Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Niemisellä uusi nainen!

Vierailija
22.10.2025 |

Tonilla riittää vientiä vaikka 5-kymppiä on mittarissa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011577459.html

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kuka?

Joku Nonna ravipiireistä.

Jos nimi Nonna niin täytyy olla helppo.

Vierailija
122/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janet avautuu Seiskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli heti kun näyttäytyy jonkun naisen kanssa, on se tyttöystävä? Mikään muu se ei voi olla?

Vierailija
124/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä nyt vanhaa naista katselisi?

Vierailija
125/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toni tietää että kummulle pitää tulla LUJAA

Ja vee pitää avata jo mieluummin ennen ponnistusta.

Vierailija
126/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on?

Vierailija
127/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps, mitä naiset ajattelevat liittyessään Tonin seuraan?

Miten Toni elämä vaikuttaa sun elämään kun minun ei mitkään.  Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
128/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Niemisen avovaimo: Tiistaina vannottiin rakkautta toinen nainen yllätti täysin

Janet-avovaimolle kaikki tuli yllätyksenä.

Tonin käytös on siksikin hämmentävää, että vielä tiistaina hän vannoi rakkautta, mutta keskiviikkona kaikki oli toisin, Janet ihmettelee.

Toni antoi auliisti haastatteluita, joissa kehui Janetin osuutta hänen selkiintyneeseen elämänvaiheeseen.

Toni ja Janet kihlautuivat elokuussa 2021.

Vielä kuukausi sitten heidät nähtiin yhdessä seurapiiritapahtumassa, Domakersin 25-vuotisjuhlissa. Siellä pariskunta jutteli avoimesti elämästään ja kaikki vaikutti olevan kunnossa.

Yhteisiä yökyläilyjä

Nyt Janet kertoo, että suhteessa on ollut haasteita, joista yksi olennaisin liittyy siihen, ettei Tonia ole enää juurikaan näkynyt heidän yhteisessä kodissaan.

Tonilla on ollut viime aikoina todella kiireistä usein töiden parissa, meillä ei vain ole ollut yhteistä aikaa, Janet kertoo.

Toni on kouluvalmentajana Helsingin Uudessa yhteiskoulussa sekä pyörittää ravitallia Vermossa.

Miten ihmissuhdetta edes voi ylläpitää, jos ei koskaan olla yhdessä.

Tilanne on luonnollisesti kiristänyt pariskunnan välejä, ja erään riidan päätteeksi Toni päätti muuttaa kaverinsa tyhjäksi jääneeseen asuntoon.

Sanoin, että mene vain ja lupasin hänelle vanhan telkkarini mukaan. Sitä Toni ei kuitenkaan ottanut.

Tätä tilannetta on kestänyt kolmisen viikkoa, mutta Janetin mukaan erosta ei ainakaan vielä voida puhua.

Olemme käyneet toistemme luona yökylässä ja viimeksi tiistaina vannoimme rakkautta.

Mutta kun olen ottanut suhteemme jatkon puheeksi, Toni on muuttunut täysin kylmäksi. En enää edes tunnista häntä samaksi ihmiseksi, Janet ihmettelee.

Toinen nainen yllätti

Janet kertoo, että yhä edelleen Tonilla on tavaroita Janetin luona.

Keskiviikkona Toni yllätti saapumalla seurapiiritapahtumaan  toisen naisen, joka esiteltiin paikalle olleille median edustajille Nonnana. Janetille tämä kaikki tuli yllätyksenä.

Vierailija
129/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janet ei osaa varmuudella sanoa sitäkään, onko Toni jo löytänyt toisen.

Rehellisesti sanoen, en tiedä onko Toni pettänyt minua vai ei. Itse en ole häntä pettänyt.

Joka tapauksessa olen pettynyt ja yllättynyt Tonin käytöksestä. Mutta edelleen rakastan häntä.

Vierailija
130/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sievinenkin saanut jo paljon treffikutsuja naisilta kun erosta uutisoitiin

saa nähdä ketä hänet saa ja miten pian

Vierailija
131/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievisen kamuja, openako nämä on molemmat.

Vierailija
132/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkimiehillä noita naisia piisaa. Matti Nykäsellä oli akkoja joka sormelle, Toni Niemisellä myös ja tiettävästi Janne Ahonenkin on pettänyt naistaan ja lähtenyt menemään. Harri Olli taisi riidellä vaimonsa kanssa, en tiedä onko samanlainen häntäheikki, mutta varmaan on.

Vierailija
133/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan  elämä ei kuulu hevon veetä sulle eikä mulle.  Miksi haluat revitellä näiden entisten urheiljoiden elämää ????👹👹👹

Vierailija
134/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan  elämä ei kuulu hevon veetä sulle eikä mulle.  Miksi haluat revitellä näiden entisten urheiljoiden elämää ????👹👹👹

itse kertovat lehdissä - sivulta 

Vierailija
135/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkimiehillä noita naisia piisaa. Matti Nykäsellä oli akkoja joka sormelle, Toni Niemisellä myös ja tiettävästi Janne Ahonenkin on pettänyt naistaan ja lähtenyt menemään. Harri Olli taisi riidellä vaimonsa kanssa, en tiedä onko samanlainen häntäheikki, mutta varmaan on.

Entä sun suvun ihmiset ?????

Vierailija
136/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kertovat lehdissä - sivulta 

Ja sinä vanha akka muistelet niitä höystäen tänne.... kerro mitä tästä saat ?????

Vierailija
137/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain fanilla meni tunteisiin.

Vierailija
138/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa Tonin olla. Ei se ole paha ihminen. Veikkaan että sillä on ADHD mutta on sen ikäinen mies että ei tajua hakea siihen apua.

Onko joku täältä jollain tavalla Tonia häiriköinyt?

Saisinko sinun elämää samoin sanoin täällä  repostella  ???? Vastaa. 

Vierailija
139/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "kouluvalmentaja" siis ikään kuin opettajan ja koulunkäyntiavustajan välimalli? Toni varmasti sopii noihin hommiin liikuntatunneilla. Ja uskoisin että hänen persoonansa on sellainen että pärjää hyvinkin liikunnallisen lahjakkuuden lisäksi.

Vierailija
140/266 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reps, mitä naiset ajattelevat liittyessään Tonin seuraan?

Miten Toni elämä vaikuttaa sun elämään kun minun ei mitkään.  Jättäkää moukat ihmiset rauhaan. 👍🏻👍🏻👍🏻

Jos itse julkisuuteen elämäsi ja naiset tuot - niin olet julkista riistaa. Tiedät mitä teet, tiedät, että ihmiset puhuvat - get over it. 

Jos et halua uutta parisuhdettasi julkisuuteen - pidä se piilossa. Tai vähintä mitä voit tehdä, niin älä poseeraa yhdessä kameroille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän