Psykiatrian professori: Epäsosiaalista persoonallisuushäiriötä sairastava ei piittaa muiden ajatuksista
Tuttua palstalta? Kyllä. Täällä on satoja ketjuja joissa naiset kommentoivat että muiden ajatukset vaikka heidän pukeutumisestaan eivät kiinnosta yhtään
Kommentit (15)
LÄHTEENVUON mukaan epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä voi kärsiä, vaikka ei koskaan syyllistyisi rikoksiin, mutta tämä on harvinaista. Häiriö korostuu rikoksista tuomituilla
Psykopatiaa pidetään epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön äärimuotona. Siihen liittyy syyllisyyden, katumuksen ja empatian tunteiden puuttuminen sekä usein myös narsistisia ja sadistisia piirteitä.
Lähinnä tulee "Riikka" ja Ryde mieleen näistä kuvailuista.
Sosiopaatti on antisosiaalisen persoonallisuushäiriön omaava ihminen. Puolet vangeista on sosiopaatteja. Sosiopaatit ovat tyypillisesti taparikollisia, jotka eivät säännöistä piittaa.
Elon Musk, Trump, Putin... ja häntä puolustavat ihmiset ovat B-klusterin häiriöistä. Mania tekee ihmisestä pahan.
Kiusaajat ja vainoajat ovat näitä epäsosiaalisia narsisteja. Heillä on päämääränä oman itsensä korottaminen ja johtajan tahdon saaminen läpi keinolla millä hyvänsä. Vrt. H i t l e r ja hänen kannattajansa.
Ihmisjoukot luulevat, että olen epäsosiaalinen, mutta oikeasti olen vain palstapuppa 🥸
Vierailija kirjoitti:
EPÄSOSIAALISESTApersoonallisuushäiriöstä kärsivillä on usein vaikeuksia ylläpitää kestäviä ihmissuhteita. Vuorovaikutuksessa häiriö näkyy välinpitämättömyytenä, tunnekylmyytenä ja jopa julmuutena. Kumppanin itkiessä epäsosiaalinen ihminen ei lohduta, eikä sosiaalinen vuorovaikutus välttämättä kiinnosta häntä, jos hän ei itse saa siitä jotain.
Miksi se on muka "häiriö"? Kuulostaa mielestäni ihan normi suomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisjoukot luulevat, että olen epäsosiaalinen, mutta oikeasti olen vain palstapuppa 🥸
Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on autismia.
Tai vanhuutta. Mitä enemmän vuosia tulee niin sen vähemmän muiden ajatukset kiinnostavat.
Oletpa ap tyhmä! Se, että pukeutuu niin, ettei toisten mielipide kiinnosta ei ole epäsosiaalisuutta, vaan käytännöllisyyttä. Sellainen ihminen ajattelee ennemminkin hyvinvointia, kuten vaikka toppavaatteiden käyttäminen pakkassäässä, jotta p i l l u t ja k y r v ä t eivät jäädy. Ei tule virtsatietulehduksia. Pysyy paikat kunnossa.
Kun ei kiinnosta aloittajan mielipiteet, niin ei kiinnosta.
Juu poistoon vaan tämä.
EPÄSOSIAALISESTApersoonallisuushäiriöstä kärsivillä on usein vaikeuksia ylläpitää kestäviä ihmissuhteita. Vuorovaikutuksessa häiriö näkyy välinpitämättömyytenä, tunnekylmyytenä ja jopa julmuutena. Kumppanin itkiessä epäsosiaalinen ihminen ei lohduta, eikä sosiaalinen vuorovaikutus välttämättä kiinnosta häntä, jos hän ei itse saa siitä jotain.