Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
- Moi, olen lentäjäkirurgi.
- Ihanaa, koska tavataan??
Tai vaihtoehtoinen versio:
Mies: Moi, olen sairaalassa laitoshuoltajana töissä
Nainen: Hei oon nyt vähän miettinyt mun asioita ja vaikutat tosi mukavalta, mutta tajusin juuri että en ole vieläkään päässyt yli exästä!
Mä olen lentäjäkirurgimies enkä todellakaan deittailis mitään laitoshuoltaja-naista. Kyllä pitää vähintään olla lentoemäntäsairaanhoitaja ja ex-missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
No jos nainen ei ole statuksen ja rahan perässä niin se ei hirveästi lohduta koska sitten nainen viehättyy miehessä:
Naamageeneistä
Pituusgeeneistä
Äänigeeneistä
Penisgeeneistä
Mistä naisen pitäisi siis saada viehättyä mielestäsi?
Saahan sitä viehättyä kuka mistäkin. Se vaan huvittaa että kaikki miesten mieltymykset ovat väärin ja pahoja, mutta naisten mieltymykset hyviä ja kunnioitettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
No jos nainen ei ole statuksen ja rahan perässä niin se ei hirveästi lohduta koska sitten nainen viehättyy miehessä:
Naamageeneistä
Pituusgeeneistä
Äänigeeneistä
Penisgeeneistä
Mistä naisen pitäisi si
Missä näin sanotaan?
Miksi miehen on ok viehättyä naisen ulkonäöstä, mutta nainen ei saisi viehättyä miehen ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
No, kun nämä palstamiehet on niitä, jotka seuraa erilaisia amerikkalaisia guruja somessa. Nämä sitten jakavat "tietoa", joka on heidän mielestään relevanttia Amerikan kontekstissa ja nämä palstamiehet sitä kuorossa toistelevat.
Rahajuttu on sieltä, kirurgilentäjä laatikkoleukajuttu on sieltä. Kaikki, joita toistellaan ketjusta toiseen.
Tähän voi todeta mitä helvetin väliä,osaan jo pysyä näistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Akkoja kiinnostaa vain miehen koulutus ja että äänestää vasemmistoa.
Vähän hankalaa että miehellä pitäis olla iso liksa ja omaisuutta mut silti pitäisi olla sosialisti.
Ymmärtääköhän moni nainen, että mikä miehen mielestä kiinnostavaa?Vai olettavatko vain jotain? Niin. Se on hankalampaa kuin kuvittelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkoja kiinnostaa vain miehen koulutus ja että äänestää vasemmistoa.
Mikäs miehiä naisissa kiinnostaa?
Ja muuten jos se vasemmistolaisuus on mielestänne huono asia, niin eikös silloin ole hyvä, että vasemmistoa äänestävät naiset haluavat kaltaisensa miehen. Oikeistolaiset miehet voivat sitten pariutua oikeistolaisten naisten kanssa. Hallituksen kokoonpanosta päätellen sellaisiakin on. Eikö sellaiset kelpaa? Vai onko tässä niin, että toivottaisiin naiselta kuitenkin sitä empaattisuutta ja miellyttävyyttä, mitä ei sitten oikeistolaisista löydy - ja sitten harmittaa kun se empaattinen ja mukava nainen haluaakin empaattisen ja mukavan miehen eikä kovien arvojen oikeistolaista?
Ei kykene mies ajattelemaan noin monimutkaisesti. Helpompi vaan miettiä vihervassarih#oria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Tässä on ne sukupuolen erot hyvin nähtävissä. Naisetkin aloittavat heti jankkaamaan töistä ja urasta, vaikka ne eivät jaksa miehiä kiinnostaa ollenkaan. Ei miehiä voisi vähempää kiinnostaa onko nainen raksa-amis vai jakkukalkkuna.
Kyllä ne kiinnostaa.
Moni mies aloittaa keskustelun kysymällä, että onko kokopäivätöissä / onko kuvassa käytetty filttereitä / miltä kokovartalokuva näyttää.
Vaikka olisi itse lihava jne.
Miehet myös piilottelevat lapsiaan.
Ymmärrän, että ei haluta "tuhlata aikaa", mutta mahdollisuus, että tuollaisen kyselyn jälkeen syntyisi jotain suhdetta on pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin se on, 121, oikeasti menee noin. Yleensä ne "arvot" ovat selvästi vain säälittävää selittelyä, kun ei kehdata myöntää, että vaatimuksissa on kyse nimenomaan rahasta.
No väitä itsellesi noin, mutta totuus on, että sinulla ei ole naista koska joko näytät perseeltä / olet luonteeltasi jotenkin vammainen, pahimmassa tapauksessa molempia. Mutta takerru toki tuohon raha-ajatukseen, kun se sinua niin selvästi lohduttaa.
Lohduttaahan se, koska fakta tämän mies-paran kohdalla on se, että kaikki sen kumppanit on olleet sen kanssa vain rahasta. Muuta loogista selitystä tälle vinkumiselle ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa laadukkaampaa seuraa, kannattaa unohtaa se FB Dating ja liittyä esim samaisen sivuston "Yksinäiset Sinkut"-ryhmään.
Siitä on jo vuosia, kun käväisin po ryhmässä. Ihan hirveä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Tässä on ne sukupuolen erot hyvin nähtävissä. Naisetkin aloittavat heti jankkaamaan töistä ja urasta, vaikka ne eivät jaksa miehiä kiinnostaa ollenkaan. Ei miehiä voisi vähempää kiinnostaa onko nainen raksa-amis vai jakkukalkkuna.
Kyllä ne kiinnostaa.
Moni mies
Niinpä. Jos joku kyselisi minulta tällaisia, kiinnostukseni loppuisi välittömästi. Siitäkin huolimatta, että minustakin olisi tyhmää laittaa filtteröity kuva deittiprofiiliin, ja itsekin pidän hyvänä tapana laittaa ainakin yksi kokovartalokuva (itsellänikin on). Ja kokopäivätyössä olen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi todeta mitä helvetin väliä,osaan jo pysyä näistä erossa.
Ime håmå-Heikki ihan rauhassa niitä karvaisia munia, yksikään nainen ei menetä mitään.
Tuo on kyllä totta ja siksi sen hyvän miehen löytämiseen meneekin vuosia.
Vierailija kirjoitti: Laita vähemmän niitä herutuskuvia.
FB Datingissä on pakko olla omakuva.
Auttaakseni sinua AP, listaan muutamia asioita, joista miehet EIVÄT ole kiinnostuneita: woketus, ma.mu.tus, trans oikeudet, Gazan lasten tilanne, seksuaalivähemmistöjen oikeudet, (Suomeen tulleiden elättien) rodullistaminen, eläinten ajatukset, veganismi, vaginismi, vihervasemmistolaisuus ja parisuhteesta keskusteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Laita vähemmän niitä herutuskuvia.FB Datingissä on pakko olla omakuva.
Sen ei tarvitse olla herutuskuva.
Jos haluaa laadukkaampaa seuraa, kannattaa unohtaa se FB Dating ja liittyä esim samaisen sivuston "Yksinäiset Sinkut"-ryhmään.