Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa

Vierailija
21.10.2025 |

Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?

Kommentit (407)

Vierailija
181/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?

Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.

"Moi, mitä teet työksesi?"

Hmm, mielestäni tuo kysymys ei kuulosta siltä, että ollaan statuksen ja rahan perässä. Eihän työssäkäynti mikään status- ja rahajuttu ole. Pikemminkin tuo kuulostaa vain tavallisen ihmisen tavalliselta kysymykseltä - henkilön, joka hahmottaa elämää tavallisten asioiden kautta. Eli tavallinen nainen etsii tavallista miestä tylsän arkisista asioista keskustelemisen kautta.

Teoriassa noinhan sen pitäisi mennä mutta jos on kymmeniä kertoja keskustelu loppunut heti kun vastaa tuohon kysymykseen niin jokainen mies tajuaa sen olevan kynny

Ehkä jännänaisille.

Vierailija
182/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju. 

Miehet itkee, kun eivät saa huomiota sovelluksissa tai pääse treffeille. Mutta sitten kun naiset yrittää kertoa, miten mies voi parantaa mahdollisuuksiaan, niin ei, eieiei, en kyllä ala, yhhyhhyy, en anna kenenkään pompotella mua, enkä viedä mun rahoja.

No eipä mitään, jatkakaa aivan vapaasti samaan tyyliin, niin roikutte vastakin turhan panttina.  

Ja kun nainen kertoo, että haluaisi miesten kertovan itsestään, luonteestaan, harrastuksistaan, kiinnostuksistaan ja arvoistaan, alkaa miehet inttää, että naisia kiinnostaa vain raha ja leuka. Mikä logiikka tuossakin?

Logiikka lienee siinä, että miehet ovat huomanneet, että naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. Miehiä kiinnostanee lähinnä tuo jälkimmäinen. 

Osuit aivan oikeaan.

Kyllä miehet huomaa deittisovelluksissa naisten pinnallisuuden.

Ei siinä auta yhtikäs mitään, että mies kertoo vaikka luonteestaan ja kiinnostuksistaan kun nainen kysyy heti alussa statusta ja rahaa eli keskustelu ei edes etene siihen asti, että mies voisi luontevasti kertoa luonteesta ja kiinnostuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja tulot, ne kiinnostavat naista ja jos nuo on kohdillaan niin nainen toivoo että luonnekin olisi edes vähän siedettävä. Muuta ei tarvita.

Vierailija
184/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taidan olla varsinainen golddigger. Olen seurustellut työttömän miehen kanssa (ei kaatunut työttömyyteen) ja nykyinen avomieheni on siivooja. Ja miehet olivat siis näillä statuksilla jo silloin kun tavattiin. En ole itsekään rikas, joten mitä ihmettä tekisin jollain rikkaalla toimitusjohtajalla? En ikinä kehtaisi muutenkaan vastaanottaa miehen rahoja, maksan itse menoni.

Insellogiikan mukaan sä olet ruma tai vanha tai läski, etkä saa ketään muita. SIksi olet tyytynyt noihin, koska et kestä olla yksin ja tarvitset miehen johonkin muuhun niin tärkeään, mitä naiset ei muka osaa tehdä, kuten lampun vaihtamiseen-

Vierailija
185/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!

Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi. 

Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂

Niin varmasti. :D 

Sellaiset voimafantasiat siellä tänään.  

Juu, kandee olla skarppina, myös -tai etenkin-, humalassa, mitä touhuaa missäkin. Pikkupaikkakunnan riskejä 😂

Vierailija
186/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taidan olla varsinainen golddigger. Olen seurustellut työttömän miehen kanssa (ei kaatunut työttömyyteen) ja nykyinen avomieheni on siivooja. Ja miehet olivat siis näillä statuksilla jo silloin kun tavattiin. En ole itsekään rikas, joten mitä ihmettä tekisin jollain rikkaalla toimitusjohtajalla? En ikinä kehtaisi muutenkaan vastaanottaa miehen rahoja, maksan itse menoni.

Insellogiikan mukaan sä olet ruma tai vanha tai läski, etkä saa ketään muita. SIksi olet tyytynyt noihin, koska et kestä olla yksin ja tarvitset miehen johonkin muuhun niin tärkeään, mitä naiset ei muka osaa tehdä, kuten lampun vaihtamiseen-

Olet siis jo hienosti sisäistänyt tasoteorian:

Jos nainen ei vaadi mieheltä statusammattia ja rahaa niin hän on todennäköisesti niin matalatasoinen nainen että ei sellaista ole järkeä edes yrittää.

Vierailija
187/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?

Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.

Viittaa siihen, että sinä himoitset niitä kullankaivajien näköisiä fitness-pimatsuja. Itse en ole sellainen, enkä ole koskaan tuolla aloittanut :D

Vierailija
188/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en seurustelisi ainakaan palomiehen/pelastajien kanssa.

"Pelastajien ja ensihoitajien kahvipöydissä ruoditaan muun muassa työkavereiden seksielämää...

Palokunnan juhlissa kosketeltiin ja lähenneltiin paljussa ihan urakalla, naimisissa olevat miehet vielä."

https://yle.fi/a/3-12149230

Vierailija
189/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akkoja kiinnostaa vain miehen koulutus ja että äänestää vasemmistoa.

Vähän hankalaa että miehellä pitäis olla iso liksa ja omaisuutta mut silti pitäisi olla sosialisti.

Niin, mutta kun ei pidä olla naisten mielestä, tuo on inseleitten omaa keksintöä

Vierailija
190/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.

Eikös sitten lapsi ole? Ai ei saa laittaa profiiliin että töissä käy mutta sitten samaan aikaan pitää vastata mitä tekee työkseen? Naiset... Ota teistä selvää.

Vierailija
191/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!

Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi. 

Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂

Nousiko pyörätuolissa istuvakin ylös ja taputti?

Vierailija
192/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.

Niin, miehen työ on olennainen asia.

Minkäs se nainen sille voi jos miestä kiinnostaa naisessa vain tissit ja römpsä. Kyllä minua naisena kiinnostaa myös miehen aivot. Lisäksi hyvin tienaava ja koulutettu nainen ei ota puliukkoa puolisoksi. Mieheille tunnetusti kelpaa mikä tahansa mitä voi panna mutta ei se minun ongelma ole. 

Vierailija
193/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja tulot, ne kiinnostavat naista ja jos nuo on kohdillaan niin nainen toivoo että luonnekin olisi edes vähän siedettävä. Muuta ei tarvita.

Kuinka kertoa olevansa lyhyt ja työtön sanomatta sitä suoraan. 

Vierailija
194/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en seurustelisi ainakaan palomiehen/pelastajien kanssa.

"Pelastajien ja ensihoitajien kahvipöydissä ruoditaan muun muassa työkavereiden seksielämää...

Palokunnan juhlissa kosketeltiin ja lähenneltiin paljussa ihan urakalla, naimisissa olevat miehet vielä."

https://yle.fi/a/3-12149230

En minäkään, mutta syy on heidän matala koulutus, vuorotyö ja huono tulotaso. En halua asua lähiössä ja lomailla Kanarialla. 

Vierailija
195/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaako naista AP edustaa?

Ai että miehille sitten riittää tollaiset vastaukset, mitä ap kertoo? Jos, niin kertoo teistä miehistä paljonkin. 

Ei ihmiseen tutustu minkään tekstin välityksellä, sen oppii tuntemaan vasta kun on tavannut. Onko 2 samassa työpaikassa olevaa naista luonteeltaan samanlaisia ja kuin samasta muotista tehtyjä?

Vierailija
196/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju. 

Miehet itkee, kun eivät saa huomiota sovelluksissa tai pääse treffeille. Mutta sitten kun naiset yrittää kertoa, miten mies voi parantaa mahdollisuuksiaan, niin ei, eieiei, en kyllä ala, yhhyhhyy, en anna kenenkään pompotella mua, enkä viedä mun rahoja.

No eipä mitään, jatkakaa aivan vapaasti samaan tyyliin, niin roikutte vastakin turhan panttina.  

Ja kun nainen kertoo, että haluaisi miesten kertovan itsestään, luonteestaan, harrastuksistaan, kiinnostuksistaan ja arvoistaan, alkaa miehet inttää, että naisia kiinnostaa vain raha ja leuka. Mikä logiikka tuossakin?

Logiikka lienee siinä, että miehet ovat huomanneet, että naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. Miehiä kiinnostanee lähinnä tuo jälkimmäinen. 

No tämä ketju on tehty koska naista kiinnostaa luonne ja muu. Onko aloitus sinusta sitten valetta? Miten on niin vaikea ymmärtää, että jotain naista kiinnostaa toisen työ ja jotain naista luonne? Naiset ei ole samaa massaa.

Vierailija
197/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt heti itsestään kaikkea kertoo? 😳 Ensin kerrotaan pääfaktat, oleellisimmat asiat. Ja jos ei kiinnostus niistä herää, siitä jo tietää, ettei kannata ruveta mitään suhdetta virittelemään.

Esim. joku "4-vuotiaan tytön isä"-juttu kertoo heti, että isänä oleminen on ko. tyypille oleellinen asia elämässä ja jos hänen kanssaan meinaat suhteeseen, niin se 4-vuotias tulee sitten olemaan tärkeä osa sinunkin elämässäsi. Eli ko. mies tulee pakettina, johon kuuluu myös lapsi ominen vaatimuksineen ja tarpeineen.

Vierailija
198/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain työtön, vaan kouluttamaton tai matalastikoulutettu. 

Vierailija
199/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainut huomata että nimenomaan tässä tekstissä pidät lyhyyttä jonkinlaisena puutteena ja edellinen kirjoittaja oli täysin oikeassa. Taisit vaan paljastaa itsesi

Vierailija
200/407 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju. 

Olen ihmetellyt ihan samaa.