Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta jokaisen pitäisi saada olla lasten kanssa kotona niin kauan kuin mahdollista!

Vierailija
15.04.2007 |

Miksei yhteiskunta voi tukea tälläistä, tervettä ajattelua. Perheet yhteen! Onhan aivan kamalaa ja absdurdia että isä ja äiti ovat töissä eivätkä lastensa luona. Mikä on tärkeys järjestys!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teille maksaa Kelan tukea siitä, että vaivaudutte tarttumaan imuriin? Sitäkin kun joku tekee työkseen.

Vierailija
2/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja haluaisivat taantua kotiin lasten kanssa. Mutta sellaisille HYVÄ NEUVO: säästäkää sitten sellainen pääoma että pystytte ELÄTTÄMÄÄN ITSENNE JA PERHEENNE ja elintapanne! Se ei ole MUIDEN tehtävä.

Juurihan tässä ehdotettiin, että työ on ammatillisettava!! Silloinhan siitä maksetaan veroa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan teistä ei ole vielä kertonut, millä tämä uusi uljas muutos kustannetaan?

Vierailija
4/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku av-mamma saa mussuttaa suklaata kotona ja ihmetellä miksi töihin pitäisi edes mennä???

Vierailija
5/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo suuri asia että hoitaa lasta kotona, siitä pitäisi saada jonkinnäköinen " yleispalkka" . Olemme molemmat kotona lapsen kanssa, voiko lapsi saada hienompaa liikkeellelähtöä elämäänsä ja tulevaisuuteensa? Oikein säälittävät nämä vanhemmat jotka tekevät niin paljon töitä etteivät koskaan näe OMIA LAPSIAAN.

Vierailija
6/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jos henkilö on ammatiltaan kokki, ei hänelle makseta palkkaa kun hän laittaa kotona perheelleen ruokaa

-jos henkilö on siivooja, ei kukaan maksa hänelle kun hän työpäivän jälkeen siivoaa omia nurkkiaan

-jos henkilö on terveydenhoitaja, ja mittaa vapaa-ajallaan kuumeen itseltään/lapseltaan, hän ei ole töissä eikä saa palkkaa

Siksi myöskin lastentarhanopettajalle ei makseta, kun hän työpäivän jälkeen hoitaa omia lapsiaan. Töissä hän on silloin, kun hoitaa muiden lapsia. Very simple.

Vierailija
7/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että joku av-mamma saa mussuttaa suklaata kotona ja ihmetellä miksi töihin pitäisi edes mennä???

vastaat maukuvalla äänellä puhelimeen jos jaksat ja perse sen kuin leviää, kun istua nakotat pöytäsi ääressä 8 h päivässä, vessaan nouset vaan kun on aivan pakko. Jauhat paskaa muiden tyhmien konttori-ämmien kanssa ja olet tyytyväinen, että joku muu hoitaa lapsesi, kun itse et jaksa 100 metriä kävellä, etkä maitopurkkia painavampaa nostaa, puhumattakaan jatkuvasta lasten nostelusta, kantamisesta ja rattaiden työntämisestä.

Mutta ylpeä jaksat olla, että maksat 1000 euron liksastasi pienet verot ja sitten mangut ja valitat kun " sinun veroeuroillasi" tehdään sitä ja tätä ja muut ne vaan makaa himassa...

Kaupungilla kun olet töissä niin kenkääkään ei tule, vaikka et pistäisi tikkua ristiin koko päivään. Kahvitunnit kestää kaksi tuntia ja lounas vähintään tunnin.. ja syödähän sinä jaksat! Kinkkukiusausta kuluu enemmän kuin leveä perseesi jaksaa kuluttaa.

Vierailija
8/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi maksaa palkaa 24h työpanoksesta.

Herätkää nyt vaaleanpunaisesta unestanne. Rahaa saa kun tekee töitä. Omien lasten hoitaminen ei ole rinnastettavissa työssäkäymiseen.

Vierailija
9/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-jos henkilö on ammatiltaan kokki, ei hänelle makseta palkkaa kun hän laittaa kotona perheelleen ruokaa

-jos henkilö on siivooja, ei kukaan maksa hänelle kun hän työpäivän jälkeen siivoaa omia nurkkiaan

-jos henkilö on terveydenhoitaja, ja mittaa vapaa-ajallaan kuumeen itseltään/lapseltaan, hän ei ole töissä eikä saa palkkaa

Siksi myöskin lastentarhanopettajalle ei makseta, kun hän työpäivän jälkeen hoitaa omia lapsiaan. Töissä hän on silloin, kun hoitaa muiden lapsia. Very simple.

Vierailija
10/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: paljonkohan tämä palkka pitäisi olla? ja mikä taho sen mahdollisesti maksaisi?

Laita miehesi maksamaan sulle liksaa lapsien hoidosta. kyllähän työnteettäjä perinteisesti sen palkanmaksaa eikä muut tahot.

Niinhän se menee kaikessa että oman perheen huolto ei ole työtä muuten vastaava on. tosiaan oman kodin siivouksesta ei saa palkkaa, muiden saa. aamupalan teosta maksetaan jos sen tekee vaikka hotellissa, kotona ei.

Omakotitalon rakentaminen itselle ei ole palkkatyötä, muille on jne..

Ja noinhan se pitääkin olla. Ihan luonnollista. Mistä ihmeestä tää kotonaolosta palkkaa juttu on keksitty.

Ja kyllä se lapsien teko ja synnyttäminen on just niin helppoa että ihmiset alkais tekemään lapsia tuollasella kannustimella ihan rahantakia (esim. ausseissa lapsen saamisesta maksetaan 4000dollarin (reilu 2000¿) kertatuki ja jo se riittää siiheen että lapsia sosiaalitapaukset tekee lapsia rahantakia)! Se varmasti vaan kärjistäisi tämän palkkaäiti-sosiaaliluokan ongelmatapaukseksi.

