Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka ottaa kaiken huumorilla?

Vierailija
22.10.2025 |

Onko ärsyttävä, vai onko hänelle oikea asenne elämään?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Suomessa kun ei hyväksytä eikä suvaita erilaisia.Se taas on teidän ongelmanne,ei minun!🤗

Vierailija
22/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän päälle raskas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen olisi piristys hautajaisissa.

Vierailija
24/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen olisi piristys hautajaisissa.

Toi oli hyvä😂🤣🤗kyllä nauratti.

Vierailija
25/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omiin vastoinkäymisiin suhtautuu huumorilla niin ei haittaa. Mutta jos toisten vastoinkäymisetkin kuittaa huumorilla se on vähän mautonto. Joltain on juuri äiti kuollut ja jos siitä rupeaa vitsiä vääntämään niin harva tykkää. 

Vierailija
26/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nurinkurisessa pellemaailmamenossa on loputtomasti aihetta huumorille.

Vierailija
27/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämän pienistä vastoinkäymisistä selviää huumorilla, ja välillä vähän isommistakin, niin mikä ettei.

Sellaiset käyvät kyllä hermoille, joilla tuntuu olla suorastaan pakkomielle tehdä jatkuvaa pilkkaa muiden ihmisten vastoinkäymisistä, jopa tragedioista. Ja muut ovat sitten tosikkoja kun eivät pidä tätä läppää hauskana.

Kyllähän jotkut vastoinkäymiset ovat aika huvittavia

Vierailija
28/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarma ihminen lyö kaiken leikiksi. Ei pysty mistään keskustelemaan asiallisesti.  

Pahansuopainen pakenee vaikeita asioita sarkasmiin.

Vierailija
29/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omiin vastoinkäymisiin suhtautuu huumorilla niin ei haittaa. Mutta jos toisten vastoinkäymisetkin kuittaa huumorilla se on vähän mautonto. Joltain on juuri äiti kuollut ja jos siitä rupeaa vitsiä vääntämään niin harva tykkää. 

Jotkut toisaalta ei kestä mitään. Kun olin teini, yksi samassa harrastusporukassa ollut tyttö sai raivarin kun puhuttiin äitienpäivästä, omansa oli kuollut edellisenä vuonna. Siis ihan vaan puhuttiin, siitä että mitä kukakin aikoo tehdä. Sitten tämä alkaa huutaa, että ettekö ymmärrä että miten rankkaa tämä on mulle, hyvähän teidän on jne.

Vierailija
30/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikea tilanne, niin huumorilla ottaminen voi olla keino selviytyä. Sen avulla voi peittää surun, jota ei halua näyttää muille.

Vierailija
31/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikea tilanne, niin huumorilla ottaminen voi olla keino selviytyä. Sen avulla voi peittää surun, jota ei halua näyttää muille.

Hyvä ja osuva havainto!

Vierailija
32/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vain jotain alapää"huumoria", niin kyllähän sellainen aika keskenkasvuiselta vaikuttaa. Muu huumori erikseen. 

Vierailija
33/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippunee surusta

Vierailija
34/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on karikatyyriä ja *****lua *erseeseen ammutulle Mr Perfect-karhulle, joka on 24/7 huonolla tuulella ja käyttää pientä yhteisöä oman huonon olonsa oksennusastiana. Samalla se on live-demo hänelle siitä, että asiat hoituvat hymyssä suin ilman ärhentelyä, *ittuilua ja huonoa oloa muille vasemmalla ja oikealla.

Vierailija
35/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on moni syyttänyt siitä, että en ota mitään vakavasti. Eivät vaan tunne minua. Jos en jaksa jokaisesta lapsellisesta teoriasta tai keksitystä epäkohdasta kiihtyä, niin en vaan jaksa. Maailmassa on niin paljon isompiakin ongelmia, ja sitten kun ne tulevat tarpeeksi lähelle, niin kyllä tosikotkin alkavat kaivata aikoja, jolloin kiihtyivät jostain maah anmu uuttopolitiikoista tai epäreiluista eläkkeistä.

Vierailija
36/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarma ihminen lyö kaiken leikiksi. Ei pysty mistään keskustelemaan asiallisesti.  

Pahansuopainen pakenee vaikeita asioita sarkasmiin.

Alanuolista päätellen osui ihon alle.

Vierailija
37/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkisin ensin omaa mieltäni ja miettisin, että miksi minua ärsyttää? Millä keinoilla pääsen ärsytyksestä eroon? Miten voin seuraavalla kerralla ärsytyksen iskiessä kääntää sen voimavaraksi.

Pitkälle pääsee jo sillä, että ymmärtää ja hyväksyy kaikenlaiset tunne tilat itselle. 

Vierailija
38/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun olen itse sellainen.

Vierailija
39/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan aika monet asiat huumorilla. Vaivun helposti synkkyyteen, joten yritän sitten ottaa ilon irti sieltä, mistä voi. En kauhistu monista sellaisista asioista, joista muut kauhistuvat, vaan yritän mennä vaikeitakin asioita päin. Ajattelen, että komiikan löytäminen monesta tilanteesta auttaa.

Ristiriitainen kirjoitus. 

Vierailija
40/64 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla ottaminen on eri asia kuin kaiken vetäminen vitsiksi. Huumori on hieno juttu, jatkuva vitsailu ei.