Olen yhden harrastusryhmän harvoja naisia ja joudun jatkuvasti antamaan pakkeja ja torjumaan lähentely-yrityksiä
Meitä yhdistää siis eräs harrastus, jonka vuoksi olemme samassa paikassa samaan aikaan. Noin kolmestakymmenestä miehestä viisi tai kuusi on sellaisia, jotka eivät yritä mitään ja ehkä kaksi sellaista jotka eivät juuri juttele kenellekään, vähiten meille harvoille naisille. En ole kiinnostunut parisuhteesta kenenkään kanssa, mutta jatkuvasti saan toistaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Tämä häiritsee jo sen verran että harkitsen harrastuksen lopettamista. Olen 40+ nainen ja miehet ovat ikähaarukassa 40 - 70 v.
Kommentit (103)
Einari Epätoivoko se sieltä pilkistää?
Vierailija kirjoitti:
Cool. Mikä harrastus on kyseessä?
Yritän pysyä anonyymina joten paljastan vain että liittyy kamppailulajiin.
Oletko jossain metsästysseurassa tai hirviporukassa?
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksi-ryhmä.
Tehän aina sanotte että harrastuksista löytää naisia.
Sitä saa mitä tilaa.
Olet itse kiinnostunut kovasti siitä hiljaisesta miehestä, mutta hän ei huomaa sinua?
On kyllä turhauttavaa. Ja miehet eivät vaan tunnu ymmärtävän mikä ongelma on.
Onpa erikoinen porukka. Monenlaista tullut itse harrastettua, ja olen vähän pettynytkin ollut siihen, että ihmiset vaan käy harrastamassa ja lähtevät pois, että ei sieltä löytä kavereita ollenkaan. Yleensä suomalaiseen kulttuuriin ei oikein kuulu tuollainen harrastuksissa aloitteiden tekeminen, ei edes kaveeraus oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän pysyä anonyymina joten paljastan vain että liittyy kamppailulajiin.
Auts. Itse en ehkä uskaltaisi käydä tuollaisessa harrastuksessa jos miehet ovat noin innokkaita eivätkä ymmärrä käytöstapoja..
Vierailija kirjoitti:
Olet itse kiinnostunut kovasti siitä hiljaisesta miehestä, mutta hän ei huomaa sinua?
En. Olen kiinnostunut lajista, en miiehistä siellä.
Miksi et vain ryhdy suhteeseen jonkun kanssa?
En usko kamppailulajit ovat herrasmieslajeja.
Sellaista se on. Itse koin saman ja lopetin kyseisen harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Tehän aina sanotte että harrastuksista löytää naisia.
Sitä saa mitä tilaa.
Naiset eivät tilaa ahdistelua arkielämäänsä vaan nimenomaan toitottavat, että pidetään se vonkaaminen sielä tindereissä sun muissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain ryhdy suhteeseen jonkun kanssa?
Miksi pitäisi? Nainen saa elää ilman suhdetta jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen olisi kiinnostunut yhdestäkään miehestä? Onko niin vaikea ymmärtää, että naisen elämä ei pyöri parittelun ympärillä?
Miettivät teitä naisia kun runkuttavat. Hyi.
Pitäisi oikeasti olla laki, että miesten pitää jättää naiset rauhaan.
Lähestymisen pitäisi olla sallittua vain jos siihen on hankittu ennakkoon suostumus (kuten Tinder-match).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen olisi kiinnostunut yhdestäkään miehestä? Onko niin vaikea ymmärtää, että naisen elämä ei pyöri parittelun ympärillä?
Itsellinen ja voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.