Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En omista pre-paid liittyymää

Vierailija
21.10.2025 |

Enkä mitään toistakaan liittymää.Yhdellä ainoalla mennään jonka puhelinlaskun mieheni maksaa koska itse en osaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei sellaista mielikuvitusta ole joka riittäisi keksimään mistä mahdollisesti soittelin kun tämä on ainoa liittymäni en ikinä oikein missään käy enkä ketään tapaa!Minulla ei ole tähän aikakauteen linkittyvää mielikuvitusta tietysti senkään vuoksi kun ei kiinnosta ottaa  asioista edes tietoa.Ei kiinnosta digi-eikä liittymäasiat!

Vierailija
2/5 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon viranomaiset paikan päälle toteamaan heidän tietoteknisten vempaimiensa kanssa toteamaan onko minulla toista liittymää tai jotain pre-paidia,vai eikö minulla ole en pysty teille muutoin todistamaan et minulla ei ole ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan tämän yhden ja ainoan rinnalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha, rauha. Nyt vaan hengitä sisään-ulos. Sulje vaikka silmät ja odota, kunnes tuntuu paremmalta. 

Vierailija
4/5 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte tämän ainoan liittymäni puhelinsoitot sekä tekstiviestit tarkistaa onko täältä lähtenyt häirikkö soittoja tai häirikkö tekstiviestejä ylipäätänsä yhtään kenellekään!

Vierailija
5/5 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa ihan hirveää  joutua syyttömä epäillyksi,ei minua saa epäillä,olen niin hyvä ja kunnollinen ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan