loppuelämällesi.
Koska sä olet lievästi kehitysvammainen.
Miksi puhut tommosta? En ole ja olen käynyt tutkimuksissa. Oletko sä ok?
Normaa
Olen varmaa masentunut ja pilannut asioita paljom
Olet kertonut, että sinulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia. Siksi on hienoa, että olet löytänyt työn, jossa olet hyvä. Mitä jos kokeilisit Vantaan aikuissosiaalityön palveluja, ehkä saisit niistä jotain apua:
"Kaikenlaisista elämäntilanteista on mahdollista päästä eteenpäin. Kun omat tiedot, taidot tai voimavarat eivät riitä, aikuissosiaalityö kulkee rinnalla ja antaa tukea arjessa pärjäämiseen. Tavoitteena on päästä hankalasta tilanteesta yli. Yhteistyössä asiakkaan, läheisten ja eri alojen ammattilaisten kanssa aikuissosiaalityö mahdollistaa omannäköisen elämän."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinua ole haukuttu kehitysvammaiseksi. Vaan sanottu heikkolahjaiseksi. Ja se taas johtuu siitä että kirjoitat kuin heikkolahjainen. Jankkaat samoja asioita ja et osaa ottaa annettua apua vastaan ym. Eli käytöksestäsi tällä palstalla antaa kuvan heikkolahjaisesta ja viha
Silti vaikka olen tälläinen mulla on työpaikka ja komea ja pitkä olen!!!
Vaikka olen yksinkertainen silti olen saanuy lukuisia naisia kauniitakin!!!
Olen myös saanut työttömänäkin tälläisenä ihmisenä lukuisia naisia kyllä!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin jotakin vajaaälyisiä naisia.
Kyllä sä olet se henkilö keneksi sut luulenkin ja sulla on naisystävä. Teet hänen selän takana kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet Tinderistä? Panoseuraa, vakipanoseuraa vai parisuhdetta?
Panoseuraa ja läheisyyttä.
Naiset hakee vakavampaa, joten siksi et saa mätsejä.
Ei sulla oo myöskään kuvat kunnossa. Et hymyile luontevasti kameralle niin että hymy näkyy myös silmistä. Oot jurottava kuvassa, mitä naiset pitää epämiellyttävänä.
Mistä tiedät ettei kuvat kunnossa? Kaikki naiset ei hae vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jotakin vajaaälyisiä naisia.
Sori mutta ihan normaaleita koulutettuja naisia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä olet se henkilö keneksi sut luulenkin ja sulla on naisystävä. Teet hänen selän takana kaikenlaista.
En ole kukaan allu
No nuorempana kelpasin. Ajat muuttuu kyllä.
Olen silti edelleen aika komea ja pitkä ja käyn töissäki.
Allu persereikä täällä taas jankuttaa. Kyllä sä seksiä saat kun vain antaudut poikarakkaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Naista ei "saada". Häneen tutustutaan.
Todellaki olen saanut todella paljon lukuisia naisia
Ihan sama miten jankkaat en ole vammainen!!!