Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias äiti murhasi vastasyntyneen vauvan Lohjalla

Kommentit (1347)

Vierailija
241/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voitaneen lopettaa se paskan länkytys ja pelkkien miesten syyllistäminen, kun se ei ketään auta. Tämä maa on täynnä naisten uhreja. Kuten nyt tämä pienen pieni vauva, jonka elämä ei edes ehtinyt kunnolla alkaa.

Miehet ei hae apua, vaikka tulisivat pahoinpidellyksi. Juuri tässä Raaseporin (?) tapauksessakin mies oli tullut jo kertaalleen naisen puukottamaksi, mutta selitteli kaiken muuksi. 

Lapsia pahoinpidellään kotona ja päivähoidossa, harva tulee koskaan ilmi.

Onneksi te miehet voitte pelastaa tilanteen ottamalla enemmän vastuuta vauvoista ja hakeutumalla hoiva-aloille töihin. 

Vierailija
242/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vaan antanut lasta adoptioon ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriisi? Päihde? Taloushuolia? Kiusattu? Piinaava ero tai parisuhde? Vauva raskas taakka nuorelle?

Nyt on synnytetty peikkuvauvoja. Missä kunnossa raukat ovat?

Vierailija
244/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi et kirjoitettaisiin adoptiopaperit

Jo synnytyssairaalassa. Suomessa lapselle löydettäisiin hyvät vanhemmat niin tälläisiin tekoihin ei tarvitsisi ryhtyä.

Tosi surullinen. 

Vierailija
245/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä käsittämätön maa. Miehet jättävät naiset yksin lasten kanssa ja keskustelupalstalla haukkuvat miten hirveitä naiset ovat. Jätetään omat lapset ja syytetään vieraannuttamisesta. Meidän vauvalla oli koliikki ja refluksi, itsellä vaikea raskaus ja synnytys hätäsektiossa ja olin mm teholla sen jälkeen. Silti isä, nykyään  ex mies, lähti viikon työmatkalle ulkomaille kun vauva oli 1,5 kk. 

Yhtään yötä ei valvonut lapsen kanssa, koskaan. Teki väitöskirjan työnsä ohessa ja oli töissä 12 tuntia välillä kävi salilla jne. Nyt kun olemme eronneet hän tienaa 4 krt enemmän kuin minä ja on edennyt urallaan. 

Hän voisi hyvinkin kirjoitella tänne ja haukkua naisia. Minuakin  yritti syyttää ties mistä ja haukkui miten hoidin vauvaa ja lasta

En yhtään ihmettele ettei Suomeesa synny lapsia enää. 

Vierailija
246/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista 💔 Vauva-raukka Tulee aina murheellinen olo, kun kuulee rikoksista, jotka kohdistuvat lapsiin tai vauvoihin. Tämä vauva ilmeisesti oli vain viikon ikäinen

Ja sinua ei säälitä nainen, joka on kantanut vastentahtoisesti miehensiementä 9kk tullakseen raisatuksi sairaalassa? 

Suomi ei ansaitse todellakaan yhtäkään lasta eikä hedelmällistä naista.

Jaa mites tuo syntyvyys 

Vierailija
247/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut ovat jo kertoneet, että tämä ollut erikoinen jo pienestä pitäen, joku lemmikkijyrsijäkin kuollut oudoissa olosuhteissa. Vippaillut rahaa maksamatta jne

Vierailija
248/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äippä itkee mt-tutkimuksessa kuinka sikoja miehet ovat ja kuinka kurjaa elämä on ollut. Toivottavasti eukko joutuu jäämään hoitoon pitkäksi aikaa. 

Vierailija
249/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista, kun lapsen  olisi voinut vaan antaa pois. Sen jo 19-vuotiaankin pitäisi tietää.

Vierailija
250/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina näissä jutuissa kun äiti tappaa lapsensa aletaan todistella kuinka naiset on vähintään yhtä väkivaltaisia kuin miehet? Ihan tilastoista voi katsoa kuinka moni on kuollut miehen tekemän henkirikoksen uhrina tai kuka naisen. 

Miten tälläinen liittyy tähän tapaukseen? Ei nämä tapaukset poista sitä että Suomi on vaarallinen maa naisille ja lapsille. Miksi miehet haluavat kieltää tämän? 

Olen itse joutunut isäpuoleni seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi 5 vuotta, isäni väkivallan kohteeksi ja ex miehen pahoinpitelemäksi. Äitini raivostui usein minulle ja antoi luunappeja mutta ei se ollut mitään vrt tekoihin  joita miehet ovat elämässäni minulle tehneet. 

Äidit ovat patjalla. Myös ne sairaat yksilöt. Isistä eivät edes "kunnolliset".

Vierailija
251/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina näissä jutuissa kun äiti tappaa lapsensa aletaan todistella kuinka naiset on vähintään yhtä väkivaltaisia kuin miehet? Ihan tilastoista voi katsoa kuinka moni on kuollut miehen tekemän henkirikoksen uhrina tai kuka naisen. 

Miten tälläinen liittyy tähän tapaukseen? Ei nämä tapaukset poista sitä että Suomi on vaarallinen maa naisille ja lapsille. Miksi miehet haluavat kieltää tämän? 

Olen itse joutunut isäpuoleni seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi 5 vuotta, isäni väkivallan kohteeksi ja ex miehen pahoinpitelemäksi. Äitini raivostui usein minulle ja antoi luunappeja mutta ei se ollut mitään vrt tekoihin  joita miehet ovat elämässäni minulle tehneet. 

Äidit ovat patjalla. Myös ne sairaat yksilöt. Isistä eivät edes "kunnolliset".

Siis paikalla. :D

Vierailija
252/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läsnäolleet henkilöt myös syytteeseen vauvan murhasta. Olisivat voineet estää teon. Mutta osallistuivat vain sivusta seuraten ja sitten soittivat apua. Heistä jonkun olisi pitänyt ottaa vauva ja lähteä ulos asunnosta. Soittaa sitten apua. Miksi näin ei toimittu? Vauvalle aiheutettu kipu ja väkivalta on heidän omallatunnolla loppu elämän.

Äiti imettää toisessa huoneessa, nukkuu kun vauvakin nukkuu, pesee vauvan pyllyä. Joku koko ajan vieressä vahtimassa?

Vierailija
253/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole ekakerta eikä viimeinen kun ÄITI tappaa lapsensa/perheensä.

"90 prosentissa perhesurmista tekijä on mies" 

Kymmenen prosenttia on jo paljon. 

Vierailija
254/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kyllä käsittämätön maa. Miehet jättävät naiset yksin lasten kanssa ja keskustelupalstalla haukkuvat miten hirveitä naiset ovat. Jätetään omat lapset ja syytetään vieraannuttamisesta. Meidän vauvalla oli koliikki ja refluksi, itsellä vaikea raskaus ja synnytys hätäsektiossa ja olin mm teholla sen jälkeen. Silti isä, nykyään  ex mies, lähti viikon työmatkalle ulkomaille kun vauva oli 1,5 kk. 

Yhtään yötä ei valvonut lapsen kanssa, koskaan. Teki väitöskirjan työnsä ohessa ja oli töissä 12 tuntia välillä kävi salilla jne. Nyt kun olemme eronneet hän tienaa 4 krt enemmän kuin minä ja on edennyt urallaan. 

Hän voisi hyvinkin kirjoitella tänne ja haukkua naisia. Minuakin  yritti syyttää ties mistä ja haukkui miten hoidin vauvaa ja lasta

En yhtään ihmettele ettei Suomeesa synny lapsia enää. 

Eivät naiset hirveitä ole. Vauvan murhaaminen on hirveää, ja aina murhaajan vastuulla, riippumatta siitä mitä murhaajan jalkovälissä on.

Ei se mene niin, että valkoinen mies on yhteiskunnassa ainoa autonominen toimja, ja muut ovat ainoastaan "olosuhteiden uhreja".

Vierailija
255/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos lapsen isä olis yksin vastuussa vastasyntyneestä niin tämä tuskin edes yrittäisi hoitaa tätä vaan lähtis lätkimään. Ihmettelis sitten varmaan sitäkin, että miten niin kuoli?

Normaali mies kyllä hoitaa. Lapsen isä jäi 2 viikkoa vanhan vauvan kanssa kotiin, kun minä jouduin yöksi sairaalaan näköhäiriöiden vuoksi. Hoiti vauvan mainiosti.

Vierailija
256/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jossain vaiheessa oot kuitenkin nukkunut.."

Pätkittäin öisin, kyllä. Vauvaa piti kiikuttaa yöt läpeensä, että oli edes hetken hiljaa. Torkahtelin vauva sylissä tai yritin keinuttaa vaunukoppaa, joka oli sänkymme vieressä, nukkumisen ohessa. 

Minä ymmärrän miten hirveää jatkuva, massiivinen univelka voi olla. Kuten sanoin, sen ymmärtää vasta, kun sen on itse kokenut. Sinä selvästikään et. 

Miksi alapeukutus, kun kerron kokemuksestani?

Vierailija
257/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät todellakaan sovellu äideiksi. Ennen ehkäisyä ja abortteja niitä lapsia vietiin suolle ja eksytettiin metsiin. 

On vain hyvä asia, että ehkäisy ja abortit on olemassa, koska se estää tämmöisiä tragedioita tapahtumasta. 

Ja silti kaikkia yritetään painostaa siihen hommaan. 

Minäkin sovellun paremmin isäksi. Valitettavasti olen nainen.

Vierailija
258/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tutkitaan onko lapsivuodepsykoosi. Esimerkiksi useamman vuorokauden valvominen voi laukaista sen. 

Mä en saanu nukuttua moneen yöhön ennen synnytystä ja sitten kun vauva syntyi niin ei saatu (säästösyistä silloin) perhehuonetta ja vauvat huusivat yön läpeensä vuorotellen. Valvoin useamman päivän putkeen sen takia, aloin jo uhkailla hoitajia, että mä lähden NYT kotiin, en kestä olla hetkeäkään enää täällä. 

No oma vauvakaan ei sitten nukkunut vuoteen, mutta onneksi oli sentään vain yksi valvottaja eikä useampaa.

Miksi alapeukut? Tuomio tulee, vaikka ei olisi edes tehnyt mitään rikosta??  :D

Vierailija
259/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuks kertoo enemmän?

Vierailija
260/1347 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuks kertoo enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan