Olen yhden harrastusryhmän harvoja naisia ja joudun jatkuvasti antamaan pakkeja ja torjumaan lähentely-yrityksiä
Meitä yhdistää siis eräs harrastus, jonka vuoksi olemme samassa paikassa samaan aikaan. Noin kolmestakymmenestä miehestä viisi tai kuusi on sellaisia, jotka eivät yritä mitään ja ehkä kaksi sellaista jotka eivät juuri juttele kenellekään, vähiten meille harvoille naisille. En ole kiinnostunut parisuhteesta kenenkään kanssa, mutta jatkuvasti saan toistaa asiaa uudelleen ja uudelleen. Tämä häiritsee jo sen verran että harkitsen harrastuksen lopettamista. Olen 40+ nainen ja miehet ovat ikähaarukassa 40 - 70 v.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool. Mikä harrastus on kyseessä?
Yritän pysyä anonyymina joten paljastan vain että liittyy kamppailulajiin.
Eli sua saa vetää pataan estoitta, mutta kaikki rakkaus ja hellyys on ei ei?
Siis mitä helvettiä mä just luin?
Noh, ellet nyt sattunut tietämään, niin kamppailulajien piirissä tulee otettua osumaa ihan luvan kanssa. Osassa treeniä kuuluu, että vastapuoli potkii tai lyö eri kehonosiin. Tämä ilmeisesti on ap:lle ihhan fine, mutta rakastaminen ja hellyys loistavat poissaolollaan. Kukin tyylillään.
V*ttu että sä olet sekaisin. :D Ei satu olemaan kiinnostunut kenestäkään juuri yhden tietyn porukan miehistä = "kaikki rakkaus ja hellyys on ei yhyy". Miksi se mies pitäisi juuri siitä tietystä porukasta valita, ovatko kaikki muut maailman miehet yhtäkkiä kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, ellet nyt sattunut tietämään, niin kamppailulajien piirissä tulee otettua osumaa ihan luvan kanssa. Osassa treeniä kuuluu, että vastapuoli potkii tai lyö eri kehonosiin. Tämä ilmeisesti on ap:lle ihhan fine, mutta rakastaminen ja hellyys loistavat poissaolollaan. Kukin tyylillään.
Ehkä ap käy siellä mätkimässä niitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän aina sanotte että harrastuksista löytää naisia.
Sitä saa mitä tilaa.
Naiset eivät tilaa ahdistelua arkielämäänsä vaan nimenomaan toitottavat, että pidetään se vonkaaminen sielä tindereissä sun muissa.
Mä naisena alapeukutin tätä, kun melkein kaikissa keskusteluissa missä mies haluaa naisseuraa, häntä kehotetaan aloittamaan harrastus ja etsimään sieltä kumppania. Ymmärrän naisena sen, että ei-toivottu lähentely ahdistaa, mutta se pitäisi silloin sanoa suoraan eikä ihmetellä, jos miehet tekee niin kuin niille on sanottu. Siksi naisten hyvää tarkoittavat neuvot voi pelkästään vaan aiheuttaa vahinkoa, jos ei puhuta suoraan vaan oletetaan, että mies lukee rivien välistä. Miksi sanotte niin jos ette sitä tarkoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Naiset eivät tilaa ahdistelua arkielämäänsä vaan nimenomaan toitottavat, että pidetään se vonkaaminen sielä tindereissä sun muissa.
Ai, se onkin nyt vonkaamista ja ahdistelua. Et taida paljon keskusteluja seurata. En usko aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu että sä olet sekaisin. :D Ei satu olemaan kiinnostunut kenestäkään juuri yhden tietyn porukan miehistä = "kaikki rakkaus ja hellyys on ei yhyy". Miksi se mies pitäisi juuri siitä tietystä porukasta valita, ovatko kaikki muut maailman miehet yhtäkkiä kuolleet?
Ja aloituksessa ei edes sanota mitään sellaista, että ap olisi sinkku.
Pillun puutteen takkia miehet yrittää sinua iskeä.
Tämä koko juttu vaikuttaa jonkun kaappihomon fantasialta taas. Kamppailulaji vielä ja naisten luvallinen hakkaaminen.
Että olisin nainen ja kaikki jätkät si mua haluais ja ja.
Vierailija kirjoitti:
Pillun puutteen takkia miehet yrittää sinua iskeä.
Tämä on selvä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon 40+ naisia joille tämä jatkuva lähentely on ihan arkipäivää. Vähän aika sitten joku ihmetteli että onko oikeasti niin tyrmäävä että ei ravintolassa saa istua rauhassa ja yhden perässä juoksi kadullakin miehiä.
Ei muuta kuin kuule ukkelit jonoon ja ilmoitat kantavalla äänellä ei ei kuule pertit ja sepot saumaa ole, nyt keskitytään vain harrastelemaan ja jätetään silmän vilkuttelut pois.
Jos haluan istua rauhassa, menen jonnenkin muualle kuin ravintolaan, joka jo paikkana on sellainen johon ihmiset menevät tapaamaan toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap käy siellä mätkimässä niitä miehiä.
Todennäköisesti ap mätkii harjoituksissa niitä miehiä yhtä lailla. Olen itsekin kamppailulajeja harrastanut, ja siellä käy kyllä omanlaisensa porukka.
Voi voihan nenä. Liimaa selkääsi lappu: Ei treffejä, kiitos
Joko on joku ehdottanut sitä anaalia?
Vierailija kirjoitti:
Odota 20 vuotta niin sinua häiritsevät enää plus viisvitoset. Voit muistella tätä aikaa kaiholla.
Nyt häiritsevät miinus viisvitoset?
Ihan oikeasti, jos tarkoitus on sanoa että 55 ja siitä eteenpäin, niin se ilmaistaan "55+". Ei tuon nyt niin kovin monimutkaista luulisi olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon 40+ naisia joille tämä jatkuva lähentely on ihan arkipäivää. Vähän aika sitten joku ihmetteli että onko oikeasti niin tyrmäävä että ei ravintolassa saa istua rauhassa ja yhden perässä juoksi kadullakin miehiä.
Ei muuta kuin kuule ukkelit jonoon ja ilmoitat kantavalla äänellä ei ei kuule pertit ja sepot saumaa ole, nyt keskitytään vain harrastelemaan ja jätetään silmän vilkuttelut pois.
Jos haluan istua rauhassa, menen jonnenkin muualle kuin ravintolaan, joka jo paikkana on sellainen johon ihmiset menevät tapaamaan toisia ihmisiä.
On myös olemassa ravintoloita, jonne mennään omassa rauhassa syömään eikä tapaamaan muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Mä naisena alapeukutin tätä, kun melkein kaikissa keskusteluissa missä mies haluaa naisseuraa, häntä kehotetaan aloittamaan harrastus ja etsimään sieltä kumppania. Ymmärrän naisena sen, että ei-toivottu lähentely ahdistaa, mutta se pitäisi silloin sanoa suoraan eikä ihmetellä, jos miehet tekee niin kuin niille on sanottu. Siksi naisten hyvää tarkoittavat neuvot voi pelkästään vaan aiheuttaa vahinkoa, jos ei puhuta suoraan vaan oletetaan, että mies lukee rivien välistä. Miksi sanotte niin jos ette sitä tarkoita?
Koska tuollaisia kehotuksia muka on ollut? Tinder on sitä varten että siellä etsitään naisseuraa. Arkielämässä naiset tulee jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko kamppailulajit ovat herrasmieslajeja.
Niissäkin piireissä on monenlaista "hiihtäjää". Varoittelin aikoinaan teini-ikäistä pikkuveljeä, että suhtautuu tarvittaessa kritiittisesti siihen mitä valmentaja kommentoi. Veli totesi ettei huolta, ovat asiallisia... kunnes sitten kerran olikin valmentajalla sijainen. Asenne oli "häviäjä jää makaamaan maahan". 😑
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on varmaankin maapallon hölmöimmät naiset. Ei ihme, että syntyvyys ja parisuhteet on laskussa ja erityisesti miesten toimesta.
Eihän ap tuossa mitään hölmöä ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Eivätkä kehota vaan järjestäen sanovat että älä ahdistele arkielämässä. Se pieni prosentti joka on viehättävä saa 100 miehen ahdistelut ja ne tavikset haaveilevat, että kiinnostuisipa edes yksi musta. Menkää sinne tinderiin niin näette kuka teistä on kiinnostunut ja kuka ei, ei niin että kun näette tosielämässä sen alfanaaraan niin olette jonossa iskemässä häntä
Täällä myös kamppailulajeja jo pidempään harrastanut nainen eikä minua ole muutamaa poikkeusta lukuunottamatta lähennellyt yksikään mies. Olen vieläpä ihan nätti nainen. Ja missä kamppailulajissa on ikä rajattu noin, että ryhmässä on vain +40v miehiä? Vai onko vain sattumaa?
Lisäksi ohjaajat puuttuisivat kyllä heti asiattomaan käytökseen. En siis kyllä nyt osta tätä tarinaa.
Minäkin ottaisin mielummin mieheltä turpaan kuin rakkautta väkisin.