Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrian professori: Epäsosiaalista persoonallisuushäiriötä sairastava ei piittaa muiden ajatuksista

Vierailija
30.07.2026 |

Tuttua palstalta? Kyllä. Täällä on satoja ketjuja joissa naiset kommentoivat että muiden ajatukset vaikka heidän pukeutumisestaan eivät kiinnosta yhtään

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPÄSOSIAALISESTApersoonallisuushäiriöstä kärsivillä on usein vaikeuksia ylläpitää kestäviä ihmissuhteita. Vuorovaikutuksessa häiriö näkyy välinpitämättömyytenä, tunnekylmyytenä ja jopa julmuutena. Kumppanin itkiessä epäsosiaalinen ihminen ei lohduta, eikä sosiaalinen vuorovaikutus välttämättä kiinnosta häntä, jos hän ei itse saa siitä jotain.

Vierailija
2/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on autismia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHTEENVUON mukaan epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä voi kärsiä, vaikka ei koskaan syyllistyisi rikoksiin, mutta tämä on harvinaista. Häiriö korostuu rikoksista tuomituilla

Vierailija
4/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatiaa pidetään epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön äärimuotona. Siihen liittyy syyllisyyden, katumuksen ja empatian tunteiden puuttuminen sekä usein myös narsistisia ja sadistisia piirteitä.

Vierailija
5/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee "Riikka" ja Ryde mieleen näistä kuvailuista.

Vierailija
6/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti on antisosiaalisen persoonallisuushäiriön omaava ihminen. Puolet vangeista on sosiopaatteja. Sosiopaatit ovat tyypillisesti taparikollisia, jotka eivät säännöistä piittaa. 

Vierailija
7/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk, Trump, Putin... ja häntä puolustavat ihmiset ovat B-klusterin häiriöistä. Mania tekee ihmisestä pahan.

Vierailija
8/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ja vainoajat ovat näitä epäsosiaalisia narsisteja. Heillä on päämääränä oman itsensä korottaminen ja johtajan tahdon saaminen läpi keinolla millä hyvänsä. Vrt. H i t l e r ja hänen kannattajansa.

Vierailija
9/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisjoukot luulevat, että olen epäsosiaalinen, mutta oikeasti olen vain palstapuppa 🥸

Vierailija
10/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EPÄSOSIAALISESTApersoonallisuushäiriöstä kärsivillä on usein vaikeuksia ylläpitää kestäviä ihmissuhteita. Vuorovaikutuksessa häiriö näkyy välinpitämättömyytenä, tunnekylmyytenä ja jopa julmuutena. Kumppanin itkiessä epäsosiaalinen ihminen ei lohduta, eikä sosiaalinen vuorovaikutus välttämättä kiinnosta häntä, jos hän ei itse saa siitä jotain.

Miksi se on muka "häiriö"? Kuulostaa mielestäni ihan normi suomalaiselta.

Vierailija
11/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisjoukot luulevat, että olen epäsosiaalinen, mutta oikeasti olen vain palstapuppa 🥸

Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛Puppa hallitsee palstaa! 🧙🏻👴🏻🏆💛

Vierailija
12/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on autismia. 

Tai vanhuutta. Mitä enemmän vuosia tulee niin sen vähemmän muiden ajatukset kiinnostavat.

Vierailija
13/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap tyhmä! Se, että pukeutuu niin, ettei toisten mielipide kiinnosta ei ole epäsosiaalisuutta, vaan käytännöllisyyttä. Sellainen ihminen ajattelee ennemminkin hyvinvointia, kuten vaikka toppavaatteiden käyttäminen pakkassäässä, jotta p i l l u t ja k y r v ä t eivät jäädy. Ei tule virtsatietulehduksia. Pysyy paikat kunnossa.

Vierailija
14/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
15/15 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnosta aloittajan mielipiteet, niin ei kiinnosta. 

Juu poistoon vaan tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan