Toni Niemisellä uusi nainen!
Tonilla riittää vientiä vaikka 5-kymppiä on mittarissa.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sievinenkin saanut jo paljon treffikutsuja naisilta kun erosta uutisoitiin
saa nähdä ketä hänet saa ja miten pian
Kummankaan elämä ei kuulu hevon veetä sulle eikä mulle. Miksi haluat revitellä näiden entisten urheiljoiden elämää ????👹👹👹
sievinen ainakin itse kertoi asiasta jollekin sanomalehdelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps, mitä naiset ajattelevat liittyessään Tonin seuraan?
Olympiavoittaja ja tarinoiden mukaan todella mukava seuramies, jaksaa heittää juttua.
Niin, tuolla käytöksellä on pinnallisesti mukava, oikeasti kaikkea muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisethan ovat aivan samannäköisiä. Viiskymppisenä ehtii hyvin vielä tehdä iltatähden - isänmaallinen mies, hoitanut osansa Suomen väestökriisistä.
Kaikilla vielä jotenkin sellainen vähän kasarityyli. On tämä erikoista. Montako naista Toni ehtii vielä pyörittää? Ja mistä löytyy seuraava? Koska sehän löytyy!
On sulla moukka ongelmia kun kaikken asiat pitäisi tietää ja tulla tänne heitä pilkkaamaan ja halventamaan. Oletko ylpeä itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olympiavoittaja ja tarinoiden mukaan todella mukava seuramies, jaksaa heittää juttua.
Et tunne häntä joten älä moukka analysoi. Mene kyyläämään seuraava julkkis haukuttavaksesi tänne. Eikö hävetä??
Hymy (irvistys) ja tyhjä katse silmissä kertoo kaiken ko herrasta. Toivottavasti Janet jatkaa elämää ja löytää paremman. Tonia odottaa lopulta yksinäinen vanhuus ellei kehity ja kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Toni elämä vaikuttaa sun elämään kun minun ei mitkään. Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👍🏻👍🏻👍🏻
Jos itse julkisuuteen elämäsi ja naiset tuot - niin olet julkista riistaa. Tiedät mitä teet, tiedät, että ihmiset puhuvat - get over it.
Jos et halua uutta parisuhdettasi julkisuuteen - pidä se piilossa. Tai vähintä mitä voit tehdä, niin älä poseeraa yhdessä kameroille.
Tämä. Julkisuuden ihmisen pitää osata hallita mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisethan ovat aivan samannäköisiä. Viiskymppisenä ehtii hyvin vielä tehdä iltatähden - isänmaallinen mies, hoitanut osansa Suomen väestökriisistä.
Kaikilla vielä jotenkin sellainen vähän kasarityyli. On tämä erikoista. Montako naista Toni ehtii vielä pyörittää? Ja mistä löytyy seuraava? Koska sehän löytyy!
On sulla moukka ongelmia kun kaikken asiat pitäisi tietää ja tulla tänne heitä pilkkaamaan ja halventamaan. Oletko ylpeä itsestäsi
Hyvä on, ollaan ylpeitä näistä nuorista naisista jotka innokkaana sedille heruttaa ja näyttää mallia tuleville tytöille, naisen asemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne häntä joten älä moukka analysoi. Mene kyyläämään seuraava julkkis haukuttavaksesi tänne. Eikö hävetä??
Toniko täällä riehuu 😀 ps.ei hävetä kun en leiki ihmisillä
Nieminen omaa positiivisen elämänasenteen kaikesta kokemastaan huolimatta ja osaa iskeä juttua. Ei ihme että naisia on riittänyt :)
Farmarit ja valkoiset tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Hymy (irvistys) ja tyhjä katse silmissä kertoo kaiken ko herrasta. Toivottavasti Janet jatkaa elämää ja löytää paremman. Tonia odottaa lopulta yksinäinen vanhuus ellei kehity ja kasva.
Vähän luulen, että Toni on useimmiten ollut se jätetty osapuoli. Yksinkö pitäisi olla loppuelämä toisen valinnan takia? Annetaan Tonin yrittää löytää se lopullinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Nieminen omaa positiivisen elämänasenteen kaikesta kokemastaan huolimatta ja osaa iskeä juttua. Ei ihme että naisia on riittänyt :)
Yleistä tietoa on, että tuossa ei ole kysymys positiivisesta elämänasenteesta, vaan uhriutumisesta. Nainen vuorollaan luulee pelastavansa hyvän tyypin. Itse on soppansa keittänyt, jos kaikella kokemallaan siihen viittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän luulen, että Toni on useimmiten ollut se jätetty osapuoli. Yksinkö pitäisi olla loppuelämä toisen valinnan takia? Annetaan Tonin yrittää löytää se lopullinen rakkaus.
Jätetty osapuoli? Näinkö on asiansa kertonut? Janet jätti ja puhuu Seiskalle toisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetty osapuoli? Näinkö on asiansa kertonut? Janet jätti ja puhuu Seiskalle toisin..
Sanoin, että useimmiten. En väittänyt, että aina.
Näyttää ihan Niemisen tyttären ystävättärelle. ; )
Tonia kiinnostavat tietyntyyppiset naiset ja ne naiset, jotka itse Toniin ihastuvat, eivät ehkä huomioi paria sivuseikkaa.
Yleensä näet kohtalaisesti toimeentuleva suhteellisen tasapainoinen ja luotettava mies huolehtii seuraavista parista asiasta:
Ensinnäkin, esimerkiksi usein juurikin ne kengät, ne kengät! Toiseksi, miehen auton alkuperäinen väri on syytä erottua loskaisellakin kelillä miehen auton pinnan loskakerroksen alta.
Niin yksinkertaista ja helppoa huomata, onko mies keskimääräisen luotettava. Naisen tarvitsee vain käyttää silmiään.
No kyllä minä ihmettelisin suuresti, jos mieheni menisi jonnekkin toisen naisen kanssa. Mikä muukaan se voi olla kuin tyttöystävä, etenkin, jos se on ulkonäöllisesti kopio minusta ja minua edeltäneestä naisesta?