Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoitti erosta kun isä makaa kuolinvuoteella

Vierailija
21.10.2025 |

On ehkä enää päivistä kysymys Meillä mennyt jo pidempään huonosti, mutta aiemmin mies ei ole halunnut erota. Nyt melkein heti kun isä siirrettiin saattohoito-osastolle mies ilmoitti että nyt just hänelle riitti tämä avioliitto ja hän hakee eroa vaikka yksin. Tässä sitten samalla kun suren isääni jonka kuolema on minulle iso kriisi. 

Olen järkyttynyt ja shokissa. Koen vahvaa turvattomuutta, jota olen kyllä kokenut miehen kanssa aiemminkin. Tämä vaan oli jotain niin hirveää että en ikinä olisi voinut kuvitella että tekisi minulle näin ihan jo meidän historian ja lasten takia, vaikka avioliitto olisikin myöhemmin päätynyt eroon. En vaan ymmärrä miten joku voi tehdä noin?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
2/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot sen kuin paskentuu iltaa kohti.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo että sä et ole hyvä näissä tarinoissas

Vierailija
4/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on salainen veljesi.

Vierailija
5/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
6/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle.

Sinuna keskittyisin jättämään jäähyväisiä isälle, ne on ainukertaiset.

Eron käsittely tulee sitten myöhemmin.

Huolehdi nyt itsesi ja lapset.

Vierailija
7/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisesti pahantahtoinen mieli voi tehdä noin. Älä sure pahantahtoisen miehen jättämistä, sure isääsi.

Vierailija
8/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme eniten stressiä aiheuttavaa asiaa ovat läheisen kuolema, parisuhteen päättyminen ja muutto. Nyt olisi mahdollisuus hoitaa koko trio kerralla alta pois. 

Vierailija
9/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo 15 vuotta. Voin pahoin kun ymmärrän miten vähän hän oikeasti on välittänyt. Mutta eihän se auta kun hyväksyä vaan. Kyllä keskityn nyt isääni, peläten kokoajan täydellistä romahdusta. En ole pystynyt syömään moneen päivään ja minulla psykosomaattisia oireita. 

Olen yleensä vahva ja kannatellut muita, nyt vaan tuntuu että on liikaa. Tuntuu että samalta minulta menee menneisyys, koska isäni on viimeinen elossa oleva henkilö lapsuuden perheestäni ja tulevaisuus miehen lähtiessä. Tuntuu todella yksinäiseltä vaikka onneksi minulla on rakkaita ystäviä jotka kyselevät kokoajan kuulumisia ja ovat tietty syystäkin huolissaan.

En voi myöskään olla pohtimatta mikä ajaa miehen jättämään vaimonsa hädän hetkellä? Se on varmasti asia mitä en ikinä voi ymmärtää. T. Ap

Vierailija
10/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää äijä. Et menetä mitään.

Joku raja sillä kusipäisyydelläki pitäis olla.

Vierailija
11/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme eniten stressiä aiheuttavaa asiaa ovat läheisen kuolema, parisuhteen päättyminen ja muutto. Nyt olisi mahdollisuus hoitaa koko trio kerralla alta pois. 

Kyllä ehdin jo katsoa asuntoja ja muuttohan tässä pakosti tulee. En kestä tässä tilanteessa kylmää ja ilkeää käytöstä mieheltä jos joudutaan elämään saman katon alla. Ahdistaa todella paljon. T. Ap

Vierailija
12/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipää äijä. Et menetä mitään.

Joku raja sillä kusipäisyydelläki pitäis olla.

Niin sitä luulisi? Mutta ilmeisesti ei.

Vierailija
13/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän sama tilanne. Sain juuri tietää lähisukulaiseni parantumattomasta syövästä. Saattohoitopaikkaa on jo haettu. Mies sanoi kylmän viileästi että häntä ei kenenkään kuolema kosketa lainkaan. Sitten sekosi ihan täysin.

Rupesi riehumaan kotona, hajotti tavaroita ja huusi törkeyksiä lasten kuullen. Huusi että haluaa erota ja sanoi ettei osallistu perheen kuluihin enää ollenkaan. Ei kuitenkaan irtisanonut itseään vuokra-asunnosta joten en voi hakea uutta asumistukea tai mitään. En saa maksettua laskuja pelkästään minun rahoillani. Olen täysin kusessa ja samalla joudun kestämään läheiseni kuoleman.

Vierailija
14/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on tosiaan noin paskoja, impulsiivisia. Moni mies ei ole tottunut asettumaan toisen ihmisen asemaan, ei välttämättä edes omien lastensa. Voi jopa olla ns. laukaiseva syy erolle hankaluuksissa painivassa liitossa että vaimo on muuttunut ankeammaksi isänsä kuolinvuoteella

Kyllä. Ja nyt kun appiukko ei ole paheksumassa, niin mies uskalsi tehdä raukkamaisen siirron. Ei edes viitsinyt odottaa myöhempää aikaa.

Uskon, että tämä on totta, sillä edes provoilijat eivät keksisi tällaista. Monestihan se totuus on taruakin ihmeellisempää. True Crime dokkareissakin on sellaisia käänteitä, ettei edes leffojen tekijät keksisi niin käsittämättömiä asioita.

Vierailija
15/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raskas tilanne. Koita muistaa, että raskainkin hetki elämässä menee ohi. Nyt on tärkeää että syöt ja lepäät riittävästi suremisen ohessa. Kehollisten tarpeiden sivuuttaminen pahentaa oloa.

Toivon sinulle voimia ja huojennuksen hetkiä. Kannattaa nyt keskittää ajatukset isääsi, eron puiminen saa odottaa.

Vierailija
16/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada ammattiapua, vaikka etäajan työterveyteen jos kuuluvat? Voimia! 

Vierailija
17/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus on lapsissasi ja jossain positiivisessa itsellesi.

Vierailija
18/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies saa mennäkin.

Vierailija
19/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/86 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on salainen veljesi.

Niinpä, haluaa lähteä lätkimään, kun kaikki tulee nyt perunkirjoituksessa julki.