Vierailija
11/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammojen palkkapäiviä varten? Puhut kuin ' kaupunki' olisi joku pohjaton rahakirstu.

Vierailija
12/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

vastaat maukuvalla äänellä puhelimeen jos jaksat ja perse sen kuin leviää, kun istua nakotat pöytäsi ääressä 8 h päivässä, vessaan nouset vaan kun on aivan pakko. Jauhat paskaa muiden tyhmien konttori-ämmien kanssa ja olet tyytyväinen, että joku muu hoitaa lapsesi, kun itse et jaksa 100 metriä kävellä, etkä maitopurkkia painavampaa nostaa, puhumattakaan jatkuvasta lasten nostelusta, kantamisesta ja rattaiden työntämisestä.

Mutta ylpeä jaksat olla, että maksat 1000 euron liksastasi pienet verot ja sitten mangut ja valitat kun " sinun veroeuroillasi" tehdään sitä ja tätä ja muut ne vaan makaa himassa...

Kaupungilla kun olet töissä niin kenkääkään ei tule, vaikka et pistäisi tikkua ristiin koko päivään. Kahvitunnit kestää kaksi tuntia ja lounas vähintään tunnin.. ja syödähän sinä jaksat! Kinkkukiusausta kuluu enemmän kuin leveä perseesi jaksaa kuluttaa.

Tämä katkeruus, törkeä kielenkäyttö ja täydellinen tietämättömyys työelämästä kertonee tästä (ja monesta muustakin) kotiäidistä kaiken oleellisen.

Mites kotiäidit, halveksitteko miehiännekin kun he käyvät " töissä laiskottelemassa" ?

Vierailija
13/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitäisi maksaa palkaa 24h työpanoksesta.

Herätkää nyt vaaleanpunaisesta unestanne. Rahaa saa kun tekee töitä. Omien lasten hoitaminen ei ole rinnastettavissa työssäkäymiseen.

Vierailija
14/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mites kotiäidit, halveksitteko miehiännekin kun he käyvät " töissä laiskottelemassa" ? " !

Ja minäkin voin vain ihmetellä tuota katkeruuden määrää mikä tuolla oliko se 46 oikein uhosi...

Vierailija
15/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä tuollaista itsekkyyttä oikein opitaan? " minun verorahat, minun tarpeet ja halut, minä en ainakaan maksa sitä ja tätä" ... Eikö suomalainen ikinä putoa puusta? Ei näköjään... " minä, minä, minun, minun" ...

MINUN lapseni, MINUN oikeuteni olla kootna, MINÄ MINÄ MINÄ!

Siinä missä SINÄ peräät SINUN oikeuksiasi hoitaa SINUN lapsesi kotona mahdollisimman pitkään niin samalla vaadit MINUA ja meitä uita maksamaan sinulle sen huvin. Luuletko, että raha kasvaa puissa? Ihan omalla työllä me muut perheemme elätetään ja siinä samalla myös maksetaan SINUN kotonaolemisesi... joka vasta itsekästä onkin!

Vierailija
16/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaishoidontukea kunnalta. Hoitovapaaoikeus vain puuttuu, monet käyttävät virkavapaita ym.

Vierailija
17/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Tämä katkeruus, törkeä kielenkäyttö ja täydellinen tietämättömyys työelämästä kertonee tästä (ja monesta muustakin) kotiäidistä kaiken oleellisen.

Mites kotiäidit, halveksitteko miehiännekin kun he käyvät " töissä laiskottelemassa" ?

heidän mielestään ovat heitä alempana arvoasteikossa, eli työttömät ja kotiäidit.

Menepä kaupungin hommissa pyytämään, että arvon sihteeri tekisi jonkun työn, niin hyvä on jos saman viikon aikana saat paperin takaisin!!

Vierailija
18/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaupunkihan ne palkat maksaisi, kuten perhepäivähoitajienkin.

Veronmaksajien rahoista ne menee perhepäiväjhoitajienkin palkat, muta sillä erotuksella että pph hoitaa lapsia, joiden vanhemmat ovat palkkatyössä ja maksavat veroillaan myös yhteisiä palveluita lastensa hoidon lisäksi.

Vierailija
19/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mistä tuollaista itsekkyyttä oikein opitaan? " minun verorahat, minun tarpeet ja halut, minä en ainakaan maksa sitä ja tätä" ... Eikö suomalainen ikinä putoa puusta? Ei näköjään... " minä, minä, minun, minun" ...

MINUN lapseni, MINUN oikeuteni olla kootna, MINÄ MINÄ MINÄ!

Siinä missä SINÄ peräät SINUN oikeuksiasi hoitaa SINUN lapsesi kotona mahdollisimman pitkään niin samalla vaadit MINUA ja meitä uita maksamaan sinulle sen huvin. Luuletko, että raha kasvaa puissa? Ihan omalla työllä me muut perheemme elätetään ja siinä samalla myös maksetaan SINUN kotonaolemisesi... joka vasta itsekästä onkin!

kun toisen ihmisen palkan maksuun.

Vierailija
20/90 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä se lapsien teko ja synnyttäminen on just niin helppoa että ihmiset alkais tekemään lapsia tuollasella kannustimella ihan rahantakia (esim. ausseissa lapsen saamisesta maksetaan 4000dollarin (reilu 2000¿) kertatuki ja jo se riittää siiheen että lapsia sosiaalitapaukset tekee lapsia rahantakia)! Se varmasti vaan kärjistäisi tämän palkkaäiti-sosiaaliluokan ongelmatapaukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän