Olen yhden harrastusryhmän harvoja naisia ja joudun jatkuvasti antamaan pakkeja ja torjumaan lähentely-yrityksiä
Meitä yhdistää siis eräs harrastus, jonka vuoksi olemme samassa paikassa samaan aikaan. Noin kolmestakymmenestä miehestä viisi tai kuusi on sellaisia, jotka eivät yritä mitään ja ehkä kaksi sellaista jotka eivät juuri juttele kenellekään, vähiten meille harvoille naisille. En ole kiinnostunut parisuhteesta kenenkään kanssa, mutta jatkuvasti saan toistaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Tämä häiritsee jo sen verran että harkitsen harrastuksen lopettamista. Olen 40+ nainen ja miehet ovat ikähaarukassa 40 - 70 v.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on varmaankin maapallon hölmöimmät naiset. Ei ihme, että syntyvyys ja parisuhteet on laskussa ja erityisesti miesten toimesta.
"Erityisesti miesten toimesta" :''''''''''''D Sellaista valhepropagandaa täll kertaa. No whatever floats your boat bro, pääasia että jätätte ne naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko kamppailulajit ovat herrasmieslajeja.
Vaihda ryhmää? Esim karatessa on useampia ryhmiä, sitten on judoa, kung futa ym.
Niin että nainen joutuu vaihtamaan harrastusporukkaa, mutta miehiä ei voi vaatia lopettamaan perseilyä.
Voihan se nainen tosiaan käyttää vaikka puheenvuoron että seuran miehistä on nyt 5kpl häntä lähestynyt niin tekee nyt tällaisen yleisen tiedotuksen, ettei ole kiinnosunut pariutumaan seuran miesten kanssa, jotta vältytään jatkossa ongelmilta. Miltäs luulet että tämä tuntuu näistä lähestyneistä miehistä tai niistä, jotka eivät ole vielä lähestyneet?
Naisen selviytymisstrategiaan kuuluu olennaisesti se, ettei suututa miehiä. Jopa pakit voivat suututtaa miehen. Eli käytännössä se menee juuri noin: jos mies saa päähänsä että haluaa naista mutta ei tätä saa, niin nainen on pakotettu siirtymään pois reviiriltä ellei halua turpaansa.
Kyllä se kohta loppuu, olen 58 v kamppailulajia harrastava nainen enkä ole yli 10 v saanut yhtään ehdotusta harrastuskavereilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool. Mikä harrastus on kyseessä?
Yritän pysyä anonyymina joten paljastan vain että liittyy kamppailulajiin.
Auts. Itse en ehkä uskaltaisi käydä tuollaisessa harrastuksessa jos miehet ovat noin innokkaita eivätkä ymmärrä käytöstapoja..
Miehethän käyttäytyvät tuossa juuri niin kuin luonto on heidät ohjeistanut käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sua saa vetää pataan estoitta, mutta kaikki rakkaus ja hellyys on ei ei?
Oletko nyt itse ihan sekaisin? Kamppailulajeissa tulee aina mukana myös itsepuolutusosaaminen. Rakkaus ja hellyys ei liity mitenkään harrastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Itse en ehkä uskaltaisi käydä tuollaisessa harrastuksessa jos miehet ovat noin innokkaita eivätkä ymmärrä käytöstapoja..
Miehethän käyttäytyvät tuossa juuri niin kuin luonto on heidät ohjeistanut käyttäytymään.
Saaks muutkin käyttäytyä juuri niin kuin luonto on meidät ohjeistanut käyttäytymään? Alkoi hieman hiukoa ja lähistöllä kävelee lapsi jäätetötötterön kanssa, joten käyn vaan pöllimässä sen siltä, koska luonto ohjeistaa keräämään ravintoa ympäristöstä ja tankkaamaan rasvaisia ja sokerisia ruokia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla miehillä on sitten myös käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt itse ihan sekaisin? Kamppailulajeissa tulee aina mukana myös itsepuolutusosaaminen. Rakkaus ja hellyys ei liity mitenkään harrastukseen.
Sekaisin olet itse! Kirjoitin jo aikaisemmassa kommentissa, että kamppailulajeihin kuuluu osioita, joissa vastapuoli saa mätkiä estoitta, ja oma tehtävä on vain ottaa iskuja vastaan. Tälläisissä treeneissä minullakin on välillä ollut nainen parina, ja silloin olisi tehnyt mieli mieluummin hyväillä ja helliä naista kuin mätkiä, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaks muutkin käyttäytyä juuri niin kuin luonto on meidät ohjeistanut käyttäytymään? Alkoi hieman hiukoa ja lähistöllä kävelee lapsi jäätetötötterön kanssa, joten käyn vaan pöllimässä sen siltä, koska luonto ohjeistaa keräämään ravintoa ympäristöstä ja tankkaamaan rasvaisia ja sokerisia ruokia...
Nälkä on luonnollista, mutta varastamiseen ei ole luonto ohjeistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkä on luonnollista, mutta varastamiseen ei ole luonto ohjeistanut.
Kyllä on. Kasvatus sen sijaan ohjeistaa olemaan ottamatta toisen omaa. Ihmisten pitäisi osata seurata kasvatustaan silloin, kun luonnon seuraaminen olisi yhteiskunnalle tuhoisaa. Koskee myös miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoon myötä voisi olettaa, että miehet olisivat lakanneet tekemästä aloitteita naisille. Mutta valitettavasti poikkeuksia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on varmaankin maapallon hölmöimmät naiset. Ei ihme, että syntyvyys ja parisuhteet on laskussa ja erityisesti miesten toimesta.
40+ nainen ja 40...70 -vuotiaat miehet lähestyvät harrastuksissa? Missä ihmeessä se miesten oma puoliso ja perhe on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin olet itse! Kirjoitin jo aikaisemmassa kommentissa, että kamppailulajeihin kuuluu osioita, joissa vastapuoli saa mätkiä estoitta, ja oma tehtävä on vain ottaa iskuja vastaan. Tälläisissä treeneissä minullakin on välillä ollut nainen parina, ja silloin olisi tehnyt mieli mieluummin hyväillä ja helliä naista kuin mätkiä,
Sä olet oikeasti sekaisin :D :D Et taida olla oikeasti ollut missään kamppailulajiharrastuksessa. Tää on sama kuin jos jalkapalloilija itkisi, että mun olisi tehnyt mieli vaan antaa pallo vastustajalle, kun kilpaileminen on niin ikävää ja on kivempaa olla kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamppailulajeissa, siis näissä perinteisissä, lähes poikkeuksetta käy itsensä monipuolisesta kehittämisestä kiinnostuneet ihmiset. Parikymppisten ryhmät ehkä erikseen, mutta joku 50 v karateguru ei varmasti ala hakkailemaan jotain seuran harrastelijanaista. He tekevät sitä seuratyötä poikkeuksetta rakkaudesta lajiin. Joko ap on löytänyt harvinaisen paskan seuran tai sitten tämä on provo.
nainen joka on harrastanut useita kamppailulajeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoon myötä voisi olettaa, että miehet olisivat lakanneet tekemästä aloitteita naisille. Mutta valitettavasti poikkeuksia löytyy.
Aloitteen tekeminen ja ahdistelu ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin olet itse! Kirjoitin jo aikaisemmassa kommentissa, että kamppailulajeihin kuuluu osioita, joissa vastapuoli saa mätkiä estoitta, ja oma tehtävä on vain ottaa iskuja vastaan. Tälläisissä treeneissä minullakin on välillä ollut nainen parina, ja silloin olisi tehnyt mieli mieluummin hyväillä ja helliä naista kuin mätkiä,
Tilannetajusi on todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Kapakassa istuminen ja dokaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekaryhmät ei oo sopivia. Miehet ja naiset painimassa keskenään. Juu ei kiitos.
Keksit melkein ratkaisun naisten miehensaantiongelmiin. Eri asia kuka on tosissaan, eikä vain sen perässä.
Niin että nainen joutuu vaihtamaan harrastusporukkaa, mutta miehiä ei voi vaatia lopettamaan perseilyä.