Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Niemisellä uusi nainen!

Vierailija
22.10.2025 |

Tonilla riittää vientiä vaikka 5-kymppiä on mittarissa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011577459.html

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli heti kun näyttäytyy jonkun naisen kanssa, on se tyttöystävä? Mikään muu se ei voi olla?

No kyllä minä ihmettelisin suuresti, jos mieheni menisi jonnekkin toisen naisen kanssa. Mikä muukaan se voi olla kuin tyttöystävä, etenkin, jos se on ulkonäöllisesti kopio minusta ja minua edeltäneestä naisesta?

Vierailija
142/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sievinenkin saanut jo paljon treffikutsuja naisilta kun erosta uutisoitiin

saa nähdä ketä hänet saa ja miten pian

Kummankaan  elämä ei kuulu hevon veetä sulle eikä mulle.  Miksi haluat revitellä näiden entisten urheiljoiden elämää ????👹👹👹

sievinen ainakin itse kertoi asiasta jollekin sanomalehdelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reps, mitä naiset ajattelevat liittyessään Tonin seuraan?

Olympiavoittaja ja tarinoiden mukaan todella mukava seuramies, jaksaa heittää juttua.

Niin, tuolla käytöksellä on pinnallisesti mukava, oikeasti kaikkea muuta 

Vierailija
144/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisethan ovat aivan samannäköisiä. Viiskymppisenä ehtii hyvin vielä tehdä iltatähden - isänmaallinen mies, hoitanut osansa Suomen väestökriisistä.

Kaikilla vielä jotenkin sellainen vähän kasarityyli. On tämä erikoista. Montako naista Toni ehtii vielä pyörittää? Ja mistä löytyy seuraava? Koska sehän löytyy!

On sulla moukka ongelmia kun kaikken asiat pitäisi tietää  ja tulla tänne  heitä pilkkaamaan ja halventamaan. Oletko ylpeä itsestäsi 

Vierailija
145/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janilla jo jonoa.

Vierailija
146/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olympiavoittaja ja tarinoiden mukaan todella mukava seuramies, jaksaa heittää juttua.

Et tunne häntä joten älä moukka analysoi.   Mene kyyläämään seuraava julkkis haukuttavaksesi  tänne. Eikö hävetä??

Vierailija
147/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy (irvistys) ja tyhjä katse silmissä kertoo kaiken ko herrasta.  Toivottavasti Janet jatkaa elämää ja löytää paremman. Tonia odottaa lopulta yksinäinen vanhuus ellei kehity ja kasva. 

Vierailija
148/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Toni elämä vaikuttaa sun elämään kun minun ei mitkään.  Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👍🏻👍🏻👍🏻

Jos itse julkisuuteen elämäsi ja naiset tuot - niin olet julkista riistaa. Tiedät mitä teet, tiedät, että ihmiset puhuvat - get over it. 

Jos et halua uutta parisuhdettasi julkisuuteen - pidä se piilossa. Tai vähintä mitä voit tehdä, niin älä poseeraa yhdessä kameroille.

Tämä. Julkisuuden ihmisen pitää osata hallita mediaa.

Vierailija
149/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisethan ovat aivan samannäköisiä. Viiskymppisenä ehtii hyvin vielä tehdä iltatähden - isänmaallinen mies, hoitanut osansa Suomen väestökriisistä.

Kaikilla vielä jotenkin sellainen vähän kasarityyli. On tämä erikoista. Montako naista Toni ehtii vielä pyörittää? Ja mistä löytyy seuraava? Koska sehän löytyy!

On sulla moukka ongelmia kun kaikken asiat pitäisi tietää  ja tulla tänne  heitä pilkkaamaan ja halventamaan. Oletko ylpeä itsestäsi 

Hyvä on, ollaan ylpeitä näistä nuorista naisista jotka innokkaana sedille heruttaa ja näyttää mallia tuleville tytöille, naisen asemasta.

Vierailija
150/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne häntä joten älä moukka analysoi.   Mene kyyläämään seuraava julkkis haukuttavaksesi  tänne. Eikö hävetä??

Toniko täällä riehuu 😀 ps.ei hävetä kun en leiki ihmisillä 

Vierailija
151/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieminen omaa positiivisen elämänasenteen kaikesta kokemastaan huolimatta ja osaa iskeä juttua. Ei ihme että naisia on riittänyt :)

Vierailija
152/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
153/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarit ja valkoiset tennarit.

Vierailija
154/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy (irvistys) ja tyhjä katse silmissä kertoo kaiken ko herrasta.  Toivottavasti Janet jatkaa elämää ja löytää paremman. Tonia odottaa lopulta yksinäinen vanhuus ellei kehity ja kasva. 

Vähän luulen, että Toni on useimmiten ollut se jätetty osapuoli. Yksinkö pitäisi olla loppuelämä toisen valinnan takia? Annetaan Tonin yrittää löytää se lopullinen rakkaus.

Vierailija
155/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieminen omaa positiivisen elämänasenteen kaikesta kokemastaan huolimatta ja osaa iskeä juttua. Ei ihme että naisia on riittänyt :)

Yleistä tietoa on, että tuossa ei ole kysymys positiivisesta elämänasenteesta, vaan uhriutumisesta. Nainen vuorollaan luulee pelastavansa hyvän tyypin. Itse on soppansa keittänyt,  jos kaikella kokemallaan siihen  viittaat. 

Vierailija
156/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen, että Toni on useimmiten ollut se jätetty osapuoli. Yksinkö pitäisi olla loppuelämä toisen valinnan takia? Annetaan Tonin yrittää löytää se lopullinen rakkaus.

Jätetty osapuoli? Näinkö on asiansa kertonut? Janet jätti ja puhuu Seiskalle toisin..

Vierailija
157/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni on hyvä jätkä.

Vierailija
158/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetty osapuoli? Näinkö on asiansa kertonut? Janet jätti ja puhuu Seiskalle toisin..

Sanoin, että useimmiten. En väittänyt, että aina.

Vierailija
159/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan Niemisen tyttären ystävättärelle. ; )

Vierailija
160/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonia kiinnostavat tietyntyyppiset naiset ja ne naiset, jotka itse Toniin ihastuvat, eivät ehkä huomioi paria sivuseikkaa.

Yleensä näet kohtalaisesti toimeentuleva suhteellisen tasapainoinen ja luotettava mies huolehtii seuraavista parista asiasta:

Ensinnäkin, esimerkiksi usein juurikin ne kengät, ne kengät! Toiseksi, miehen auton alkuperäinen väri on syytä erottua  loskaisellakin kelillä miehen auton pinnan loskakerroksen alta. 

Niin yksinkertaista ja helppoa huomata, onko mies keskimääräisen luotettava. Naisen tarvitsee vain käyttää silmiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä