Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta yhtään naisia tinderissä

Vierailija
23.10.2025 |

Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.

Kommentit (430)

Vierailija
261/430 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan muuttua todellaki!!

On positiivista että haluat muuttua. Siitä on kauan kun olen viimeksi käynyt täällä ja näköjään sinulla on sama tilanne kuin ennenkin. Uskon että sinulla saattaa olla liian kovat vaatimukset. Jos sinulla oli nuorena hyvännäköisiä tyttöystäviä se oli silloin se. Nyt ikäisesi naiset ovat paljon, paljon krantumpia kun elämänkokemusta on karttunut. Eikös sinulla ollut myös oppimisvaikeuksia? Ehdotin että lähtisit mukaan johonkin sellaisten ihmisten toimintaan joilla myös on oppimisvaikeuksia. Heissäkin on nättejä naisia.

Olen silti vieläkin komea.

Vierailija
262/430 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat, mutta et tee sen eteen mitään. Vuosikausia olet sanonut lähteväsi lenkille, kuntosalille, harrastuksiin. Mutta sitten ei kuitenkaan muu kiinnosta kuin yökerhot ja viina. Jostain toivot samanhenkisen naisen löytyvän, mutta enpä usko heikkolahjaisten naisten viihtyvän yökerhoissa. Koska usko jo totuus.

Olet heikkolahjainen mies. Et ihan tavallinen mies. Ei pahalla, mutta voisit ehkä paremmin jos sinulla olisi tukihenkilö tai ehkä jopa tuettu asuminen. Voisi helpottaa elämääsi. Tapaisit myös muita samankaltaisiasi. Olisiko se niin huono asia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/430 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon ihmisiä jotka juovat alkoholia niin kyllä osalla heilläkin on vientiä ja seksiseuraa, miksei minulla ole?

Koska olet heikkolahjainen. Sellainen ei ole viehättävää vastakkaiselle sukupuolelle. 

Vierailija
264/430 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäähän se naisenakin elää pitkiä aikoja sinkkuna, mutta jos sitä molemminpuolista kiinnostusta ei vaan synny.

Vierailija
265/430 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoet naisille tätä samaa kuin täälläkin pari kertaa viikossa, kukaan ei jaksa tuollaista. Suurin osa naisista ei halua seksiseuraa heti. En haluaisi miestä, jolla ei ole itsetunto kunnossa. Miehen täytyy olla luotettava, miehekäs, turvallinen, hyvän itsetunnon omaava, hauska, huumorintajuinen, puhelias, naista kunnioittava. täytyy olla työpaikka ja talous kunnossa.

Vierailija
266/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeetä sanoa tommosta minusta, kuule mitä sitte vaikka on kaljamaha monella miehillä on se ei ole este, mulla on velkaa paljon mitä sitte, en ole ulosototossa monet ihmiset on, minulla menee paremmin. työllä maksan velkaani ,tajutkaa se!!!

Vierailija
267/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoet naisille tätä samaa kuin täälläkin pari kertaa viikossa, kukaan ei jaksa tuollaista. Suurin osa naisista ei halua seksiseuraa heti. En haluaisi miestä, jolla ei ole itsetunto kunnossa. Miehen täytyy olla luotettava, miehekäs, turvallinen, hyvän itsetunnon omaava, hauska, huumorintajuinen, puhelias, naista kunnioittava. täytyy olla työpaikka ja talous kunnossa.

Ai miehellä täytyy olla työpaikka, kuule ei ole kaikilla, minun suurimmalla osalla kavereitsa ei ole työtä. miten voit pakottaa miehen käymään töissä jos töitä ei saa Oletko sekaisin? Ei naisetkaa käy töissä kaikki

Vierailija
268/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon ihmisiä jotka juovat alkoholia niin kyllä osalla heilläkin on vientiä ja seksiseuraa, miksei minulla ole?

Koska olet heikkolahjainen. Sellainen ei ole viehättävää vastakkaiselle sukupuolelle. 

No mitä sitte jos on vähän yksinkertainen, kyllä ennenkin kelpasin, en ole vammainen 

Vierailija
269/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat, mutta et tee sen eteen mitään. Vuosikausia olet sanonut lähteväsi lenkille, kuntosalille, harrastuksiin. Mutta sitten ei kuitenkaan muu kiinnosta kuin yökerhot ja viina. Jostain toivot samanhenkisen naisen löytyvän, mutta enpä usko heikkolahjaisten naisten viihtyvän yökerhoissa. Koska usko jo totuus.

Olet heikkolahjainen mies. Et ihan tavallinen mies. Ei pahalla, mutta voisit ehkä paremmin jos sinulla olisi tukihenkilö tai ehkä jopa tuettu asuminen. Voisi helpottaa elämääsi. Tapaisit myös muita samankaltaisiasi. Olisiko se niin huono asia? 

No käyn kyllä lenkillä ja ennen kävin salilla lopetin sen ja kaikki terapiat, no niin kiinnostaaki mitä sitte? No en ole täydellinen mies, en tarvitse tukihenkilöä en ole vammainen, pystyn hyvin asumaan yksin.

Vierailija
270/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan ihmiset hiljeni.

Vierailija
271/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käyn kyllä lenkillä ja ennen kävin salilla lopetin sen ja kaikki terapiat, no niin kiinnostaaki mitä sitte? No en ole täydellinen mies, en tarvitse tukihenkilöä en ole vammainen, pystyn hyvin asumaan y

jos kirjoittaa tällaisia aloituksia pahimmillaan monta päivässä vuosien ajan keskustelupalstalle ei kyllä ole ihan terve. Se että jankkaa kokoajan samaa kaavaa (miksi naiset ei enää kiinnostu, olen laskenut rimaakin, jne kunnes sitten suutut ja uhkailet muita kirjoittajia ym) se ei ole tervettä. 

ehkä tukihenkilö voisi auttaa sinua löytämään uusia harrastuksia ja sitä kautta uusia kavereita? Saisit elämääsi muutakin sisältöä kuin nettipalstoilla jankkaamisen.

Vierailija
272/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käyn kyllä lenkillä ja ennen kävin salilla lopetin sen ja kaikki terapiat, no niin kiinnostaaki mitä sitte? No en ole täydellinen mies, en tarvitse tuk

Ei ole tervettä mutta tajuatko en ole aina ollut tälläinen, en tarvitse tukihenkilöä en ole edelleen vammainen, mikset sitä usko?

Vierailija
273/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistithan kertoa ne pari tärkeää tietoa itsestäsi. Naiset pitävät rehellisistä miehistä!

Eli:

kaljamaha

Pa$ka auto

juot joka viikko

et harrasta mitään

paljo velkaa juomisesta ja muusta

olet pikkuisen väkivaltaisuuteen taipuvainen

Kaljamaha ei ole iso ja on aika pieni, sitäpaitsi monet miehet heillä on kaljamaha ja he seurustelee. Velkaa on kaikilla, velkaa maksetaan palkasta normaalisti. Käyn salilla ja lenkkeilen.

Ethän sinä käy salilla. Älä valehtele.

Tiedätkö ettei kaikilla ole velkaa? Minullakaan ei ole. En ole ottanut velkaa sen jälkeen kun maksoin opintolainani pois.

No kuka haluaa työtöntä ja ulosottolaista? mulla on velkaa mitä sitte vaikka summa on suuri? mä voin maksella sitä palkalla

Vierailija
274/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutkaa monet on ulosotossa ei saa töitä mitenkään, vaikka mulla on typeryydestä velkaa olen muuttunut ja en tee typeryyttä enää, makselen velkaa, ettehän te sitä tajua, haukutte vain en ymmärrä, vaikka en ole edes työtön ja ulosotossa

Vierailija
275/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käyn kyllä lenkillä ja ennen kävin salilla lopetin sen ja kaikki terapiat, no niin kiinnostaaki mitä sitte? No en ole täydellinen mies, en tarvitse tuk

No en ole aina ollut tälläinen, ihminen muuttuu.

Vierailija
276/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas h iljasta, ihmiset ei enää haukua, no hyvä vain en jaksa tommosta kuunnella, toiset on ulosotossa ja työttömiä ja miksi minua haukutaan jankkaajaksi heikkolahjaiseksi

Vierailija
277/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää ees oikein kavereita, koska ne juo vaan alkoholia

Vierailija
278/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On positiivista että haluat muuttua. Siitä on kauan kun olen viimeksi käynyt täällä ja näköjään sinulla on sama tilanne kuin ennenkin. Uskon että sinulla saattaa olla liian kovat vaatimukset. Jos sinulla oli nuorena hyvännäköisiä tyttöystäviä se oli silloin se. Nyt ikäisesi naiset ovat paljon, paljon krantumpia kun elämänkokemusta on karttunut. Eikös sinulla ollut myös oppimisvaikeuksia? Ehdotin että lähtisit mukaan johonkin sellaisten ihmisten toimintaan joilla myös on oppimisvaikeuksia. Heissäkin on nättejä naisia.

Varmasti on liian kovat vaatimukset, en halua ketä vaan ja mulla on tietty maku. No ovat monet naiset menneet eteenpäin ymmärrän sen hyvin, itse olen vähän pudonnut, en pidä itsestäni huolta, pelannut ja juonut, velkaa tullut ihan hitosti lisää, ymmärrän sitten miksen kelpaa. Haluan nyt kovasti muuttua ja maksella velkaa ja juoda vähempi alkoholia

Vierailija
279/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO EI TARVI HAUKKUA MINUA, taidan nyt lopettaa en jaksa enää.

Vierailija
280/430 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kaikki meni näin hiljaseksi?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi